Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(21)
Autor
Nowacki Robert
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Johnson Mark W
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Korol Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kłos Monika
(1)
Madyda Aneta
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sankowska Anna
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Turyna Jan
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świerk Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(9)
Innowacje
(8)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Organizacja
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Japonia
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odpady
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rolnictwo
(1)
Sportowcy
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Testy
(1)
Towary
(1)
Upadłość
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości, 2. Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych, 4. Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI), 5. Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI), 6. inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management (CMI)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem: Instrumenty stosowane w zarządzaniu; Partycypacyjny system zarządzania. Projekt zmiany paradygmatu zarządzania; Wpływ nowych koncepcji zarządzania na działania marketingowe i logistyczne przedsiębiorstw; Współcześni menedżerowie i przywódcy; Turbulentne otoczenie wyzwaniem dla dynamiki zarządzania organizacja; Zmiany w funkcjonowaniu przedsiębiorstw rodzinnych na przykładzie województwa podlaskiego; Zastosowanie analizy transakcyjnej w zarządzaniu; Wirtualizacja procesów zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Pozapłacowe narzędzie motywowania (w świetle przeprowadzonych badań); Zastosowaniu outsourcingu w restrukturyzacji samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej; 2. Konkurencyjność i zarządzanie wiedzą: Metodologiczne aspekty oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa budowlanego; Koncepcja klastrów a zarządzanie przedsiębiorstwami w układach regionalnych; Wpływ zastosowania zasad etycznych Jana Pawła II na konkurencyjność firm; Elastyczność jak źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa handlowo- usługowego branży budowlanej; Proces zachowywania wiedzy; Wiedza jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Znaczenie procesu komunikacji dla efektywności procesu wprowadzania zmian; Modele biznesu tradycyjnego i internetowego na przykładzie handlu detalicznego; 3. Jakość i ekologia w zarządzaniu: Jakość zarządzania w instytucjach samorządowych; Model doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM); Metoda ELMA-C wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu ekologicznym; Problemy zarządzania środowiskiem w aspekcie sanitacji obszarów wiejskich; ; Inwestycje i budownictwo: Bariery zarządzania inwestycjami rzeczowymi; Zastosowanie analizy wielokryterialnej do identyfikacji stanu użytkowania obiektu budowlanego; Deficyt zasobów kadrowych branży budowlanej w warunkach dynamicznego wzrostu budownictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 216 s. : ry.; tab. ; 23 cm.
1. Współczesne rozwiązania w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako tło outsourcingu; 2. Koncepcja outsourcingu; 3. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa; 4. Uwarunkowania stosowania outsourcingu w świetle przeprowadzonych badań empirycznych; 5. Skuteczny outsourcing- wytyczne projektu w świetle przeprowadzonego badania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Mapa strategii i strategiczna karta wyników a planowanie strategiczne; 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym; 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa; 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczne aspekty upadłości przedsiębiorstw: Wprowadzenie; Charakterystyka zależności między fazami kryzysu, rodzajami upadłości a endogenicznymi i egzogenicznymi przyczynami upadłości przedsiębiorstw; Cechy "demograficzne" przedsiębiorstw a przyczyny upadłości firm; Ryzyko upadłości przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; Koncepcyjny model upadłości przedsiębiorstw; 2. Metodologia prognozowania sytuacji ekonomiczno-finansowej firm: Wprowadzenie; Klasyfikacja metod prognozowania upadłości przedsiębiorstw; Systematyzacja modeli prognozowania upadłości; Krótka charakterystyka metodologii wybranych modeli prognozowania upadłości; Wady i ograniczenia wybranych metod prognozowania upadłości firm; Propozycja systemu wczesnego ostrzegania przedsiębiorstw przed ryzykiem upadłości; 3. Wieloczynnikowy system wczesnego ostrzegania: Założenia do badań; Modele prognozowania upadłości; System wczesnego ostrzegania przedsiębiorstw przed zagrożeniem upadłością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej