Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(5)
Autor
Barge J. Kevin
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Ehninger Douglas
(1)
German Kathleen
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Lrzemiński Zdzisław (1918-2009)
(1)
Monroe Alan H
(1)
Naumann Jerzy (1956- )
(1)
Piesiewicz Krzysztof (1945- )
(1)
Radwan-Röhrensche Marcin
(1)
Rościszewski Andrzej (1930-2019)
(1)
Rusinek Michał
(1)
Sikorski Witold
(1)
Skibiński Adam
(1)
Stuhr Jerzy (1947- )
(1)
Tomaszek Andrzej (1961- )
(1)
Virion Tadeusz de (1926-2010)
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wende Edward (1936-2002)
(1)
ZIemkiewicz Adam
(1)
Zajadło Jerzy (1954- )
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zeidler Kamil
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Retoryka
(6)
Komunikacja społeczna
(3)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Perswazja
(2)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Erystyka
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
PowerPoint
(1)
Programy graficzne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wywiady
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Mowy sądowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoria kropki nad "i" , 2. Jak za pomocą słów tworzymy światy ?, 3. Kim jesteśmy , doka zmierzamy ? , 4. Dlaczego to wydaje się prawdziwe ?, 5. Dlaczego wydaje się przekonujące ?, 6. Atrakcyjność i wygłoszenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie prezentacji . 2. Przygotowanie prezentacji . 3. Prezentowanie. 4. Pomoce wizualne . 5. Trudne sytuacje .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia projektowe prezentacji; 2. Automatyzacja prac związanych z przygotowaniem slajdów; 3. Grafika i obiekty rysunkowe; 4. Wykresy; 5. Diagramy i schematy organizacyjne; 6. Multimedia; 7. Kontrola pokazu slajdów; 8. Powiązania prezentacji z innymi aplikacjami; 9. Makropolecenia; Moduł ECDL - AM6. Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany; Przykładowy test ECDL - AM6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Becka)
Zawiera: Wprowadzenie Wykłady o mówcy 1.Znaczenie wymowy i rola adwokata w życiu publicznym. 2.Sławni mówcy sądowi. 3.Osobowość mówcy. 4.Terminologia łacińska w pracy współczesnego prawnika: retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność? Wykłady o mówieniu 1.Wybrane problemy prawideł wymowy polskiej. 2.Sztuka mówienia. 3.Środki wyrazu. 4.Środki ekspresji. 5.Ekspresja słowa – jak jej używać? 6.Czarne dziury w komunikacji prawników. Wykłady o przemawianiu 1.Przygotowanie przemówienia. Konstrukcja i krytyka przemówienia. 2.Przemówienia w procesie cywilnym. 3.Przemówienie w procesie karnym. 4.Przemówienie pełnomocnika strony przed sądem administracyjnym. 5.Pochwała Schopenhauera, czyli o sztuce prowadzenia sporów. 6.Rola adwokata w negocjacjach. 7.Erystyka A. Schopenhauera i jej praktyczne zastosowanie. 8.Wiem, że nic nie wiem – czyli jak wygłaszać przemówienie w sprawie karnej. 9.Specyfika dyskursu integracyjnego. Słynne mowy sądowe 1.Obrona. 2.Mowa w obronie Mureny. 3.Mowa do sędziów i adwokatów Bordeaux 11.11.1725 r. 4.Obrona Stanisław Hiszpańskiego. 5.Oskarżam! 6.W sprawie wynagrodzenia Aleksandra Milleranda. 7.O prawach majątkowych mężatek. 8.Obrona Zygmunta Hofmokl-Ostrowskiego. 9.Obrona w procesie Huberta Lindego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej