Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(16)
Autor
Kostera Monika
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Beech Nic
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Evans Christina
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Jung Bohdan
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Mead Richard
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siemiński Marek
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Przedsiębiorstwo
(12)
Kultura organizacyjna
(10)
Organizacja
(8)
Zarządzanie
(8)
Kadry
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Naród
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Praca
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Siła robocza
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach glo balizacji : 1.Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarczych, 2.Kultura - poję cie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji, 3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym. R.2 Miedzynarodowe badania marketingowe.Aspekty kultu rowe : 1.Badania marketingowe jako element zintegrowa nego systemu komunikacji marketingowej, 2.Międzynarodo we badania marketingowe.Pojęcie, istota, zakresy, typo logia, 3.Źródłowe podstawy międzynrodowych badań marke tingowych, 4.Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych. R.3 Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źró dłach pierwotnych.Podejście kulturowe. : 1.Przygotowa nie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody, 2.Problem ekwiwalencji w międzynarodowych bada niach marketingowych, 3.Przesłanki wyboru metod i tech nik w badaniach międzynarodowych, 4.Problemy metodolo giczne na etapach realizacji badań, przetwarzania da nych i komunikowania wyników badań. R.4 Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielo kulturowym.Wyniki badań porównawczych : 1.Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie, 2.Pos tawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagrani cznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia), 3.Pos tawy menedżerów wobec procesu rozszerzania Unii Euro pejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Otoczenie przedsiębiorstwa, 3. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Prawno-organizacyjne formy przedsiębiorstw, 5. Planowanie w przedsiębiorstwie, 6. Organizowania jako funkcja zarządzania, 7. Motywowanie w przedsiębiorstwie, 8. Kontrolowanie i controling, 9. Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem, 10. Finanse w zarządzaniu przedsiębiorstwem i ocena działalności gospodarczej, 11. Kultura przedsiębiorstwa, 12. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie potencjału pracy w przedsiębiorstwie 2. Kształtowanie miejsc pracy 3. Realizacja funkcji personalnej - proces zarządzania personelem 4. Warunki pracy 5. Kultura organizacyjna 6.Aspekty informacyjne efektywności pracy 7. Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje zarządzania: 1. Organizacja, 2. Strategia organizacji, 3. Kultura organizacyjna, 4. Technologia, 5. Struktura fizyczna organizacji, 6. Struktura społeczna organizacji, 7. Zarządzanie potencjałem społecznym, 8. Zarządzanie konfliktem, 9. Marketing krytyczny, 10. Zarządzanie na rynku doznań, 11. Przedsiębiorczość, 12. Władza w organizacjach, 13. Zmiana organizacyjna, 14. Tożsamość organizacji, 15. Mity i archetypy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Międzynarodowe zarządzanie i kultura; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Analiza kultur- studium porównawcze; Analiza kultur od czasów Hofstedego; Zmiany w kulturze; Kultura organizacyjna; Kultura i komunikacja; Motywacja; Rozwiązywanie konfliktów; Struktury formalne; Systemy nieformalne; Kultura i metody planowania zmian; Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek średnich i małych firm; 3. Zarządzanie międzynarodowe: Globalizacja i lokalizacja; Planowanie strategii; Wdrażanie strategii i wykorzystanie wiedzy; E-komunikacja; Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture; Szanse i zagrożenia- centrala i Filia; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kontrola poprzez zatrudnienie; Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi; Zagraniczny menedżer do spraw marki; 4. Wnioski: Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja; Etyka i odpowiedzialność biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Organizacja jako system społeczny: Istota, cele i zadania organizacji; Ludzie w organizacji, ich role i powiązania. 2.Zarządzanie funkcjonowaniem i rozwojem organizacji: Sztuka zarządzania organizacjami; Projektowanie rozwoju i przyszłości organizacji. 3.Aktywność zawodowa i zachowania w organizacji: Osobowość i kompetencje pracowników oraz ich pozyskiwanie; Zachowania pracowników w organizacji. 4.Dysfunkcje w zachowaniach ludzi: Patologia zachowań w środowisku pracy; Konflikty w organizacji i ich rozwiązywanie. 5.Stres w środowisku pracy: Stres pracowniczy; Stres menedżerski. 6.Doskonalenie kierowania ludźmi: Proces i style kierowania ludźmi; Stymulowanie zaangażowania w zadania organizacji. 7.Doskonalenie się menedżera w sztuce kierowania: Menedżer i jego zadania w nowoczesnej organizacji; Doskonalenie umiejętności i stylu pracy menedżera. Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii, II. Uczestnictwo w kulturze i rakreacji a rynek czasu wolnego w Polsce, III. Strategie markrtingowe przedsiębiorstw usługowych na na przykładzie sektora kultury i rekreacji, IV. Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne, V. Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne, VI. Produkcja i koszty, VII. Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne, VIII. Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych, IX. Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji, X. Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych, XI. Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
R.1 Wstęp i podst. pojęcia: Zarys historyczny; Funkcje kierownictwa ds. personelu; Zarządzanie personelem a ZZL; Cechy wyróżniające ZZl; Cele systemu ZZL; Problemy wdrażania; Wnioski; Bibliografia. R.2 Strategia i struktura: Strategia korporacji i strategiczne ZZL; Struktura przedsiębiorstwa; Organizacje formalne i nieformalne; Teorie nieprzewidywalności; Organizacje jako systemy otwarte; Trendy organizacyjne Wnioski; B-fia. R.3 Kultura a zmiana: Kultura społeczeństwa; Kultura organizacji; Zmiana; Zmiana kultury; Kultura a ZZL; Wnioski; B-fia. R.4 Pozyskiwanie pracowników: planowanie zasobów ludzkich: Popyt na zasoby ludzkie; Wykorzystanie zasobów ludzkich; Podaż zasobów ludzkich; Wnioski; B-fia. R.5 Pozyskiwanie pracowników- rekrutacja i selekcja: Wstępne warunki rekrutacji; Rekrutacja; Selekcja; Ośrodek oceny; Trafność i rzetelność; Minimalizacja kosztów i maksymalizacja efektywności; Wnioski; B-fia. R.6 Rozwój pracowników, zarządzanie pracą: Cele oceny; Techniki oceny; Różne ujęcia; Problemy z oceną; Wnioski; B-fia. R.7 Rozwój pracowników, zarządzanie wynagrodzeniami: Ustalanie wynagrodzeń; Typy systemów wynagrodzeń; Znaczenie teorii motywacji; ZZL a wynagrodzenia; Wnioski B-fia. R.8 Rozwój pracowników- szkolenia i rozwój osobisty: Systematyczne szkolenie; Korzyści płynące ze szkolenia Zmiana a konkurencja; Rozwój kierownictwa; Podejścia do szkolenia i rozwoju; Stały rozwój; Organizacja uczą ca się; Ocena; Wnioski; B-fia. R.9 Stosunki pracownicze: Sposoby komunikowania się; Partycypacja; Reprezentacja związków zawodowych; Konflikt; Bezpieczeństwo i higiena pracy; Wnioski; B-fia. R.10 Wnioski: uwagi krytyczne i rozwój sytuacji: Uwagi krytyczne; Rozwój ZZL; B-fia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Organizacja i zarządzanie w nowoczesnej gospodarce - dylematy racjonalności; Rozdział 2. Organizacja, jej podsystemy i struktura; Rozdział 3. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu organizacji; Rozdział 4. Tworzenie reputacji firmy - systemu troski o klienta i korzystnego wizerunku; Rozdział 5. Wprowadzanie innowacji i doskonalenie jakości; Rozdział 6. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji operacyjnych i strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Rynek i polityka kulturalna: Polityka kulturalna w międzynarodowych raportach o kulturze; Wpływ rynku na funkcjonowanie instytucji kultury; O współczesnych poglądach na muzealnictwo. R.II Kierunki zarządzania turystyką: Badania rynku turystycznego; Zmiany w systemie organizacyjnym zarządzania turystyką w Polsce; Marketingowa koncepcja produktu turystycznego. R.III Wybrane regulacje prawne ochrony dóbr kultury: Ochrona dóbr kultury na wypadek szczególnych zagrożeń czasu wojny i pokoju; Zamówienia publiczne w sferze kultury. R.IV Informacje: Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury. Geneza rozwoju; Podyplomowe Studium Marketingu w Sferze Kultury i Rekreacji przy Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; Studium Podyplomowe Ochrony i Konserwacji Zabytkowych Założeń Ogrodowych; Podyplomowe Studium Muzealnicze przy Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (Informator Studium).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej