Form of Work
Książki
(20)
Status
only on-site
(18)
available
(14)
Branch
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(18)
Author
Pierścionek Zdzisław
(3)
Kasiewicz Stanisław
(2)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Noga Marian
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Szlasa Ryszard
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Innowacje
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Organizacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Globalizacja
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kadry
(1)
Konkurencja
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nafta
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Transfer technologii
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zatrudnienie
(1)
20 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7378-113-7
R.1 Przesłanki i cele tworzenia przedsiębiorstwa; R.2 Zasoby przedsiębiorstwa i ich wykorzystanie; R.3 System motywacyjny a konkurencyjność przedsiębiorstwa; R.4 Przedsiębiorstwo w działaniu; R.5 Drogi rozwoju przedsiębiorstw; R.6 Identyfikacja elementów przedsiębiorstwa przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7207-263-9
1. Wpływ nauki i techniki na gospodarkę. Cechy rozwoju działalności badawczo-rozwojowej i zarządzania, 2. Produkty innowacyjne. Ich cechy i procesy realizacji, 3. Instytucjonalni realizatorzy działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej. Systemy zarządzania i współpracy, 4. Kierunki zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych, 5. Ogólna charakterystyka procesów decyzyjnych w działaniach innowacyjnych, 6Analiza funkcjonalno-strukturalna (AFS) wyrobu, 7. Działania związane z projektowaniem i badaniem wyrobu, 8. Techniki twórczego myślenia w procesie rozwiązywania problemu, 9. Zastosowanie wybranych technik wartościowania w proces ach decyzyjnych, 10. Projektowanie procesów technologicznych z zastosowaniem techniki analizy cech (AC), 11. Ogólna charakterystyka problemów wzornictwa przemysłowego, 12.Ogólna charakterystyka systemu działania w za kresie projektowania wyrobów i procesów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-676-6
R.1 Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości; R.2 Dobrze wiedzieć, co się dzieje; R.3 Panta rhei w biznesie; R.4 Ucz się od innych; R.5 Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzeniu kreatywności pracowników; R.6 Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP; R.7 W usługach jakość też jest ważna; R.8 Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma; R.9 Kontroling - system wczesnego ostrzegania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-419-4
R.1 Przedsiębiorstwo w sytuacji kryzysowej: 1. Sytuacja kryzysowa, 2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, 3. Systemy wczesnego ostrzegania przed kryzysem. R.2 Przedsiębiorstwo konkurencyjne: 1.Rozwój jako cel zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa w kryzysie. R.3. Sukces w zarządzaniu kryzysem: 1. Przykłady udanych transformacji, 2. Przejście przedsiębiorstwa z sytuacji kryzysowej do rozwoju, 3. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie.
zarządzania przedsiębiorstwem, 2.Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3.Ocena konkurencyjności przedsię biorstwa w kryzysie. R.3 Sukces w zarządzaniu kryzysem : 1.Przykłady uda nych transformacji, 2.Przejście przedsiębiorstwa z sy tuacji kryzysowej do rozwoju, 3.Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14085-2
R.1 Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; R.2 Koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa oraz analiza strategiczna; R.3 Metoda SWOT oraz modele portfelowe formułowania strategii przedsiębiorstwa; R.4 Konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów, krajów oraz zasobów i umiejętności; R.5 Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa strategia konkurencji; R.6 Strategie wzrostu i rozwoju firmy wyspecjalizowanej; R.7 Strategie dywersyfikacji działalności przedsiębiorstwa; R.8 Fuzje i przejęcia oraz alianse strategiczne; R.9 Umiędzynarodowienie oraz globalizacja przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16514-7
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16514-7
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-44-9
1. Koncepcja aliansów strategicznych w literaturze przedmiotu, 2. Typologia alinasów strategicznych, 3. Tworzenia aliansów strategicznych, 4. Zarządzanie aliansami strategicznymi, 5. Nowe trendy w zakresie współpracy przedsiębiorstw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne : palnowanie i kontrola / Tomasz Gołębiowski. - Warszawa : Difin, 2001. - 443 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-151-9
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-913-9
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-022-6
1. Nowy model biznesowego działania firm a "Strategia lizbońska", 2. Zmiana warunków konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Kapitał intelektualny jako generator nowych czynników konkurencyjności, 4. Koncepcja zarządzania kapitałem intelektualnym, 5. Metody pomiaru kapitału intelektualnego, 6. Raportowanie o kapitale intelektualnym interesariuszom zewnętrznym, 7. Światowe standardy wyceny kapitału intelektualnego, 8. Przykłady wyceny kapitału intelektualnego dla wybranych firm krajowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-285-4
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14492-0
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-051-8
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1584-3
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
ISBN: 978-83-255-1722-9
1. Kierunki badań nad zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami: Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce; Badania małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Zmiany kultury organizacyjnej przedsiębiorstw- wyniki badań empirycznych; Stan innowacyjności przedsiębiorstw i jej perspektywy (na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw subregionu tarnobrzeskiego; Budowa przewagi konkurencyjnej przez małe i średnie przedsiębiorstwa poprzez działalność proekologiczną; 2. Przedsiębiorczość oraz rozwój zasobów kadrowych w małych i średnich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przedsiębiorczością w MSP; Jakościowa analiza porównawcza. Konceptualizacja przedsiębiorczości akademickiej; Wsparcie przedsiębiorczości studenckiej na podstawie studium przypadku Uniwersytetu w Coventry; Identyfikacja form zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach budowlanych w świetle wyników badań empirycznych; System motywowania kadr menedżerskich w MSP; Kompetencje jako główny element kapitału ludzkiego w małym przedsiębiorstwie ( na przykładzie regionu tarnobrzeskiego); 3. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw: Analiza warunków ograniczających rozwój małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w regionach zmarginalizowanych; Wpływ form opodatkowania podatkiem dochodowym na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw; Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem a polityka rachunkowości; Wpływ transferu technologii na tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw akademickich w świetle wyników badań; Wewnętrzne uwarunkowania potencjału do zmian w małych i średnich przedsiębiorstwach powiatu tarnobrzeskiego; 4. Perspektywy wykorzystania współpracy w podnoszeniu konkurencyjności firm sektora MSP: Elementy kapitału relacyjnego oddziałujące na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa; Wewnętrzne uwarunkowania współdziałania gospodarczego małych przedsiębiorstw; Współpraca przedsiębiorstw warunkiem rozwoju innowacyjnego sektora MSP w Polsce; Procesy umiędzynarodowienia małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14821-8
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-148-X
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-276-1
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-096-1
1. Subsystemy gospodarki światowej i ich ewolucja, 2. Wykorzystanie rankingów konkurencyjności do oceny konkurencyjności międzyanrodowej gospodarek, 3. Globalna ekspansja firm z krajów trzeciego świata, 4. Problemy rozowoju gospodarczego krajów rozwijających sie na tle uwarunkowań procesu globalizacji, 5. Mechanizm implementacji sankcji ekonomicznuych we współczesnej gospodarce światowej, 6. Nowa faza globalizacji a zmiany inflacji, 7. Fuzje i przejęcia jako metoda ekspansji zagraniczej przedsiębiorstw, 8. Unijna polityka spóności w strategii lizbońskiej i jej wpływ na podnoszenie konkurencyjności "starego kontynentu", 9. Strategia Lizbońska a konkurencyjność przedsiębiorstw, 10. Źródła zachowań konsumpcyjnych w państwach rozwiniętych i rozwijających się - próba porównania, 11. Integracja finansowa a możliwość prowadzenia niezależnej polityki pieniężnej, 12. Czy unia walutowa wymaga zaawansowanej integracji politycznej?, 13. Globalne trendy cywilizacyjne jako fundamentalny czynnik zmian w podejściu do zarządzania łańcuchami dostaw, 14. Unia Europejska a ugrupowania regionalne Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej, 15. Runda Doha a intersy krajów rozwijających się, 16. Czynniki wpływające na rynek ropy naftowej na świecie, 17. Samodzielność decyzyjna dyrektorów funkcjonalnych oddziału koncernu niemieckiego w zakresie funkcji organicznych, 18. Stopień umiędzynarodowienia gospodarki polskiej an tle innych krajów Europy, 19. Powiązania polskiego rynku akcji z rynkiem regionalnym i światowym, 20. Ukraina jako obszar zainteresowania polskich banków, 21. Sytuacja gospodarcza Polski i Republiki Czeskiej, 22. Przyszłość Singapuru jako centrum finansowego w świetle Rozwoju Krajów Azji Południowo-Wschodniej, 23. Atrakcyjność inwestycyjna RFN - wybrane zagadnienia, 25. Maltańska droga do euro, 26. Konkurencyjność gospodarek latynoamerykańskich na przykładzie federacji republiki Brazylii, 27. Fenomen chińskiej gospodarek, 28. Dyskryminacja zatrudnienia kobiet w Unii Europejskiej, USA i Japonii, 29. Polityka zatrudnienia w kontekscie przemian otoczenia - wybrane cechy rynku pracy i jego konsekwencje dla polityk zatrudnienia w gospodarkach Unii Europejskiej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again