Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(119)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(116)
Publikacje naukowe
(18)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(94)
dostępne
(73)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(75)
Czytelnia
(98)
Autor
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Matwiejczuk Wiesław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Strużycki Marian
(3)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(2)
Budzisz Bolesław
(2)
Cygler Joanna
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kuzel Marcin (1976- )
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Noga Marian
(2)
Nowacki Robert
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Sobczak Iwona (1974- )
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Stawicka Magdalena Kinga
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Urban Wiesław
(2)
Urbanek Piotr
(2)
Wasiluk Anna
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowski Jerzy
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czajka Kamil
(1)
Danik Lidia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Glabiszewski Waldemar
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Joanna
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jamka Beata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kocot Maria
(1)
Kola Maria
(1)
Komorowski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(127)
Temat
Przedsiębiorstwo
(93)
Konkurencyjność
(27)
Innowacje
(22)
Globalizacja
(20)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(14)
Unia Europejska
(14)
Konkurencja
(13)
Zarządzanie
(11)
Gospodarka
(10)
Polska
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Kadry
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Banki
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka*
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Integracja europejska
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Współpraca gospodarcza
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Benchmarking
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja gospodarcza
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konkurencyjność międzynarodowa
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Ocena pracowników
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Produkcja
(2)
Produkt*
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telekomunikacja
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Akcjonariusze
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Czas
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Factoring
(1)
Faktoring
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(16)
Podręcznik
(8)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Zarządzanie i marketing
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Transport i logistyka
(2)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo jako przedmiot badań konkurencyjności; R.2 Ewolucja teorii konkurencji; R.3 Charakter i zakres pojęcia konkurencyjność; R.4 Uwarunkowania rynkowe i pozarynkowe wpływające na konkurencyjność; R.5 Uwarunkowania zewnętrzne konkurencyjności przedsiębiorstw; R.6 Uwarunkowania wewnętrzne konkurencyjności przedsiębiorstw; R.7 Konkurencyjność przedsiębiorstw na tle procesów globalizacji konkurencji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
I. Teoretyczne podstawy konkurencyjności: Ekonomiczno-marketingowy mechanizm konkurencji. Próba nowej koncepcji; Konkurencyjność narodów na rynku pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych; Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej R&D; Teoretyczne podstawy kształtowania zachowań przedsiębiorczych jako element budowania przewagi konkurencyjnej. II. Ekonomiczne uwarunkowania konkurencyjności w Polsce: Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i bariery jego rozwoju; Determinanty i uwarunkowania konkurencyjności polskiego handlu; Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych; Zapewnienie sprawności i efektywności działania środków i urządzeń produkcyjnych gwarantem konkurencyjności przedsiębiorstw. III. Instrumenty marketingowe w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej: Marketing jako narządzie walki konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego; Reklama internetowa narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane problemy konkurencyjności przedsiębiorstw: Gospodarka rynkowa jako podstawa konkurencyjności; Zmienne konkurencyjności; 2. Wybrane obszary konkurencyjności przedsiębiorstw a konkurencyjność; Zrównoważony rozwój a konkurencyjność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Proces globalizacji na przełomie wieków. 1. Pojęcie globalizacji, cechy globalizacji. 2. Mechanizmy globalizacji. 3. Miary globalizacji. 4. Nowe aspekty udziału krajów wschodzących w globalizacji. Część II: Konkurencyjność międzynarodowa kraju i przedsiębiorstwa. 5. Zmienność pojęcia konkurencyjności międzynarodowej. 6. Tradycyjne teorie konkurencyjności międzynarodowej kraju. 7. Konkurencyjność międzynarodowa w warunkach globalizacji. 8. Modele konkurencyjności międzynarodowej. 9. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów WEF i IMD. 10. Polityka wzrostu poziomu konkurencyjności międzynarodowej. Część III: Strategie przedsiębiorstw produkcyjnych i banków w warunkach globalizacji. 11. Potrzeba nowego podejścia wyjaśniającego międzynarodową przewagę konkurencyjną kraju i firmy. 12. Strategia konkurencyjna firmy - uniwersalne narzędzie konkurencji. 13. Strategie ogólne w warunkach globalizacji - próba klasyfikacji. 14. Ewolucja strategii koncernów w warunkach globalizacji. 15. Strategie koncernów międzynarodowych na rynkach wschodzących. 16. Strategie megakorporacji w warunkach globalizacji. 17. Budowaie strategii na przykładzie banku komercyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Konkurencyjność – aspekty teoretyczne – ocena: Конкурентоспособностъ предприятия: теоретический аспект. Введение; Применение стратегической защищенности дла конкурентоспособного развития малого и среднего бизнеса в Украине; Ocena konkurencyjności samorządu w kontekście infrastruktury na przykładzie wybranych gmin województwa świętokrzyskiego; Od innowacji do konkurencji podmiotów gospodarczych w Polsce – zarys problemu; Koncepcje rozwoju Gospodarek Wschodzących na przykładzie forum Dialogu IBSA; Проблемы повышения конкурентоспообности промышленных предприятий украины; Використання систем раннъого попередження дла підвищення конкурентноспоможності підприємства; Przywrócenie konkurencyjności przedsiębiorcy jako jeden z celów postępowania naprawczego; Konkurencyjność rynku usług bankowych w krajach unijnych w świetle badań konsumentów. R. 2 Konkurencyjność – determinanty przewagi konkurencyjnej: Деретминанты конкурентного развития промышленных предприятий; Czynniki wpływające na konkurencyjną efektywność ekonomiczną podmiotów gospodarczych; Kapitały własne a bezpieczeństwo i konkurencyjność banku; Правилъное размещение хозйственной деятелъности как основание устойчивого конкурентного преимущества; Kapitał intelektualny jako potencjalny czynnik podnoszący konkurencyjność podmiotów gospodarczych; Wynagrodzenie kapitału ludzkiego jako determinanta konkurencyjności – teoria i praktyka; Etyka jako czynnik przewagi konkurencyjnej w instytucjach zaufania publicznego; Wpływ czynników zewnętrznych na zmiany w organizacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu zasobami ludzkimi jako źródło przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych; Використання поведінкових чинників дла окреслення функціонування підприємства; Determinanty konkurencyjności producentów audiowizualnych. R. 3 Konkurencyjność – innowacje: Zmiana w organizacji, aj jej konkurencyjność w perspektywie wybranych aspektów ogólnej teorii systemów; Nowoczesne technologie oraz innowacyjność w procesach zarządzania; Zarządzanie w podmiotach gospodarczych z uwzględnieniem controlingu controllera i lobbingu w szkoleniu, projektach i rozwoju pracownika; Budżet zadaniowy nowoczesnym sposobem zarządzania finansami publicznymi na potrzeby bezpieczeństwa; efektywność jako istotny czynnik zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie; Nowoczesne rozwiązania dotyczące serwisów internetowych w spierające rozwój konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Informatyczne wsparcie zarządzania procesami; Konkurencyjność podmiotów gospodarczych wykorzystujących zarządzanie jakością usług informatycznych za pomocą systemu agendowego; Rozwój odnawialnej energetyk jako determinanta podwyższenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych i bezpieczeństwa energetycznego w regionie. R. 4 Konkurencyjność – zarządzanie bezpieczeństwem: Konkurencyjność podmiotów gospodarczych a zarządzanie bezpieczeństwem; Improving the economic security through tax-tariff policy measures: evidence from Ukraine; Zarządzaniekryzysowe w organizacji; E-organizacje w zintegrowanym systemie bezpieczeństwa narodowego; Ekstremizm na Słowacji. Zarys problematyki; Narastanie extrémizmu v stredoeurópskom geopolitickom regióne; Organizacja, funkcjonowanie i perspektywy rozwoju zintegrowanego systemu ratownictwa na terenie Republiki Słowackiej; Geografické informační systemy (GIS) pro policejní činnosti. Výzkumná zpráva; Taktika a technické možnosti hydraulickej vyslobodzovacej techniky pri dopravných nehodách.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje między organizacjami – zarys koncepcji teoretycznych: 1.1. Relacje w koncepcjach teoretycznych; 1.2. Przesłanki tworzenia relacji międzyorganizacyjnych; 1.3. Typy relacji międzyorganizacyjnych; 1.4. Typy powiązań ze względu na oddziaływanie rywalizacji i współpracy; 1.5. Bilateralne i multilateralne reakcje międzyorganizacyjne; 1.6. Silne i słabe powiązania międzyorganizacyjne; 1.7. Zróżnicowanie powiązań ze względu na specyfikę stron. 2. Relacje między producentami a detalistami: 2.1. Charakterystyka stron relacji producent-detalista; 2.2. Modele biznesu producentów a modele biznesu detalistów; 2.3. Relacje między producentami a detalistami jako typ relacji między organizacjami; 2.4. Relacja producentów z detalistami jako element strategii przedsiębiorstw – stron relacji; 2.5. Typologia i charakterystyka relacji między producentami a detalistami; 2.6. Konkurencja między producentami a detalistami; 2.7. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.8. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.9. Kooperacja i kooperencja między producentami a detalistami a sojusze marek detalisty i producenta; 2.10. Obszary współpracy, w tym kooperencji między producentem a detalistą; 2.11. Koegzystencja między producentami a detalistami. 3. Determinanty relacji między producentami a detalistami: 3.1. Zmiany zachowań nabywców na rynku jako uwarunkowanie zmian w systemach dystrybucji – cyfrowi konsumenci; 3.2. Uwarunkowania prawne wpływające na rozwój handlu detalicznego; 3.3. Zmiany w systemach dystrybucji w wyniku rozwoju Internetu i technologii mobilnych; 3.4. Koncepcja marketingu wielokanałowego. 4. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów i producentów: 4.1. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów; 4.2. Relacje między producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku a detalistami – perspektywa producentów; 4.3. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji detalisty z jego kluczowym producentem-dostawcą a układ sił, obszary współpracy i korzyści ze współpracy; 4.4. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji producenta z kluczowym detalistą a układ sił, zakres współpracy i korzyści ze współpracy. 5. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku: 5.1. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa producentów; 5.2. Analiza wybranych przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 766)
1.Metody analizy strategicznej e ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw: Podstawowe pojęcia i klasyfikacja metod konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody analizy strategicznej; 2. Metody oceny konkurencyjności przedsiębiorstw: Wybrane metody jakościowe w ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody ilościowe; 3. Badanie konkurencyjności mikroprzedsiębiorstw: Specyfika przedsiębiorstw sektora MSP; 4. Badanie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości: 1. Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna, 2. Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości, 3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości, 4. Trendy zmian w organizacji gospodarczej na świecie, 5. Funkcjonowanie organizacji przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym. R.II Model restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw, 2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw, 3.Model restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4. Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukturyzacji: 1. Kompleksowe Zarządzanie jakością (TQM), 2. Metoda restrukturyzacji procesowej Reenginering, 3. System Dostaw na Czas (JIN). R.4 metody wdrażania procesów restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1. Typowe programy restrukturyzacyjne, 2. Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3. Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restrukturyzacji typowej, 4. Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji, 5. Wdrażanie Ciągłego Doskonalenia zarządzania. R.V Wyniki wdrożeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarządzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich: 1. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako obiekty badawcze, 2. Identyfikacja stanu firm przed restrukturyzacja, 3. Restrukturyzacja typowa i jej wyniki, 4. Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania, 5. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje: 1. Czy metodą Ciągłego Doskonalenie Zarządzania można wdrożyć w Polsce?, 2. Wnioski końcowe, 3. Rekomendacje dla przyszłych badań, 4. Podsumowanie.
restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4.Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukt uryzacji : 1.Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 2.Metoda restrukturyzacji procesowej Reengineering ( BPR), 3.System Dostaw na Czas (JiT). R.IV Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw : 1.Typowe programy restrukturyzacyjne , 2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3.Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restruktury zacji typowej, 3.Metoda analizy i oceny wyników restru kturyzacji, 4.Procedury stosowania metody analizy i oc eny wyników restrukturyzacji, 5.Wdrażanie Ciągłego Do skonalenia Zarządzania. R.V Wyniki wdrozeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarzą dzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich : 1.Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako o biekty badawcze, 2.Identyfikacja stanu firm przed res trukturyzacją, 3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki,
4.Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania , 5.Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik
wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje : 1.Czy metodę Ciągłego Doskonalenia Zarządzania można wdrożyć w Pol sce?, 2.Wnioski końcowe, 3.Rekomendacje dla przyszłych
badań, 4.Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instrumenty finansowe ograniczające ryzyko przepływów pieniężnych. 2. Istota zarządzania i finansowania proekologicznego w przedsiębiorstwie. 3. Kredyty obrotowe a formy skupu wierzytelności małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Możliwości zastosowania metod budżetowania w małych firmach. 5. Funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w aspekcie lokalnych i regionalnych uwarunkowań współpracy oraz partnerstwa lokalnego. 6. Wpływ pomocy publicznej dla małych i średnich przedsiębiorstw na wzrost ich konkurencyjności. 7. Dodatek inwestycyjny i podwyższone stawki amortyzacji jako instrumenty stymulowania inwestycji przedsiębiorstw w Niemczech. 8. Polityka w zakresie wypłaty dywidend polskich spółek giełdowych. 9. Nadzór właścicielski a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa na przykładzie spółek giełdowych. 10. Wprowadzenie na giełdę (going public) jako efektywny sposób dezinwestycji funduszu venture capital. 11. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce francuskiej. 12. Wyzwania business angels w finansowaniu przedsiębiorstw. 13. Wykorzystanie oferty kredytowej BRE Banku Hipotecznego SA w podniesieniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych. 14. Wokół przedsiębiorczości i innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw. 15. Centra zaawansowanych technologii źródłem innowacyjności MSP. 16. Specjalne Strefy Ekonomiczne - próba oszacowania ich efektywności. Model "enklaw". 17. Struktura majątkowo-kapitałowa a wielkość przedsiębiorstw na przykładzie wybranych spółek giełdowych. 18. Finansowanie działalności gospodarczej pożyczką od udziałowca a podwyższenie kapitału zakładowego w spółkach kapitałowych. 19. Analiza czynników wpływających na ocenę inwestycji zagranicznych. 20. Public Relations jako instrument konkurencyjności przedsiębiorstwa. 21. Koncepcja zaangażowania państwa w program wsparcia MSP z wykorzystaniem Private Equity/Venture Capital w Polsce. Formy organizacyjno-prawne oraz prognozowane skutki działalności. 22. Finansowe uwarunkowania zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach. 23. Sprawozdanie finansowe jako źródło informacji o kapitale własnym przedsiębiorstwa. 24. Świadomość ekologiczna a ograniczanie kosztów u przedsiębiorców opodatkowanych na zasadach ogólnych. 25. Oferta ubezpieczeń majątkowo-osobowych jako stymulator rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. 26. Zasady sporządzania dokumentacji w podatku dochodowym przez MSP stosujące ceny transferowe. 27. Korzyści i uwarunkowania faktoringu dla MSP. 28. Finansowe uwarunkowania rozwoju małych przedsiębiorstw. 29. Austriacki system podatkowy a wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw. 30. Problematyka wykorzystania zewnętrznego kapitału własnego w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy restrukturyzacji przedsiębiorstw: Przesłanki procesów restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako ciągły proces dostosowawczy; Restrukturyzacja procesowa przedsiębiorstw; Koncepcje restrukturyzacji przedsiębiorstw; Wpływ technologii na proces restrukturyzacji przedsiębiorstw; Przebieg procesu restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Rola kapitału ludzkiego w procesie restrukturyzacji; 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw w praktyce gospodarczej: Restrukturyzacja poprzez transfer technologii na przykładzie PHPU Arkol sp. Z o.o.; Restrukturyzacja firmy szkoleniowej Centrum Edukacji Deus; Restrukturyzacja procesów na przykładzie Biura Projektów Telekomunikacyjnych; Restrukturyzacja pionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego SA; Restrukturyzacja na przykładzie koncernu VOlkswagen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 562.)
1. Efektywność działalności marketingowej przedsiębiorstwa; 2. Stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami; 3. Siła przetargowa przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców; 4. Poziom i zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej; 5. Sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości; R.2 Dobrze wiedzieć, co się dzieje; R.3 Panta rhei w biznesie; R.4 Ucz się od innych; R.5 Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzeniu kreatywności pracowników; R.6 Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP; R.7 W usługach jakość też jest ważna; R.8 Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma; R.9 Kontroling - system wczesnego ostrzegania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo, Region, Rozwój / red. nauk. Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2011. - 264 s. : tab., rys. ; 23 cm.
Rozdział 1.: Regionalność w procesach zarządzania przedsiębiorstwami, Rozdział 2.: Ewolucja współczesnego przedsiębiorstwa a regionalne aspekty jego funkcjonowania, Rozdział 3.: Konkurencja jako mechanizm sprawczy rozwoju regionalnego, Rozdział 4.: Tworzenie nowych wartości w przedsiębiorstwie z nastawieniem na wzrost i rozwój, Rozdział 5.: Finansowe formy wspierania rozwoju przedsiębiorstw w regionie, Rozdział 6.: Harmonizowanie interesów gospodarczych i społecznych jako element strategii przedsiębiorstw, Rozdział 7.: Przedsiębiorstwa w rozwoju regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiedza jako symulator rozwoju, 2. Uealstycznienie jako sposób rozowju przedsiębiorstwa, 3. Budowanie kompetencji przedsiębiorstwa, 4. kompetencje przywódcze w przedsiębiorstwach o zasiegu globalnym, 5. rozwój kompetencji pracowniczych, 6. system motywowania pracowników jako czynniki rozwoju przedsiębiorstwa, 7. Rola technologii i systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstwa, 8. Systemy pomiatu wyników działalności przedsiębiorstwa, 9. Zaufanie jako warunek kooperacji przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej