Form of Work
Książki
(71)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(60)
available
(37)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(61)
Author
Edelmann Robert J
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Kot Sylwia
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerowicz Ewa
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bławat Franiciszek
(1)
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. Andrzeja Bączkowskiego
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Filipiak Teodor
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Frieske Kazimierz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Góralski Wojciech
(1)
Henriques Adrian
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Janusz Anna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostka Mestwin Stanisław
(1)
Kozek Wiesław
(1)
Kozek Wiesława
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Książkiewicz Izabela
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Matsushita Konosuke
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Milian Lech
(1)
Misiak Władysław
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Niedzieński Błażej
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Ostrowska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parvazník Ján
(1)
Pawlak Roman
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Penc Józef
(1)
Pierzchała Ewa
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Primus Arkadiusz
(1)
Prusak Feliks
(1)
Przybyszewski Roman
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Płużański Tadeusz
(1)
Richardson Julie
(1)
Rybicki Jacek
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Różański Jerzy
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Siemiński Marek
(1)
Sikora Jan
(1)
Skotnicka-Illasiewicz Elżbieta
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Spytkowska Magdalena
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strużycki Marian
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(72)
Language
Polish
(72)
Subject
Przedsiębiorstwo
(51)
Zarządzanie
(18)
Organizacja
(11)
Menedżerowie
(10)
Stosunki interpersonalne
(8)
Ekorozwój
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Etyka biznesu
(6)
Kadry
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Gospodarka
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja pracy
(3)
Polska
(3)
Rynek
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Decyzje
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Absolutyzm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Ekonomia
(1)
Etnopsychologia
(1)
Gesty
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy społeczne
(1)
Górnictwo
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Hutnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kościół a Państwo
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matsushita, Konosuke (1894-1989)
(1)
Migracje
(1)
Mimika
(1)
Młodzież
(1)
Naród
(1)
Nauka
(1)
Nierówności społeczne -- Polska
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Pracodawcy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
1989-
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
72 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
ISBN: 83-7291-001-4
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-235-0141-6
1. Przedmiot i zakres pojęcia "narodowe kultury organizacyjne biznesu", 2. Kształtowanie się kultury organizacyjnej w nowej rzeczywistości gospodarczo-ustrojowej - przypadek Polski, 3. Niemieccy biznesmeni - twórcy i formy kultury organizacyjnej, 4. Angielscy gentelmani biznesu, 5. Amerykańscy biznesmeni podmiotem kultury organizacyjnej biznesu, 6. Japońscy biznesmeni - tradycje i nowe wyzwania dla kultury organizacyjnej, 7. Żydzi - biznes w diasporze, 8. Biznes w świecie arabskim, 9. Dziesięć tez na zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12682-5
Wstęp; Źródła pochodzenia kultury, koncepcje, orientacje; Charakterystyka kultury w organizacji-funkcje, przejawy; Profile kultur; Kreowanie wartości w misji i wizji firmy; Zmiana kultury; Przykłady firm znanych z identyfikacji kultur; Polskie firmy w poszukiwaniu tożsamości kulturowej; Ekologia nowym budulcem kultury Kultura ekologiczna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12682-5
Wstęp; Źródła pochodzenia kultury, koncepcje, orientacje; Charakterystyka kultury w organizacji-funkcje, przejawy; Profile kultur; Kreowanie wartości w misji i wizji firmy; Zmiana kultury; Przykłady firm znanych z identyfikacji kultur; Polskie firmy w poszukiwaniu tożsamości kulturowej; Ekologia nowym budulcem kultury Kultura ekologiczna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89355-15-9
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7488-107-0
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89899-27-2
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88018-34-5
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wprowadzenie. Cel i zakres opracowania. 1.Turystyka - zachęta dla przedsiębiorczości wieńczonej sukcesem; 2.Przedsiębiorczość i rynek turystyczny; 3.Praca ludzka w warunkach rynku; 4.Przedsiębiorstwo turystyczne jako instytucja społeczno-gospodarcza; 5.Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i kierowanie załogą; 6.Przedsiębiorczość, przedsiębiorstwo turystyczne, sukces rynkowy - synteza zależności; 7.Konsument na rynku turystycznym na tle teorii potrzeb; 8.Humanistyczne i ekologiczne aspekty ruchliwości turystycznej; 9.Zarządzanie przedsiębiorstwem jako kompleks czynnościowo-decyzyjny. Kierowanie załogą składnikiem zarządzania kompleksowego; 10.Elementy marketingu usług turystycznych; 11.Uwagi o reklamie turystycznej. Zadania (funkcje) reklamy. Psychofizjologiczne podłoże procesu postrzegania reklamy. Problem prawdy. Załączniki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-388-2
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7373-117-2
1.Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-670-7
Wstęp. Ekonomia, socjologia, socjologia gospodarki. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-843-9
Wstęp. Dwa paradygmaty w naukach o gospodarce. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-312-2
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89416-46-8
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86682-66-3
Cz. I Okoliczności funkcjonowania przedsiębiorstw a ich kultura organizacyjna i sfera społeczna: Otoczenie przedsiębiorstwa wielonarodowego w perspektywie społeczno-kulturowej; Zmiany w firmie a ludzie. Warunki i możliwości "wygrania" zmiany; Łagodzenie bezrobocia jako zadanie przedsiębiorstwa - podstawowe warunki realizacji; Bilans społeczny i przesłanki jego sporządzania w przedsiębiorstwach; Kształtowanie relacji firma-klient - kierunki zmian oraz ich przesłanki. Cz. II Wiedza jako kluczowa wartość współczesnego przedsiębiorstwa: Zarządzanie wiedzą - nowe wyzwania dla przedsiębiorstw; Wiedza jako atrybut organizacji uczącej się; Rola coachingu i mentoringu w podnoszeniu wiedzy przedsiębiorstwa; Podstawowe problemy kształtowania kadr w systemie logistycznym przedsiębiorstwa. Cz. III Aktywizowanie ludzi w przedsiębiorstwach - warunki i możliwości: Obszary i środki motywowania w kontekście celów przedsiębiorstwa; Warunki pracy w przedsiębiorstwach jako przedmiot badań - przesłanki, ujęcie i sposoby postępowania; Oceny pracownicze oraz warunki ich wykorzystywania w przedsiębiorstwach; Zachowania ludzi w małych firmach a controlling; Czynnik ludzki w znowelizowanych normach ISO/DIS 9000:2000
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1857-4
1. Koncepcja organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania i rozwoju technologii informacyjnej; 2. Główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; 3. Proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; 4. Analiza krytyczna i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1880-2
1.Teoretyczne aspekty powstawania, rozwoju i finansowania przedsiębiorstw zagranicznych: Procesy internacjonalizacji przedsiębiorstw; Finansowe i inwestycyjne aspekt funkcjonowania przedsiębiorstw poza granicami kraju macierzystego; 2. Studia empiryczne: Podstawy metodyczne prowadzonych badań empirycznych; Inwestycje zagraniczne w Polsce i w regionie łódzkim. Analiza mezoekonomiczna; Preferencje przedsiębiorstw zagranicznych w regionie łódzkim w zakresie rozwoju, metod jego oceny i źródeł finansowania w świetle badań ankietowych; Analiza zależności między finansowaniem i rozwojem przedsiębiorstw zagranicznych a czynnikami kształtującymi te zjawiska; Implikacje rozwoju przedsiębiorstw zagranicznych w Polsce w regionie łódzkim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-918585-5-3
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87359-69-6
1. Wieloznaczność i ewolucja pojęcia "przedsiębiorca", 2. Charakterystyka przedsiębiorcy, 3. Typologia przedsiębiorców, 4. Kompetencje przedsiębiorcy oraz właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa, 5. Rola kategorii zysku w teorii celów przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, 6. Motywacje przedsiębiorcy - założyciela i właściciela małej firmy oraz paradygmaty jego kariery
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again