Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(130)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(129)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(101)
dostępne
(78)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia
(102)
Autor
Budzyński Wojciech
(5)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(3)
Syrek Ewa
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Cudak Romuald
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dzimińska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy B
(2)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Korporowicz Violetta
(2)
Krzewińska Aneta
(2)
Krzyżyk Danuta
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Mazur Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Nowacki Robert
(2)
Ożóg Kazimierz
(2)
Pawłowski Adam
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Praszałowicz Dorota
(2)
Seretny Anna
(2)
Smereczniak Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Stawowska Karolina
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Szul Roman
(2)
Tambor Agnieszka
(2)
Tambor Jolanta
(2)
Walerjan Dorota
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowski Jacek
(2)
Zgółka Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brittain Paul
(1)
Brodniak Włodzimierz A
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Denys Andrzej (1939-2022)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Graboń Karolina
(1)
Graboń współudz. Karolina
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janikowski Ryszard
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karski Jerzy Bohdan (1934-2009)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(149)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(150)
Temat
Promocja handlowa
(62)
Marketing
(38)
Promocja zdrowia
(37)
Reklama
(33)
Przedsiębiorstwo
(18)
Promocja
(16)
Zdrowie publiczne
(11)
Public relations
(10)
Marketing strategiczny
(8)
Ceny
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Służba zdrowia
(7)
Edukacja zdrowotna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Reklama internetowa
(6)
Badania marketingowe
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Internet
(5)
Turystyka
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Jakość życia
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Rodzina
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Młodzież
(3)
Obsługa klienta
(3)
Patologia społeczna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Rynek
(3)
Sprzedaż
(3)
Targi i wystawy
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Uczniowie
(3)
Usługi
(3)
Znaki towarowe
(3)
Agresywność
(2)
Alkohol
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Choroby
(2)
Chorzy
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dietetyka
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Higiena
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Leki
(2)
Ludzie starzy
(2)
Menedżerowie
(2)
Merchandising
(2)
Metody badawcze
(2)
Nałóg
(2)
Nowy produkt
(2)
Opakowania
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Prawo autorskie
(2)
Psychologia zdrowia
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjologia
(2)
Sport
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Stres
(2)
Strony WWW
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Towar
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agrosturystka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia medyczna
(1)
Auksologia
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Budżet
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Medycyna i zdrowie
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Postępy promocji zdrowia - od Ałma-Aty do Bangkoku 2. Teoria i praktyka promocji zdrowia dziś i jutro 3. Zdrowie i polityka 4. Ocena jakości praktyki promocji zdrowia 5. Inicjatywy i działania promocja zdrowia w perspektywie międzynarodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jako element marketingu; Zarządzanie marką Budowanie wizerunku marki poprzez public relations; Sztuka identyfikacji; Reklama jako element komunikacji marketingowej; Badania mediów dla celów reklamy; Komu nikacja personalna; Komunikacja marketingowa a różnice kulturowe; Promocja sprzedaży i merchandising; Zinte growane bazy danych klienta; Prawne aspekty promocji; Metody badania skuteczności i efektywności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Główne zasady działania współczesnej prmocji zdrowia, 2. Europejskie wskaźniki pomiaru wyników promocji zdrowia, 3. Promocja zdrowia w zmieniającym się środowisku społecznym, 4. Główne programy zdrowotne i odpowiednie regulacje prawne obowiązujące w Europie, 5. Rozwój technologii i badań naukowych na rzecz zdrowia w Europie, 6. Rosnąca potrzeba opracowania nowej polityki zdrowotnej dla Europy, 7. Polityka zdrowia publicznego w europie w XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 538)
1. Ekonomiczno-społeczna refleksja o zdrowiu. Ujęcie teoretyczne, 2. Zdrowie a urzeczywistnianie celów społecznych, 3. Potrzeby zdrowotne a polityka ochrony zdrowia, 4. Badania nad zdrowiem społecznym oraz społeczne uwarunkowania zdrowia, 5. Społeczny wymiar promocji zdrowia, 6. Projektowanie programów promocji zdrowia, 7. Ewolucja programów promocji zdrowia, 8. Promocja zdrowia w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Ekonomiczno-społeczna refleksja o zdrowiu- ujęcie teoretyczne: 1. Rozumienie zdrowia- podejście obiektywne i subiektywna; 2. Zdrowie jako dobro publiczne, społeczne i prywatne; 3. Zdrowie w teorii wyboru publicznego; R. II. Zdrowie a urzeczywistnianie celów społecznych; 1. Zdrowie jako warunek rozwoju społeczno-ekonomicznego i rozwoju zrównoważonego; 2. Uwarunkowania zdrowia społeczeństwa; 3. Stan zdrowia społeczeństwa polskiego; R. III. Potrzeby zdrowotne a polityka ochrony zdrowia: 1. Polityka społeczna a polityka ochrony zdrowia; 2. Zdrowie jako element potrzeb społecznych; 3. Potrzeby zdrowotne i potrzeby ochrony zdrowia; R. IV. Badania nad zdrowiem społecznym oraz społeczne uwarunkowania zdrowia: 1. Interdyscyplinarny charakter badań w zakresie zdrowia społecznego; 2. Zachowania zdrowotne; 3. Edukacja zdrowotna; R. V. Społeczny wymiar promocji zdrowia: 1. Rozumienie promocji zdrowia; 2. Promocja zdrowia a profilaktyka chorób; 3. Promocja zdrowia a niezdrowy styl życia; R. VI. Projektowanie programów promocji zdrowia: 1. Założenia i koncepcja programów promocji zdrowia; 2. Wskaźniki oceny stanu zdrowia i promocji zdrowia; 3. Ekonomiczna ocena programu promocji zdrowia; R. VII. Ewaluacja programów promocji zdrowia: 1. Teoretyczne założenia ewaluacji programów promocji zdrowia; 2.Społeczna racjonalność ewaluacji programów promocji zdrowia; 3. Projektowania ewaluacji programów promocji zdrowia; R. VIII. Promocja zdrowia w praktyce: 1. Ruch i założenia wybranych programów promocji zdrowia; 2. Założenia i metoda badania wiedzy i zachowań zdrowotnych; 3. Analiza wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Rola promocji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem: Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa; Narzędzia promocji; Reklama i jej cele; Rodzaje reklamy; Znaczenie marki w działalności promocyjnej; Komunikacja zintegrowana; 2. Oddziaływanie reklamy: Nośniki i środki reklamy; Planowanie mediów; Przekaz reklamowy; Perswazja w reklamie; Etyka w reklamie; Ograniczenia prawne reklamy; 3. Wizualne aspekty reklamy: Tożsamość przedsiębiorstwa; Liternictwo; Projektowanie graficzne; Wystawiennictwo; promocja w miejscu sprzedaży; 4. Zarządzanie reklamą: Struktura przemysłu reklamowego; Agencja reklamowa; Zarządzanie kampanią reklamową; Skuteczność i efektywność reklamy; Budżet reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia ; nr 2.)
Dietetyka: Ocena nawyków żywieniowych oraz aktywność fizyczna młodych piłkarek ręcznych; Ocena sposobu żywienia chłopców i dziewcząt wiejskich w wieku 6-19 lat z województwa podkarpackiego; Ocena stężenia produktów peroksydacji lipidów i zdolności antyoksydacyjnej we krwi mężczyzn suplementowanych ekstraktem z miłorzębu japońskiego; Programowanie żywieniowe niemowląt i małych dzieci w promocji zdrowia jamy ustnej; Wiedza a zachowania dotyczące zwyczajów żywieniowych uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej; Własna metoda wyznaczania wydatku energetycznego; Wpływ automatyzacji procesów suszarniczych na jakość produktów pochodzenia biologicznego; Wpływ spożywania śniadań na zachowania młodzieży gimnazjalnej w zależności od miejsca zamieszkania; Żelazo w organizmie człowieka - konsekwencje jego niedoboru; Żywienie w zapobieganiu chorobom cywilizacyjnym - porównanie modelowej diety dziecka w wieku wczesnoszkolnym z realnymi jadłospisami. Fizjoterapia: Analiza kierunku skrzywień kręgosłupa u dziewcząt w wieku 7-18 lat metoda radiologii cyfrowej Exhibeon; Ćwiczenia kształtujące nawyk prawidłowej postawy ciała najważniejszym ogniwem działań korekcyjnych; Innowacyjna metoda Urszuli Hoppe w profilaktyce i rehabilitacji ruchowej. Historia jej powstania i jej rozwój; Ocena ukształtowania stóp dziewcząt 8-letnich przy pomocy metody FPI-6; Rehabilitacja chorych po udarze mózgu; Różne wersje metodyczne masażu całościowego; Kontrowersje w podejściu do leczenia skolioz idiopatycznych. Kosmetologia: Kosmetyki organiczne - bezpieczna pielęgnacja skóry na przykładzie zabiegu Terre & Mer Organic Treatment; Przydatność wybranych form masażu w terapii cellulitu; Promocja zdrowia: Aktywność fizyczna kobiet w ciąży a podstawowe parametry okołoporodowe; Aktywność fizyczna studentów jako wykładnik zdrowego stylu życia; Bilans energetyczny i masa ciała a aktywność fizyczna osób dorosłych; Choroby cywilizacyjne a prozdrowotna aktywność fizyczna mieszkańców Podhala; Częstość występowania osteoporozy u kobiet z Województwa Świętokrzyskiego oraz analiza wybranych czynników ryzyka; Edukacja zdrowotna oraz obiektywne i subiektywne mierniki oceny zdrowia; Ocena składu ciała instruktorek fitness - „spring” a zawodniczek uprawiających kolarstwo szosowe; Ocena wiedzy kobiet na temat czynników ryzyka osteoporozy; Opinie osób starszych o zdrowym stylu życia; Profilaktyka anoreksji nerwowej wśród aktywnych ruchowo ze szczególnym uwzględnieniem wskaźnika gotowości anorektycznej; Przestrzeń miejska w profilaktyce chorób cywilizacyjnych; Rola i znaczenie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej w uzdrowiskach; Środowiskowe uwarunkowania aktywności fizycznej studentek; Wpływ edukacji zdrowotnej na styl życia na przykładzie młodzieży akademickiej; Wybrane elementy stylu życia pracowników lokali gastronomicznych zlokalizowanych na terenie Katowic; Zmiany objętości osocza po intensywnym teście wysiłkowym u zawodników trenujących bieg przez płotki - w rocznym cyklu treningowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska / Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2008. - 142 s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego: Obszarowy produkt turystyczny; Miasto jako produkt turystyczny; Promocja obszarowego produktu turystycznego; 2. Instytucjonalne aspekty promocji produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich: Produkt turystyczny badanych miast; Systemy promocji produktu turystycznego; Organizacje międzynarodowe w polityce promocji turystyki miast; 3. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego: Wykorzystywane instrumenty promocji; Determinanty działań promocji produktu turystycznego; Wpływ położenia geograficznego na prowadzona politykę promocji; 4. Koncepcja modelu systemu promocji produktu promocji aglomeracji miejskiej: Ocena efektywności prowadzonych działań promocji produktu turystycznego; Modele systemu promocji produktu turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.95 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu, 2. Zapobiec powszednieniu marki, 3. Walka o wizerunek marki, 4. Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii, 5. Przezwyciężyć poważne problemy z marką, 6. Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką, 7. Odmłodzić dojrzałą markę B2B, 8. Wybrać właściwy środek przekazu, 9. Promowanie grup firm działających pod jedną marką, 10. Nowa koncepcja zaangażowania klientów, 11. Wnioski z naszych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wiadomości ogólne. Definicja zdrowia. Higiena jako dyscyplina wiedzy. Środowisko przyrodnicze a zdrowie człowieka; 2. Czynniki fizyczne, chemiczne i biologiczne powietrza oraz ich wpływ na organizm ludzki; 3. Higiena wody. Znaczenie wody w fizjologii człowieka oraz w kosmetyce; 4. Higiena mieszkania. Elementy higieny pracy; 5. Higiena pracy w salonach kosmetycznych według dyrektyw Unii Europejskiej; 6. Higiena osobista człowieka; 7. Wpływ cywilizacji XXI na zdrowie człowieka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 308,[4] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej