Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(77)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(7)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(53)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(61)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Kostera Monika
(3)
Pachura Aneta
(3)
Potocki Arkadiusz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Gableta Małgorzata
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lis Marcin
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Winkler Renata
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Zarębska Anna
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrews Tim G
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beech Nic
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chorób Roman
(1)
Cichy Diana
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Evans Christina
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galant-Załęgowska Sylwia
(1)
Germain Juliette
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gosik Blanka
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grubalska Aleksandra
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowanie Agnieszka
(1)
Górska Joanna
(1)
Górski Marcin
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hanuszek Andrzej
(1)
Herdan Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Hyjek Katarzyna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jamka Beata
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Joachimiak Izabela
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędrzeja Bogusław
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamiński Robert
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Karpińska Marzena Edyta
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Przedsiębiorstwo
(49)
Kultura organizacyjna
(36)
Zarządzanie
(28)
Organizacja
(19)
Kadry
(10)
Menedżerowie
(10)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Organizacja ucząca się
(7)
Kultura
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Public relations
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Innowacje
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci
(3)
Kultura przedsiębiorstwa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przywództwo
(3)
Siła robocza
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Nieruchomości
(2)
Obywatelstwo
(2)
Ocena pracowników
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zatrudnienie
(2)
Adopcja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezrobocie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dozwolony użytek
(1)
Dumping
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Europejski Urząd ds. Pracy
(1)
Faktoring
(1)
Filozofia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grunty rolne
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Instytucje kultury
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kosowo
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(7)
Czasopismo naukowe
(6)
Opracowanie
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo prawnicze
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres pojęcia "narodowe kultury organizacyjne biznesu", 2. Kształtowanie się kultury organizacyjnej w nowej rzeczywistości gospodarczo-ustrojowej - przypadek Polski, 3. Niemieccy biznesmeni - twórcy i formy kultury organizacyjnej, 4. Angielscy gentelmani biznesu, 5. Amerykańscy biznesmeni podmiotem kultury organizacyjnej biznesu, 6. Japońscy biznesmeni - tradycje i nowe wyzwania dla kultury organizacyjnej, 7. Żydzi - biznes w diasporze, 8. Biznes w świecie arabskim, 9. Dziesięć tez na zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Źródła pochodzenia kultury, koncepcje, orientacje; Charakterystyka kultury w organizacji-funkcje, przejawy; Profile kultur; Kreowanie wartości w misji i wizji firmy; Zmiana kultury; Przykłady firm znanych z identyfikacji kultur; Polskie firmy w poszukiwaniu tożsamości kulturowej; Ekologia nowym budulcem kultury Kultura ekologiczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Sprzężenia zwrotne w działaniu. Wpływ wewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Wpływ zewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacyjna - temporalne implikacje; Silna kultura organizacyjna a zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Kultura organizacji - (nie)widzialna siła sukcesu w biznesie: Kultura organizacji w nowoczesnej gospodarce; Kształtowanie kultury organizacji, czyli jak zmierzyć się z górą lodową; Fajna firma - moda czy konieczność; Modele kultur organizacyjnych w polskich firmach - idee i fakty; Kulturowo dojrzała firma. 2. Case study firm objętych badaniami bezpośrednimi: Łódka na wzburzonym morzu; Zabawa w wojnę; Zjadanie własnego ogona; Ciągłe poszukiwanie recepty na sukces; W większej firmie sprawdzę się lepiej; Za komuny lepiej nie było.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Otoczenie przedsiębiorstwa, 3. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Prawno-organizacyjne formy przedsiębiorstw, 5. Planowanie w przedsiębiorstwie, 6. Organizowania jako funkcja zarządzania, 7. Motywowanie w przedsiębiorstwie, 8. Kontrolowanie i controling, 9. Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem, 10. Finanse w zarządzaniu przedsiębiorstwem i ocena działalności gospodarczej, 11. Kultura przedsiębiorstwa, 12. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania rozwoju organizacji, 2. Kapitał intelektualny organizacji, 3. Koncepcja uczącej się organizacji, 4. Partycypacja pracowników w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie potencjału pracy w przedsiębiorstwie 2. Kształtowanie miejsc pracy 3. Realizacja funkcji personalnej - proces zarządzania personelem 4. Warunki pracy 5. Kultura organizacyjna 6.Aspekty informacyjne efektywności pracy 7. Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Kultura organizacji. Kwestie defnicyjne; Modyfikowanie kultury organizacji; Kultura organizacja polskich przedsiębiorstw. Stan obecny i stan pożądany
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podstawy metodologiczne badań; 2. Postawy jako wskaźniki narodowej kultury organizacyjnej; 3. Procedura badawcza; 4. Postawy pracobiorców i pracodawców - poziom narodowej kultury organizacyjnej; 5. Postawy wobec kultury organizacji - profile kulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach glo balizacji : 1.Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarczych, 2.Kultura - poję cie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji, 3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym. R.2 Miedzynarodowe badania marketingowe.Aspekty kultu rowe : 1.Badania marketingowe jako element zintegrowa nego systemu komunikacji marketingowej, 2.Międzynarodo we badania marketingowe.Pojęcie, istota, zakresy, typo logia, 3.Źródłowe podstawy międzynrodowych badań marke tingowych, 4.Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych. R.3 Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źró dłach pierwotnych.Podejście kulturowe. : 1.Przygotowa nie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody, 2.Problem ekwiwalencji w międzynarodowych bada niach marketingowych, 3.Przesłanki wyboru metod i tech nik w badaniach międzynarodowych, 4.Problemy metodolo giczne na etapach realizacji badań, przetwarzania da nych i komunikowania wyników badań. R.4 Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielo kulturowym.Wyniki badań porównawczych : 1.Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie, 2.Pos tawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagrani cznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia), 3.Pos tawy menedżerów wobec procesu rozszerzania Unii Euro pejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej