Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(18)
Autor
Jankowska Małgorzata
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Sokół Aneta
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wicher Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zook Chris
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allen James
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Beckwith Harry
(1)
Biliński Witold
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fiore Frank F
(1)
Flis Iwona
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Ingram Marian
(1)
Jawień Robert
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lipa Michał
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Niemczyk Roman
(1)
Piercy Nigel
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Westwood John
(1)
Ziaja Sebastian
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Unia Europejska
(3)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Fundusze celowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wnioski i podania
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sporządź plan!, 2. Kto i dlaczego?, 3. Gdzie i jak, 4. Kiedy i za ile?, 5. Prezentacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadznie, 1. Rola planowania w działalności przedsiebiorstwa, 1.1. definicja planowania, 1.2. Cechy charakterystyczne planowania-rodzaje planów, 1.3. Podstawowe zasady planowania, 2. Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu, 2.1. Pojęcie i cechy charaketystyczne skutecznego biznesplanu, 2.2. Typowe zastosowanie biznesplanu, 2.3. Funkcje biznesplanu, 2.4. Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów, 2.5. Kryteria oceny biznesplanu i związna z nim odpowiedzialność, 2.6. Procedura tworzenia biznesplanu, 3. Części składowe biznesplanu, 3.1. Elementy składowe biznesplanu, 3.2. Zawartość biznesplanu, 3.3. Struktura biznesplanu, 4. Część wstępna biznesplanu, 4.1. Streszczenie biznesplanu-podsumowanie wykonawcze, 4.2. Charakterystyka firmy, 4.3. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia, 5. Część merytoryczna biznesplanu, 5.1. Analiza rynku i branży, 5.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego, 5.3. Analiza strategiczna, 5.4. Plan marketingowy, 5.5. Plan finansowy, 6. Część końcowa biznesplanu, 6.1. Wnioski-plan wdrożeń, 6.2. Aneks-załączniki, zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1.Podstawy teoretycznego-metodyczne przygotowania biznesplanów: Pojęcie i funkcje biznesplanów, Typy biznesplanów oraz różnice występujące miedzy nimi, Zasady planowania i cechy dobrze przygotowanego biznesplanu, Ogólna procedura opracowywania biznesplanów, Typowe błędy popełniane w trakcie sporządzania biznesplanów. 2. Treść i metody sporządzania biznesplanu dla nowego oraz już funkcjonującego przedsiębiorstwa: Streszczenie, Analiza przedsiębiorstwa, Analiza otoczenia, Strategie przedsiębiorstwa, Prognoza sprzedaży i program działalności marketingowej, Organizacja działalności operacyjnej, Zarządzanie, Prognozy i analizy finansowe. 3. Funkcje struktura treści i sposób przygotowania biznesplanu inwestycji rzeczowej: Pojęcie i rodzaje inwestycji przedsiębiorstw, Rola biznesplanu w procesie inwestycyjnym, Podstawowe składniki biznesplanu inwestycji rzeczowej i sposób ich przygotowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Moje przedsiębiorstwo - pomysł na biznes i jego realizację, 2. Biznesplan w ocenie zdolności kredytowej podmiotu gospodarczego, 3. Biznesplan w ocenie gospodarstwa rolnego, 4. Biznesplan w ocenie projketów Unii Europejskiej, 5. Biznesplany podmiotów gospodarczych - analiza studium przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie i utworzenie firmy: Predyspozycje przedsiębiorcy; Wybór odpowiedniego personelu; Możliwości zbytu w gospodarce rynkowej; Przedmiot działalności; Organizacja i wielkość firmy; Rola i znaczenie marketingu we własnym biznesie; Lokalizacja firmy. 2. Formy prawne działalności gospodarczej: Działalność gospodarcza; Przedsiębiorca i jego ch-ka; Jak wybrać spółkę?; Spółka cywilna; Spółka jawna; Spółka partnerska; Spółka komandytowa; Spółka komandytowo-akcyjna; Spółka z ograniczona odpowiedzialnością; Spółka akcyjna; Wybór formy prawnej i przygotowanie rozpoczęcia działalności; Podsumowanie- porady praktyczne. 3. Czynności związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej: Rejestracja działalności gospodarczej; Urząd statystyczny; Założenie rachunku w banku; Urząd skarbowy; Zakład Ubezpieczeń Społecznych; Państwowa Inspekcja Pracy i Państwowa Inspekcja Sanitarna; Opłaty ponoszone przy rozpoczęciu działalności gospodarczej; Kredytowanie działalności gospodarczej; Leasing w działalności gospodarczej. 4. Formy opodatkowania: Możliwości wyboru formy opodatkowania; Opodatkowanie na zasadach ogólnych; Ryczałtowy podatek dochodowy; Przedsiębiorca jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych; Praktyczne uwagi prowadzenia księgi przychodów i rozchodów; Kalendarium podatnika. 5. Kapitały własne spółek: Kapitały własne; Kapitały spółki akcyjnej; Kapitały spółki z ograniczoną odpowiedzialności; Kapitały spółki komandytowo-akcyjnej; Kapitały spółki komandytowej; Kapitały spółki partnerskiej Kapitały spółki jawnej; Typowa ewidencja księgowa kapitałów spółek. 6. Podstawowe założenia do biznes planu: Pojęcie biznes planu; Cele i zawartość biznes planu; Zasady sporządzania poprawnego biznes planu. 7. Biznes plan przedsiębiorcy: Streszczenie biznes plany; Sytuacja na rynku w zakresie podejmowania działalności; Analiza mocnych i słabych stron; Analiza sytuacji firmy i wybór rynku; Planowanie kierunku rozwoju firmy; Strategia rozwoju produktu; Streszczenie kierownicze; Ch-ka firmy; Rynek branżowy; Produkt i produkcja; Plan marketingowy; Zestawienie i analizy finansowe Ustawa z dn.19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Controlling, 2. Rachunkowość zarządcza, 3. Koszty w zarządzaniu, 4. Planowanie i budżetowanie, 5. Narzędzia informatyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik małego i średniego przedsiębiorcy)
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorcom. 2. Możliwości pozyskania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013. 3. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycje. 4. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność na rzecz informatyzacji gospodarki. 5. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych. 6. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - rozwój zasobów ludzkich - szkolenia, doradztwo i zatrudnienie. 7. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - badania i rozwój (B + R). 8. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Analiza ekonomiczna i finansowa. 10. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorcom. 2. Możliwości pozyskania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013. 3. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycje. 4. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność na rzecz informatyzacji gospodarki. 5. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych. 6. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - rozwój zasobów ludzkich - szkolenia, doradztwo i zatrudnienie. 7. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - badania i rozwój (B + R). 8. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla sektora MSP z wybranych Regionalnych Programów Operacyjnych, 9. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Analiza ekonomiczna i finansowa. 11. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw na Jednolitym Rynku Europejskim, 2.Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 3.Rodzaje kwalifikujących się projektów, 5.Zasady kwalifikowania kosztów, 6.Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Skwantyfikowane wnioski realizacji celów projektu, 8.Zgodność projektu z założeniami polityki horyzontalnej Uniii Europejskiej, 9.Powiązanie projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjnośći Przedsiębiorstw z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 10.Wymogi formalne i merytoryczne sporządzania wniosku, 11.Kryteria formalne i merytoryczne oceny wniosku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Samorządowa)
Część I. Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych: 1. Instytucjonalny system wdrażania i zarządzania programami i projektami współfinansowanymi z funduszy unijnych. 2. Cykl życia projektu. 3. Programy operacyjne realizowane w Polsce z podziałem na unijne źródła ich współfinansowania. 4. Kwalifikowanie projektów i wydatków. 5. Kwalifikowalność wydatków w poszczególnych Funduszach Strukturalnych. 6. Przyszłość polityki spójności. Część II. Zasady konstrukcji studium wykonalności lub biznesplanu dla projektów współfinansowanych ze środków UE: 1. Typy projektów współfinansowanych ze środków UE. 2. Zasady konstrukcji studium wykonalności (biznesplanu). 3. Zawartość studium wykonalności (biznesplanu) zalecana w ramach ZPORR. 4. Analiza finansowa i ekonomiczna. 5. Analiza finansowa i ekonomiczna projektu realizowanego przez Regionalny Ośrodek Kultury. Część III. Produkty i usługi bankowe wspomagające uzyskanie dofinansowania z funduszy unijnych. 1. Zagadnienia związane z absorpcją zasobów finansowych. 2. Potrzeby beneficjentów pomocy ze środków unijnych. 3. Cechy charakterystyczne projektów z dofinansowania funduszy strukturalnych. 4. Produkty i usługi bankowe. 5. Podsumowanie. Część IV. Wybrane fundusze celowe Banku Gospodarstwa Krajowego. 1. Prefinansowanie ze środków budżetu państwa. 2. Fundusz Poręczeń Unijnych. 3. Przykład wnioskowania o poręczenie/gwarancję FPU.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej