Form of Work
Książki
(85)
Czasopisma
(25)
Status
only on-site
(92)
available
(82)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(94)
Author
Huczek Marian
(18)
Smolarek Małgorzata
(16)
Chodyński Andrzej
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Dzieńdziora Joanna
(9)
Bakonyi Jadwiga
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Borkowski Stanisław
(6)
Fleszer Dorota (1971- )
(6)
Kowalska Sylwia
(5)
Wolniak Radosław
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Wróbel Magdalena
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Pachura Aneta
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Podgórska-Rykała Joanna
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Skórska Anna
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wnuk Jan
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Detyna Beata
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Duraj Jan
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janusz Anna
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Klimek Jan
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(2)
Kowalski Sławomir
(2)
Kościelniak Helena
(2)
Kraczala Madalena
(2)
Krakowczyková Mariola
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Limański Andrzej
(2)
Lis Marcin
(2)
Madyda Aneta
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Minochkina Olga
(2)
Motnyk Marcin
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Penc Józef
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Piontek Adam
(2)
Pochopień Jolanta
(2)
Porvazník Ján
(2)
Regulski Lech
(2)
Rosa Kacper
(2)
Rosak Joanna
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rybicka Karolina
(2)
Sekuła Jolanta
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Sitek Marcin
(2)
Staszewska Jolanta
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Year
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(8)
Country
Poland
(110)
Language
Polish
(110)
Subject
Przedsiębiorstwo
(77)
Marketing
(30)
Zarządzanie
(29)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Innowacje
(13)
Marketing strategiczny
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Marketing partnerski
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Marketing elektroniczny
(8)
Turystyka
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Bibliotekarstwo
(6)
Instytucje nonprofit
(6)
Kadry
(6)
Klastry (ekon.)
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Organizacja
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Informacja dla zarządzania
(5)
Internet
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Public relations
(5)
Banki
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konkurencja
(4)
Logistyka
(4)
Mentoring
(4)
Obsługa klienta
(4)
Outsourcing
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Oceny pracowników
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Blogi
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Górnictwo
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Holdingi
(2)
Hotelarstwo
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Marketing personalny
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Policja
(2)
Przemysł
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Second Life
(2)
Siła robocza
(2)
Strony WWW
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Agroturystyka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza systemowa
(1)
Audyt zewnetrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
BPM (informat.)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(26)
Czasopismo ekonomiczne
(16)
Domain
Zarządzanie i marketing
(26)
110 results Filter
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-292-2
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd.2 popr. i rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 211 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-836-X
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 224 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Marketing / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-0172-3
1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego; 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie; 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa; 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa; 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa; 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa; 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa; 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu; 9. Problemy motywowania w marketingu; 10. Konflikty w marketingu; 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
ISBN: 83-208-1495-2
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88597-27-2
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-885-7
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12266-8
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dobr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarow i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowcych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
ISBN: 83-915362-0-3
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-804-4
Część 1.Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-318-8
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-819-4
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-380-8
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-05-8
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85428-11-9
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85428-11-9
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-53-3
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-283-8
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjo- nowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1680-8
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
Wstęp; Badania marketingowe-funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze,Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategi- cznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych pro- duktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketin- gowych, Funkcje i struktura systemu informacji marke- tingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto pro- wadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd.2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again