Form of Work
Książki
(160)
Czasopisma
(3)
Status
only on-site
(142)
available
(112)
unavailable
(8)
unknown
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(120)
Czytelnia
(147)
Author
Gierszewska Grażyna
(6)
Romanowska Maria
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Penc Józef
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Duraj Jan
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Likierski Marcin
(2)
Nowacki Robert
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Shmidt Walter
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Trocki Michał
(2)
Yip George S
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Allaire Yvan
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Becht Adam
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Buchen Irving H
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Christina
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Francik Kamila
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawrysiak Marek
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamrol Mirosław
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Year
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(117)
1990 - 1999
(16)
Country
Poland
(163)
Language
Polish
(163)
Subject
Przedsiębiorstwo
(139)
Zarządzanie
(64)
Zarządzanie strategiczne
(35)
Organizacja
(17)
Kadry
(16)
Zarządzanie jakością
(15)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Innowacje
(10)
Marketing
(9)
Analiza SWOT
(7)
Decyzje
(7)
Konkurencja
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Outsourcing
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Jakość
(5)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Benchmarking
(3)
Ekorozwój
(3)
Globalizacja
(3)
Internet
(3)
Marketing partnerski
(3)
Motywacja pracy
(3)
Projekty
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Ryzyko
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Banki
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkcja
(2)
Projektowanie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Public relations
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bilans księgowy
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Futurologia
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
171 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61949-48-0
1. Charakterystyka zasad zarządzania Toyoty i metod BOST; 2. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Elementy dachu domu Toyoty; 3. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 1; 4. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 2; 5. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 3; 6. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 4; 7. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 6; 8. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 7; 9. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 14; Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Problem średniej w ankietach o skali rangowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 83-7011-472-5
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-143-8
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-458-5
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Budżetowanie jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem / Jan Komorowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 202 s. : rys., wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-12384-2
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania(Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie( Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni( Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-286-0
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podstawy teoretyczne w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa: 1.1. Zasoby przedsiębiorstwa – definicja, typologia, cechy; 1.1.1. Definicje i typologie zasobów; 1.1.2. Od własności do dostępności zasobów; 1.1.3. Kluczowe kompetencje jako zasób przedsiębiorstwa; 1.2. Zasoby w optyce zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 1.2.1. Ewolucja podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa; 1.2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a zasoby; 1.2.3. Zarządzanie kompetencjami a kreacja wartości; 1.3. W kierunku procesowego zarządzania zasobami; 1.3.1. Zachwiana idea struktury funkcjonalnej organizacji; 1.3.2. Procesowe podejście w organizacji – definicja, klasyfikacje, koncepcje; 1.3.3. Koszty transakcyjne w zarządzaniu procesowym; 1.3.4. Mapowanie i rekonfiguracja procesów. Rozdział 2. Istota outsourcingu: 2.1. Outsourcing – problemy definicyjne; 2.1.1. Generacje outsourcingu; 2.1.2. Podstawowe cechy i formy outsourcingu w świetle głównych nurtów teoretycznych; 2.1.3. Outsourcing wobec wybranych form organizacyjno-zarządczych; 2.1.4. Outsourcing procesów; 2.2. Outsourcing strategiczny; 2.2.1. Cele outsourcingu; 2.2.2. Outsourcing strategiczny a outsourcing transformacyjny; 2.2.3. Przesłanki outsourcingu strategicznego; 2.2.4. Aspekty ekonomiczne – wybrane elementy. Rozdział 3. Zarządzanie outsourcingiem: 3.1. Uwarunkowania i przedmiot zarządzania outsourcingiem; 3.1.1. Przesłanki zmian w podejściu do zarządzania zasobami przez outsourcing; 3.1.2. Koncepcje zarządzania outsourcingiem; 3.2. Etapy procesu zarządzania outsourcingiem; 3.2.1. Projektowanie; 3.2.2. Wybór dostawców; 3.2.3.Transfer zasobów; 3.2.4. Zarządzanie relacjami; 3.3. Krytyczne czynniki sukcesu i porażek outsourcingu; 3.3.1. Przesłanki sukcesu; 3.3.2. Przyczyny niepowodzeń. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
ISBN: 978-83-7561-049-9
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-227-1835-7
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-778-4
1. Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości, 2. Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych, 4. Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI), 5. Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI), 6. inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management (CMI)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Outsourcing / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 226,[2] s. : rys., tab. ; 20 cm.
ISBN: 83-208-1340-9
1. Outsourcing a kształtowanie struktur działalności gospodarczej: Istota outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej jako przedmiot outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej a jej struktura; Struktury działalności gospodarczej; Kształtowanie struktur działalności gospod.; Krótka historia outsourcingu; Znaczenie i perspektywy rozwoju outsourcingu; Cele gł. outsourcingu; Warunki ogólne outsourcingu; Zasady ogólne outsourcingu; Rodzaje outsourcingu; Partnerzy outsourcingu; Rynek usług outsourcingowych; Analiza funkcji jako punkt wyjścia przedsięwzięć outsourcingowych; Proces ogólny outsourcingu; Outsourcing a kluczowe kompetencje; Ograniczenia prawne outsourcingu; Insourcing. 2. Outsourcing kontraktowy: Proces outsourcingu kontraktowego; Badanie i planowanie outsourcingu kontraktowe go; Wybór partnerów negocjacyjnych i negocjowanie umowy outsorcingu. 3. Outsourcing kapitałowy: Proces outsourcingu kapitałowego; Analiza strategiczna outsourcingu kapitałowego Analiza szczegółowa outsourcingu kapitałowego; Wdrożenie outsourcingu kapitałowego. 4. Przykłady outsourcingu: Outsourcing w praktyce; Przykłady outsourcingu kontraktowego; Przykłady outsourcingu kapitałowego; Przykłady innych rozwiązań; Patologie outsourcingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88193-92-9
1. Pojęcie controllingu i jego miejsce w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Doskonalenie planowania jako podstawowe zadanie przedsiębiorstwa, 3. Controlling dynamiczny jako narzędzie poznawcze w systemie organizacyjnego uczenia się, 4. Controlling w małej firmie, 5. Controlling i kontrola strategiczna w monitoringu ryzyka inwestycji rzeczowych, 6. Controlling rezerw w przedsiębiorstwie, 7. Controlling zarządzania należnościami, 8. Controlling relacji płynności finansowej i ceny akcji, 9. Controlling kapitału obrotowego netto przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Strategie rozwoju organizacji : praca zbiorowa. - Kraków : Antykwa, 2002. - 173,[3] s. : 42 rys., 17 tabel ; 21 cm.
ISBN: 83-87493-96-1
R.1 Modele rozwoju organizacji: Modelowe ujęcie organizacji; Analogie organizacji; Istota i rodzaje zmian organizacyjnych; Teoria pola sił K.Lewina; Modele rozwoju organizacji; Zintegrowany model rozwoju organizacji Quinna-Camerona; Metody diagnozowania faz rozwoju organizacji. R.2 Analiza strategiczna w procesie formułowania strategii rozwoju organizacji: Istota, cechy i zakres analizy strategicznej; Analiza makrootoczenia; Analiza strukturalna konkurencji w branży; Badanie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa. R.3 Strategie rozwoju organizacji: Pojęcie strategii - struktura, cechy; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Strategie konkurowania firm na rynku. R.4 Strategie przedsiębiorstwa wirtualnego w środowisku komputerowego zintegrowanego wytwarzania: Rozwój i trendy standardów światowych; Uwarunkowania logistyki w produkcji; Zarządzanie łańcuchem dostawczym; Korzyści rynkowe wynikające z zarządzania łańcuchem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86990-59-7
R.1 Istota i zakres niepewności oraz ryzyka. R.2 Ryzyko w prowadzeniu działalności gospodarczej. R.3 Metody identyfikacji i oceny ryzyka. R.4 Model zarządzania ryzykiem. R.5 Ryzyko w transakcjach handlu zagranicznego. R.6 Istota kryzysu. R.7 Podstawy zarządzania w sytuacjach kryzysowych, R.8 Kryzys w przedsiębiorstwie, R.9 Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie propozycja rozwiązań systemowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Walka konkurencyjna przedsiębiortsw / Frantisek Bartes. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 193 s. : wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7378-007-5
Cz. I Istota walki konkurencyjnej: 1. Optymalne skon centrowanie sił, 2. Moment zaskoczenia i wybór miejsca walki, 3. Komunikacja między "dowódcą" i "jednostkami", 4. Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w praktyce przedsiębiorczej, 5. Zadania specyficznego systemu informacyjnego w alce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia - Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz. II Praktyka walki konkurencyjnej: 7. Praktyka walki konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji. Przykłady, 8. Możliwości integracji systemu Spefis z innymi systemami zarządzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy - traktowane jako wspólny integrator dla tych systemów, 9. Innowacje jako efektywna broń w walce konkurencyjnej, Załączniki
4.Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w prakty ce przedsiębiorczej, 5.Zadania specyficznego systemu informacyjnego w walce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia-Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz.II Praktyka walki konkurencyjnej : 7.Praktyka walki
konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji.Przykłady, 8.Możliwo ści integracji systemu Spefis z innymi systemami zarzą dzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy-traktowanie jako wspólny integrator dla tych systemów, 9.Innowacje
jako efektywna broń w walce konkurencyjnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-257-3
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again