Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(216)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje fachowe
(45)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(162)
tylko na miejscu
(154)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(166)
Czytelnia
(156)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamska Agata
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Beech Nic
(1)
Bellini Lucia
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Burton Celia
(1)
Carboni Joel
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duncan William
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Tomasz
(1)
Evans Christina
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(213)
Rosja
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(214)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(155)
Marketing
(55)
Zarządzanie
(37)
Zarządzanie strategiczne
(29)
Organizacja
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(17)
Analiza strategiczna
(15)
Marketing strategiczny
(15)
Planowanie strategiczne
(15)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Kadry
(13)
Badania marketingowe
(12)
Zarządzanie finansami
(12)
Otoczenie firmy
(10)
Turystyka
(10)
Konkurencja
(9)
Public relations
(9)
Usługi
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
Promocja handlowa
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Decyzje
(7)
Konkurencyjność
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Segmentacja rynku
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Analiza SWOT
(6)
Controlling
(6)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Badania rynku
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Teoria organizacji
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Środki obrotowe
(5)
Analiza finansowa
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Zatrudnienie
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Bilans księgowy
(3)
Ceny
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing partnerski
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Praca
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Sponsoring
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi logistyczne
(3)
Wycena przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Audyt personalny
(2)
Banki
(2)
Biznesplan
(2)
Branża TSL
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Holdingi
(2)
Informacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(166)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(163)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(104)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
216 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
I.Marketing kontra finanse. II.Marketing w przedsiębiorstwie. III.Finanse w przedsiębiorstwie. IV.Relacje interfunkcyjne - od eliminowania konfliktów do efektu synergii. V.W kierunku wspólnej perspektywy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing jako źródło kosztów i efektów, 2. Koncepcje ujmowania kosztów działań marketingowych, 3. Koszty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 4. Wyodrębnienie kosztów działań marketingowych funkcjonujących w przedsiębiorstwach w Polsce, 5. Analiza kosztów działań marketingowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce, 6. Koncepcje ujmowania efektów działań marketingowych, 7. Efekty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 7. Identyfikacja efektów działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 8. Ocena efektów działań marketinowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 10. Budżet marketingu i jego kształtowanie w przedsiębiorstwach w Polsce, 11. Koszty i efekty działań marketingowych a efektywnosć marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1.Pojęcie i systematyka otoczenia przedsiębiorstwa, 2.Informacja i badania marketingowe, 3.Metody analizy warunków działalnia na rynku, 4.Instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 224 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Marketing / C.H.Beck)
1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego; 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie; 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa; 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa; 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa; 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa; 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa; 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu; 9. Problemy motywowania w marketingu; 10. Konflikty w marketingu; 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, Segmentacja rynku turystycznego, Analiza sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego, Ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego, Analiza sytuacji produktów przedsiębiorstwa, cele i strategie marketingowe przedsiębiorstwa turystycznego, Planowanie produktu turystycznego, Planowanie ceny produktu turystycznego, Planowanie dystrybucji na rynku turystycznym, Planowanie promocji na rynku turystycznym, Plan marketingowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd.3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 317 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, Planowanie strategiczne, System informacyjny i jego rola w zarządzaniu, Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Analiza otoczenia przedsiębiorstwa, Otoczenie bliższe i dalsze, Analiza potencjału przedsiębiorstwa, Metody portfelowe jako narzędzia badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, Macierz BCG, GE, ADL, Hofera, Analiza zasobów według Hofera-Schendela, Metoda PIMS jako instrument badania rentowności przedsiębiorstwa, Benchmarking, Analiza SWOT, Scenariusze otoczenia, Budowa strategii przedsiębiorstwa, Przegląd podstawowych strategii biznesu, Strategie konkurencji, Strategie współpracy, Strategiczne zarządzanie marketingiem i strategie marketingowe, Podstawowe rodzaje strategii marketingowych, Strategie Druckera, H. I. Ansoffa, Strategie dyferencjacji, jakościowo-cenowe, pull i push, Segmentacja rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej