Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Balicki Adam
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Szklarski Bohdan
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Prezydentura (urząd)
(3)
Kampania wyborcza
(2)
Marketing polityczny
(2)
Demokracja
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Przywództwo
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wybory
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Troska o filozofię mediów godną człowieka; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji); Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne); Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne); Doświadczenia polskiego marketingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym; Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu; Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karno materialne; Polemika w świetle prawa prasowego; Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym; Działalność mediów a wolność religijna; Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego; Media - sprzymierzeniec czy intruz?; Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego; Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym; Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Władza i symbole - przywództwo w przestrzeni publicznej; 1. Teorie prezydenckiego przywództwa w amerykańskiej literaturze politologicznej; 2. Przywództwo polityczne jako polityka symboliczna; 3. Symboliczne oczekiwania wobec prezydenckiego przywództwa; 4. Kulturowy kontekst prezydenckiego przywództwa - demokracja amerykańska jako system kulturowo-polityczny; 5. Instytucjonalny kontekst polityki symbolicznej; 6. charakter procesu politycznego w Waszyngtonie a przywództwo symboliczne; 7. Media i polityka - " mediokracja" jako warunek zaistnienia przywództwa symbolicznego; 8. Retoryczny charakter przywództwa w amerykańskiej przestrzeni publicznej; 9. Język przywództwa symbolicznego; Zakończenie. Przywództwo polityczne między rządzeniem a reprezentacją interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej