Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Duraj Jan
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z perspektywy nauk o zarządzaniu, 2. W kierunku organizacji wartościującej działalność przedsiębiorstwa, 3. Decyzje strategiczne i bieżące a wartość przedsiębiorstwa, 4. Strategie marketingowe a wartość przedsiębiorstwa, 5. Społeczna reputacja firmy - istotna zmienna wartości przedsiębiorstwa, 6. Wartość przedsiębiorstwa a czas, 7. Procesy zmian a wartość przedsiębiorstwa, 8. Zarządzanie kosztem kapitału w warunkach globalizacji, 9. Zarządzanie podatkami - narzędziem budowy wartości przedsiębiorstwa, 10. Metody podwyższania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy, 11. Nadzór właścicielski w spółkach notowanych na GPW w Warszawie, 12. Strategia wypłat dywidendy a przychody ze sprzedaży giełdowych spółek akcyjnych w Polsce, 13. Standard wartości i podstawowe założenie dotyczące wyceny, 14. Koncepcja majątkowej wyceny podmiotów gospodarczych, 15. Współczesna formuła wyceny przedsiębiorstwa, 16. Wpływ zasad podziału wyniku finansowego na metodę wyceny "obiektów majątkowych", 17. Wykorzystanie modeli z zakresu wyceny opcji do szacowania wartości aktywów i pasywów spółki, 18. Wykorzystanie opcji rzeczywistych w wycenie firmy, 19. Szacowanie ryzyka związanego z inwestowaniem kapitału na rynku papierów wartościowych, 20. Międzynarodowe holdingi bankowe-nowy wymiar konkurencji na światowych rynkach finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przejęcie menedżerskie a system wartości, 2. Reorientacja strategiczna narzędziem wzrostu wartości przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, 3. Wzorce przedsiębiorczości a odniesienia do stereotypów prywatnych przedsiębiorców, 4. Niektóre implikacje zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Wartość dla klienta jako podstawa tworzenia wartości przedsiębiorstwa, 6. Społeczna wartość przedsiębiorstwa komunalnego, 7. Koszt kapitału a wartość przedsiębiorstwa, 8. Trudności finansowe a wartość przedsiębiorstwa, 9. Nadzór właścicielski a polityka dywidend na przykładzie polskich spółek giełdowych, 10. Konsolidacja a wartość rynkowa banku, 11. Analiza polityki dywidend w spółkach publicznych z branży bankowej w latach 1994-2000, 12. Progrmy Ramowe jako czynnik stymulujący kapitał intelektualny wpływający na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, 13. Wycena spółki internetowej eBay, 14. Wycena przedsiębiorstw z opcjami wzrostu, 15. Zastosowanie systemów komputerowych w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie programu komputerowego "Wycena przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 16. Znaczenie charakteru aktywów i pasywów w wycenie przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto (NET Assets Value Method), 17. Model rachunkowości w Niemczech a wartość przedsiębiorstwa, 18. Wybrane aspekty bilansowego ujęcia aktywów i pasywów, 19. Wokół wartości kapitału własnego przedsiębiorstwa, 20. Inwestowanie w należności dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa, 21. Płynność finansowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, 22. Zarządzanie rentownością zainwestowanych kapitałów dla wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 23. Wartość przedsiębiorstwa budowlanego w aspekcie decyzji wytworzyć lub kupić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej