Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Książki
(3)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Kozioł Leszek
(3)
Ankiel Magdalena
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Krawiec Frank
(1)
Pachołek Bogdan
(1)
Wiszumirska Karolina
(1)
Wojciechowska Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Innowacje
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Jakość produktu
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Produkt*
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem, Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym rynku. Ponadto omówiono teoretyczne ujęcie procesu rozwoju i komercjalizacji innowacji opakowaniowych. W rozdziale drugim szczegółowo zaprezentowano innowacje materiałowe w segmencie opakowań ze szczególnym naciskiem na rozwiązania, które są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym, filozofią zrównoważonego rozwoju oraz zasadami ekoprojektowania opakowań. Rozdział trzeci zawiera szeroką charakterystykę innowacji konstrukcyjnych i technologicznych. Kolejny poświęcono najbardziej powszechnej kategorii innowacji opakowaniowych, tj. innowacjom marketingowym. Omówiono w nim aktualne rozwiązania w zakresie formy konstrukcyjnej opakowań, grafiki, kolorystyki oraz logotypu marki. Ponadto zaprezentowano przesłanki wdrażania tych rozwiązań, kierunki ich rozwoju, a także podano przykłady skutecznych działań z zakresu wdrażania innowacji marketingowych w segmencie dóbr konsumpcyjnych, głównie na rynku polskim. W rozdziale piątym przybliżono zagadnienia związane z projektowaniem innowacyjnych opakowań w odniesieniu do rynkowych, prawnych, technologicznych, ekonomicznych i ekologicznych aspektów tego procesu. Rozdział szósty monografii powstał we współpracy z firmami z branży opakowaniowej, naukowcami oraz projektantami. Zawarto w nim opis czterech unikatowych projektów, ukazujący proces projektowania z różnych perspektyw, a także poruszono aspekty związane z fazą poszukiwania rozwiązań, testowania i prototypowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem studiów literaturowych i badań eksperymentalnych, których efektem jest prezentowana książka, była ocena przydatności i możliwości wykorzystania produktów ubocznych przetwórstwa owoców jagodowych jako źródła substancji o korzystnym działaniu żywieniowym w opracowaniu koncepcji innowacyjnego wyrobu ciastkarskiego o podwyższonej wartości żywieniowej. Tego rodzaju badania mogą wzbudzać duże zainteresowanie ze względu na potencjalny korzystny wpływ biologicznie aktywnych substancji na stan zdrowia konsumentów oraz obniżenie ryzyka powstawania niektórych chorób, zwłaszcza nowotworów i chorób układu krążenia. Również postawy i zachowania żywieniowe konsumentów, rozwój rynku innowacji produktowych, możliwość redukcji obciążeń środowiska oraz pełniejsze wykorzystanie surowców stanowią istotne przesłanki do podjęcia takich badań. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że konsumenci są zainteresowani żywnością o cechach prozdrowotnych w segmencie wyrobów cukierniczych suchych. Produkty uboczne przetwórstwa czarnych porzeczek i malin stanowią cenny surowiec bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, substancje o właściwościach przeciwutleniających, błonnik pokarmowy, białka o korzystnym żywieniowo składzie aminokwasowym, sterole. Opracowany innowacyjny produkt z pestkami malin charakteryzował się wysokim i korzystnym żywieniowo składem frakcyjnym błonnika pokarmowego, uprawniającym do zastosowania oświadczenia żywieniowego: „produkt o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego”. Ponadto wyrób cechował się dodatkowymi właściwościami żywieniowymi, m.in. wysoką aktywnością przeciwutleniającą oraz wysoką zawartością związków fenolowych. Eksperymentalne wyroby ciastkarskie z pestkami malin, produktem ubocznym przetwórstwa owoców jagodowych, mogą stanowić ciekawą, innowacyjną propozycję w segmencie żywności funkcjonalnej z punktu widzenia wartości odżywczych i potencjalnych właściwości prozdrowotnych. Wielokierunkowa ocena projektowanych produktów potwierdziła zasadność aplikacji produktów ubocznych w wyrobach ciastkarskich w celu kształtowania ich dodatkowych cech żywieniowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W kolejnym, 33. numerze „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” publikujemy prace autorów wywodzących się z różnych ośrodków naukowych i praktyki gospodarczej, a w szczególności Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Politechniki Poznańskiej, Politechniki Gdańskiej oraz Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Wprawdzie problematyka artykułów jest dość zróżnicowana, niemniej jednak w większości z nich przyjęto założenie, że to właśnie dobra organizacja zarządzania i organizacja pracy przedsiębiorstwa czy instytucji w wymiarze operacyjnym warunkują wzrost produktywności i innowacyjności organizacji, a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie nakreślonych celów strategicznych, ekonomicznych i społecznych. W przedłożonych pracach dominowało podejście diagnostyczne i decyzyjne, ograniczone w swym zakresie do wybranych obszarów działalności przedsiębiorstwa lub instytucji. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: ewaluacja efektywności kontraktów menedżerskich w sektorze przedsiębiorstw komunalnych; zarządzanie wiedzą i kooperacja zewnętrznych aliansów wiedzy w stymulowaniu innowacji w przedsiębiorstwie; kształtowanie nowych form pracy w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi; wpływ regulacji prawnych i audytu środowiskowego na poprawę jakości produktów; ocena efektywności działalności administracji podatkowej w Polsce i prowadzonej przez nią polityki podatkowej w ostatnich miesiącach.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej