Form of Work
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Author
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Reklama
(2)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Marketing
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Okładki czasopism
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
ISBN: 83-229-2185-3
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-82-6
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again