Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(20)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Gierszewska Grażyna
(7)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(3)
Jaksa Michael
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kot Joanna
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malek William
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Morgan Mark
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mucharski Tomasz
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Radecki Edward
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sroślak Grzegorz
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Suproń Błażej
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szostak Daniel
(1)
Szpon Jakub
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej (Szczecin)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Przedsiębiorstwo
(30)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Planowanie strategiczne
(14)
Analiza SWOT
(11)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(6)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Start-up
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza wartości
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sieć handlowa
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Towar
(1)
Umowa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przedsiębiorstwo- pojęcie, funkcje, rodzaje przedsiębiorstw. II. Analiza potencjału przedsiębiorstwa. III. Misja przedsiębiorstwa IV. Metody analizy strategicznej: 1. Metody scenariuszowe, 2. Metody symulacyjne, 3. Wykres Gantta, 4. Inne metody i techniki analizy sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa. V. Rodzaje strategii. VI. Planowanie: 1. Rodzaje planów (planowanie strategiczne), 2. Konieczność planowania, 3. Zadania i przesłanki
planowania, 4.Przeszkody w planowaniu, 5.Etapy plano wania, 6.Cechy planów. VII.Business plan i jego elementy : 1.Streszczenie kie rownicze, 2.Charakterystyka przedsiębiorstwa, 3.Plan produkcji, 4.Plan marketingowy, 5.Plan finasowy. VIII.Organizacja i kierowanie : 1.Elementy hierarchii,
2.Podział zadań i obowiązków, 3.System Gratyfikacji, 4.Sposoby komunikowania się, 5.Kierowanie. IX Kontrola : 1.Kontrola strategiczna, 2.Kontrola ex p ost, 3.Kontrola przez sprzężenie zwrotne, 4.Parametry kontroli, 5.Cechy skutecznych systemów kontroli. X.Przedsiębiorstwo "Fala" : 1.Historia przedsiębiorstw a, 2.Zasoby kadrowe, 3.Zasoby przedsiębiorstwa, 4.Wyni ki sprzedaży produktów firmy, 5.Analiza SWOT, 6.Wybór strategii. XI.Klub sportowy "OLIMP" : 1.Ogólna charakterystyka klubu, 2.Zorganizowanie przedsięwzięcia, 3.Zadania pod stawowe, 4.zarządzanie, 5.Konkurencja, 6.Osoby współ pracujące z klubem, 7.Analiza SWOT, 8.Strategia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Istota zarządzania strategicznego; Główne czynniki determinujące zarządzanie strategiczne; Wyzwania wobec zarządzania strategicznego; 2. Analiza strategiczna: Analiza otoczenia dalszego; Analiza otoczenia sektorowego; Analiza wewnętrzna; 3. Formułowanie, wybór i wdrażanie strategii: Strategie na poziomie biznesu; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Wybrane strategie funkcjonalne; Wybór i wdrożenie strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i typologia aliansów strategicznych przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania i następstwa powstawania aliansów strategicznych między przedsiębiorstwami, 3. Projektowanie współpracy i zarządzanie porozumieniem między przedsiębiorstwami - warunki powodzenia aliansu strategicznego, 4. Realizacja strategii rozwojowej poprzez zawieranie aliansów strategicznych i ich konsekwencje strategiczne dla polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej w Szczecinie)
Zawiera: R. 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki jako instrument wsparcia finansowego nowo powstających start-upów: Spójność gospodarcza i społeczna w UE a wykorzystanie środków EFS; UE wspiera nowych przedsi1)biorców – wykorzystanie POKL do tworzenia start-upów (na przykładzie Działania 6.2); Projekt „Zysk z dojrzałości” – zasady realizacji i osiągnięte rezultaty (studium przypadku); Rola Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w tworzeniu start-upów przez młodych ludzi. R. 2 Postawa proprzesiębiorcza – społeczne uwarunkowania powodzenia przedsięwzięcia biznesowego: Czy każdy jest przedsiębiorczy i co o tym decyduje?; Wpływ innych czynników osobowościowych na funkcjonowanie w biznesie; Komunikowanie się w firmie i budowaniu zespołu; O zarządzaniu własnym przedsięwzięciem bez ogródek. R. 3 Zasady pisania biznesplanów w kontekście oceny o dofinansowanie przedsięwzięcia: Istota biznesplanu; Budowanie biznesplanu; Wzory biznesplanów w ramach projektów UE. R. 4 Zagadnienia księgowe: Informacje podstawowe; Sprawozdawczość w przedsiębiorstwie; Ewidencje gospodarcze i podatki; Karta podatkowa; Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych; Ewidencje na zasadach ogólnych; Podatkowa księga przychodów i rozchodów; Podatek VAT; Ubezpieczenia społeczne. R. 5 Pomysł na biznes: Geneza opracowania biznesplanu w kontekście potrzeb przyszłego przedsiębiorcy; Planowanie w przedsiębiorstwie; Analiza przedsiębiorstwa w kontekście realizacji biznesplanu. R. 6 Potencjał uczestnika projektu wraz z identyfikacją ograniczeń: uczestnik projektu jako zasób i kapitał intelektualny kreowanej organizacji; uczestnik projektu jako przywódca i kierownik zespołu pracowników oraz współpracowników; Potencjał i wykształcenie uczestnika projektu a proces zakładania i prowadzenia firmy; Identyfikacja kluczowych ograniczeń w kompetencjach biznesowych. R. 7 Rynek i konkurencja, analiza SWOT: Produkt i usługa – przewaga na tle ofert konkurencji; W jaki sposób wykonywać wartościową analizę rynku?; Sposoby organizacji kanałów dystrybucji i promocji; Analiza konkurencji na rynku – konkurenci u partnerzy; Analiza SWOT jako kluczowy element planu strategicznego. R. 8 Efektywność ekonomiczna przedsięwzięcia: Umiejscowienie aspektu finansowego w strukturze biznesplanu; Zakres planowanych inwestycji jako warunek niezbędny do osiągnięcia efektywności ekonomicznej; Prognozy finansowe (sprzedaż, przychody, koszty); Analiza rachunku zysków i strat; Trwałość ekonomiczno-finansowa firmy. R. 9 Najczęściej popełnianie błędy w biznesplanie: Błędy merytoryczne; Błędy formalne. Załączniki: Biznesplan szkoły nauki jazdy; Biznesplan firmy o profilu turystyczno-noclegowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Model biznesu jako motor sukcesu firmy, 2. Model biznesu wykorzystujący różnicowanie produktów, 3. Model biznesu wykorzystujący niskie ceny, 4. Model biznesu wykorzystujący czas, 5. Model biznesu z wykorzystaniem barier przy wchodzeniu na rynek, 6. Model biznesu wykorzystujący szczególny rodzaj produktów, 7. Model biznesu wykorzystujący integrację z klientami, 8. Model biznesu wykorzystujący szczególną strukturę przedsiębiorstwa, 9. Analiza strategiczna, 10. CEO - symulator strategiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foresihgt w zarządzaniu strategicznym / Krzysztof Borodako. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 150 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Wprowadzenie do problematyki foresightu; 2. Klasyfikacja foresightu; 3. Organizacja procesu foresightu (na przykładzie foresightu regionalnego); 4. Metody stosowane w procesach foresightu; 5. Charakterystyka przedsięwzięć foresightu w Europie i w Polsce; 6. Zarządzanie strategiczne w regionach; 7. Zastosowanie foresightu w firmach- foresight korporacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna w przemyśle / Andrzej Kaleta. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 238, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Cz. I: STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM PRZEMYŚLE (Rola strategii w przemyśle, Cechy dobrej strategii, Ogólna procedura budowy strategii w przemyśle); Cz. II: ANALIZA STRATEGICZNA (Metoda analizy konkurencji, Techniki analizy konkurencji, Strategie konkurencji w przemyśle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej