Form of Work
Książki
(246)
Czasopisma
(25)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
only on-site
(216)
available
(184)
unknown
(20)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(194)
Czytelnia
(228)
Author
Huczek Marian
(18)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(16)
Chodyński Andrzej
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Dzieńdziora Joanna
(9)
Bakonyi Jadwiga
(8)
Borkowski Stanisław
(7)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Fleszer Dorota (1971- )
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Duliniec Elżbieta
(5)
Kowalska Sylwia
(5)
Rutkowski Ireneusz P
(5)
Wolniak Radosław
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Mruk Henryk
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Wróbel Magdalena
(4)
Altkorn Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Limański Andrzej
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Nowacki Robert
(3)
Pachura Aneta
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Penc Józef
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Podgórska-Rykała Joanna
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Skórska Anna
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Ulewicz Robert
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wnuk Jan
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Śliwińska Krystyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Boudreau John
(2)
Cascio Wayne
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Detyna Beata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Duraj Jan
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janusz Anna
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Klimek Jan
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(2)
Kowalski Sławomir
(2)
Kościelniak Helena
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kraczala Madalena
(2)
Krakowczyková Mariola
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lis Marcin
(2)
Year
2020 - 2022
(10)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(172)
1990 - 1999
(31)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(275)
Language
Polish
(274)
English
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(188)
Marketing
(102)
Marketing strategiczny
(37)
Zarządzanie
(33)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(29)
Konsumenci (ekon.)
(20)
Marketing elektroniczny
(20)
Marketing partnerski
(20)
Innowacje
(15)
Public relations
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Internet
(14)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Kadry
(13)
Reklama
(13)
Rynek
(13)
Turystyka
(13)
Marketing międzynarodowy
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Globalizacja
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Instytucje nonprofit
(7)
Organizacja
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Promocja
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Teoria dystrybucji
(7)
Usługi
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Bibliotekarstwo
(6)
Ceny
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Klastry (ekon.)
(6)
Konkurencja
(6)
Marketing personalny
(6)
Polska
(6)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Badania marketingowe
(5)
Banki
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Logistyka
(5)
Outsourcing
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Sponsoring
(5)
Targi i wystawy
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Decyzje
(4)
Handel
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Menedżerowie
(4)
Mentoring
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo internetowe
(4)
Przemysł
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Controlling
(3)
Ekologia
(3)
Ekorozwój
(3)
Franchising
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Hotelarstwo
(3)
Inwestycje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(3)
Marka*
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Oceny pracowników
(3)
Produkt*
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Public relations*
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Subject: time
2001-
(10)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(5)
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(26)
Czasopismo ekonomiczne
(16)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
275 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-208-1437-5
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88367-45-5
R.I Marketing jako sposób myślenia i działania na rynk u : 1.Istota marketingu, 2.Interdyscyplinarny charakte r marketingu, 3.Struktura marketingu, 4.Badania marke tingowe, 5.Marketing a projektowanie celów strategicz nych. R.II Instrumenty i działania marketingowe związane z p roduktem : 1.Polityka rozwijania produktów i programu produkcji, 3.Elementy strategii produktu, 4.Cykl życia produktu, 5.Struktura asortymentowa a cykl życia prod uktu, 6.Polityka serwisu, 7.Marketingowa ocena jakości produktu. R.III Cena jako instrument marketingu : 1.miejsce i fu nkcje cen w marketingu, 2.Czynniki wpływające na kszta łtowanie cen, 3.Formuły kosztowe ustalania cen, 4.Form uły popytowe ustalania cen, 5.Kalkulowanie cen według konkurencji, 6.Strategie polityki cen, 7.Zasada zmian cen, 8.Decyzje polityki zastrzeżeń, 9.Rola działu w procesach optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwie. R.IV Instrumenty i działania związane z dystrybucją to warów : 1.Dystrybucja towarów a inne instrumenty marke tingu, 2.Funkcje dystrybucji towarów, 3.Strategia kana łów dystrybucji, 4.Wybór kanałów dystrybucji, 5.Formy zbytu, 6.Zadania logistyki marketingowej. R.V Strategie komunikacji : 1.Istota i znaczenie strat egii komunikacji, 2.Elementy strategii komunikacji. R.VI Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa : 1.Ana liza marketigowe a segmentacja rynku, 2.Zarządzanie ma rketingowe a segmentacja rynku, 3.Planowanie marketing owe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Sprawdzone sposoby budowania społęczności / S. Fournier, L. Lee. 2. Social Strategies That Work / M.J. Piskorski. 3. Upoważnieni do działania / J. Bernoff, T. Schadler.
Artykuły "Harvard Business Review Polska" w PDF: 1. Budowanie społeczności 2.0 / Gerald c. Kane. 2. Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych / Soumitra Dutta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87251-50-X
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia działania firmy na rynku; Pozyskiwanie informacji marketingowych; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa; Budowa planu marketingowego; Strategie produktowe; Strategie cenowe Strategia dystrubucji; Strategia promocji; Inne rodzaje strategii marketingowych; Metody wspomagające wybór strategii; Kontrola i auditing marketingowy; Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Benchmarking; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85428-19-4
Cz.I Rynek - marketing - nabywca: Gospodarka i gospodarowanie; Marketing sposób myślenia - system działania; Nabywca - arbiter rynku i cel marketingu; Badania marketingowe: metody i techniki poznawania nabywców i rynku. Cz.II Kompozycja i strategia instrumentów marketingu: Produkt i usługa na rynku; Cena korzystna i akceptowana; Dystrybucja droga i sposób doprowadzania produktów do nabywców; Komunikacja promocyjna z nabywcą. Cz.III Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem: Menedżer; Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa; Rozpoznanie zagrożeń, szans i czynników sukcesów przedsiębiorstwa; Strategie marketingowe; Plan marketingowy; Marketing międzynarodowy i globalny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978-83-7483-405-6
I.Marketing kontra finanse. II.Marketing w przedsiębiorstwie. III.Finanse w przedsiębiorstwie. IV.Relacje interfunkcyjne - od eliminowania konfliktów do efektu synergii. V.W kierunku wspólnej perspektywy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1003-5
Wprowadzenie; jak badania marketingowe mogą pomóc naszej firmie; Jak samemu prowadzić badania; zagadnienia dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-903931-6-6
Działalność Marketingowa Polskich Przedsiębiorstw, Rola Promocji w Kształtowaniu Zachowań konsumpcyjnych, Wykorzystanie Symbolu dla Kształtowania Skutecznego Przekazu Reklamowego w Procesie Komunikacji z Nabywcami, Polityka Dystrybucji w Polskich Bankach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
ISBN: 83-89055-25-2
1.Pojęcie i systematyka otoczenia przedsiębiorstwa, 2.Informacja i badania marketingowe, 3.Metody analizy warunków działalnia na rynku, 4.Instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-292-2
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd.2 popr. i rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 211 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-836-X
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-023-2
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12266-8
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dobr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarow i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowcych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7431-071-0
1.Zagadnienia teorii negocjacji: 1.1.Konflikt. 1.2.Wzajemna zależność i cechy relacji łączącej strony negocjacji. 1.3. Pojęcie negocjacji. 1.4.Perspektywy teoretyczne wykorzystywane w opisie negocjacji. 1.5.Kontrowersje związane z oceną wyniku negocjacji. 2.Negocjacje w biznesie i marketingu: 2.1.Negocjacje w biznesie jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych. 2.2.Działalność marketingowa przedsiębiorstwa. 2.3.Negocjacje w związku z realizacją zadań marketingowych prowadzone w przedsiębiorstwie. 2.4.Negocjacje na rynku. 3.Wykorzystanie negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów powstałych w zwiażku z działalnością jednostki marketingu w przedsięiorstwie: 3.1.Przyczyny konfliktów marketingu z innymi działami przedsiębiorstwa. 3.2.Przeciwdziałanie konfliktom. 3.3.Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy marketingiem a innymi działami przedsiebiorstwa. 3.4.Warunki skuteczności negocjacji jako metody rozwiązywania konfliktów powstałych w związku z działalnością jednostki marketingu w przedsiębiorstwie. 3.5.Analiza możliwości wykorzystania negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów związanych z działalnością jednostki marketingu w świetle własnych badań empirycznych. 4.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych: 4.1.Podstawowe pojęcia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. 4.2.Znaczenie i orgaznizacja funkcji zakupów w badanych przedsiębiorstwach. 4.3.Strategie zakupu i ich rodzaje. 4.4.Czynniki warunkujące wybór strategii zakupu. 4.5.Sposób kształtowania relacji z dostawcami a poziom innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. 4.6.Strategie zakupów stosowane przez badane przedsiebiorstwa. 4.7.Konsekwencje wyboru strategii zakupu. 4.8.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych w świetle badań własnych. 5.Negocjacje w kanałach marketingowych: 5.1.Przesłanki wykorzystania kanałów marketingowych. 5.2.Negocjacje jako przepływ w kanale marketingowym. 5.3.Przesłanki wykorzystania negocjacji w koordynacji kanłu marketingowego. 5.4.Sposoby przeciwdziałąnia ryzyku relacji w kanale marketingowym. 5.5. Koordynacyjna rola negocjacji. 5.6.Znaczenie siły przetargowej na wyniki negocjacji w kanale marketingowym - badania własne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Ocena wiarygodności przedsiębiorstwa / Lucyna Kowalczyk. - Warszawa : Difin, 1999. - 138 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-7251-025-3
R.1 Poznanie wiarygodności kontrahenta sposobem na ograniczenie ryzyka: Wiarygodność przedsiębiorstwa; Kiedy sprawdzać wiarygodność?; Instytucje ułatwiające poznanie wiarygodności firm; Podstawowe źródła informacji o przedsiębiorstwach. R.2 Etapy i zakres badań umożliwiających poznanie wiarygodności przedsiębiorstwa. R.3 Badania umożliwiające poznanie standingu finansowe go przedsiębiorstwa: Źródło informacji potrzebnych do oceny standingu firmy; Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.4 Analiza SWOT: Ocena mocnych i słabych stron firmy; Analiza szans i zagrożeń ze strony otoczenia. R.5 Ocena strategii przedsiębiorstwa przedstawionej w biznesplanie: Pojecie i rola biznesplanu; Struktura biznesplanu; Ocena biznesplanu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-88936-43-2
I. Teoretyczne podstawy konkurencyjności: Ekonomiczno-marketingowy mechanizm konkurencji. Próba nowej koncepcji; Konkurencyjność narodów na rynku pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych; Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej R&D; Teoretyczne podstawy kształtowania zachowań przedsiębiorczych jako element budowania przewagi konkurencyjnej. II. Ekonomiczne uwarunkowania konkurencyjności w Polsce: Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i bariery jego rozwoju; Determinanty i uwarunkowania konkurencyjności polskiego handlu; Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych; Zapewnienie sprawności i efektywności działania środków i urządzeń produkcyjnych gwarantem konkurencyjności przedsiębiorstw. III. Instrumenty marketingowe w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej: Marketing jako narządzie walki konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego; Reklama internetowa narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Kultura marketingowa przedsiębiorstw / Agata Stachowicz-Stanusch. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2001. - 121 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13392-9
Zawiera: Wstęp: Orientacja i koncepcja marketingowa – kilka słów wprowadzenia; R. 1 Facelifting koncepcji marketingowej – kaprys czy konieczność: Ewolucja koncepcji marketingowej; Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej; Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej; Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa; R. 2 Być albo nie być zorientowanym marketingowo – oto jest pytanie: Współczesne oblicze orientacji marketingowej; Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej; Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa; R. 3 Kultura marketingowa przedsiębiorstw: Fenomen kultury organizacyjnej; Nowa Koncepcja Marketignowa a kultura organizacyjna; Model kultury marketingowej; Jak diagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie; R. 4 W kierunku przyszłości, która już się zaczęła: Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową; Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
ISBN: 83-208-1495-2
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0038-8
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / Cezary Marcinkiewicz. - Wyd.2 uzupeł. i popr. - Częstochowa : Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003. - 164 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-88469-40-1
R. I Turystyka i rynek turystyczny : 1. Pojęcie turystyki i biura turystycznego, 2. Definicja biura turystyczne go, 3. Kryteria podziału turystyki, 4. Usługi turystyczne, 5. Funkcje współczesnej turystyki, 6. Dysfunkcje współczesnej turystyki, 7. Popyt i podaż turystyczna. R. II Instrumenty marketingu w działalności firm i biur
turystycznych : 1.Znaczenie marketingu w usługach, 2. Produkt turystyczny, 3.Cena jako narzędzie marketingumix usług turystycznych, 4.Promocja, 5.Dystrybucja, 6. Personel. R.III Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębio rstwa turystycznego : 1.Pojęcie zarządzania strategi cznego, 2.Proces planowania. R.IV Działalność firm usługowych zorientowanych na kli enta : 1.Proces zachowań nabywcy, 2.Zachowanie nabywcó w wobec czynników ekonomicznych, 4.Proces dokonywania zakupu i jego ocena, 5.Marketingowa obsługa klienta w przedsiębiorstwie turystyczno-usługowym zorientowanym na klienta, 6.Obsługa kliena-jakość obsługi, 7.Jakość obsługi i marketing, 8.Rola, jaką odgrywają marketing wewnętrzny i personel w usługach turystycznych. R.V Badania marketingowe : 1.Istota badań marketingowy ch, 2.Cele badań marketingowych, 3.Problematyka badań marketingowych, 4.Badania marketingowe średnio i długo
okresowe, 5.Wtórne i pierwotne źródła badań marketing owych, 6.Badania zz biurka (desk research), 7.Badania terenowe (field research), 8.Ankiety do badań marketin gowych. R.VI Turystyka wczoraj, dziś i jutro : 1.Podróże w uję ciu retro, 2.Drugi obieg turystyczny (niezwykłe miejsc a mało znanej Polski), 3.Wieliczka, 4.Kosmiczne wakacj e, 5.Atlandyta XX wieku, 50 ginących cudów świata
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again