Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(21)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(21)
Autor
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Bielińska Inga
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bodo Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Cadle James
(1)
Carew Donald
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grela Joanna
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Hall Brendan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Loeffler Marc
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marasek Borys
(1)
Marszałek Aleksandra
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Meryk Radosław
(1)
Nadskakuła Olga
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Popieluch Karina
(1)
Robson Mike
(1)
Ruszkowski Jacek M
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Tropman John E
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewska Barbara
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Yeates Donald
(1)
Łaciak Teresa
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie
(9)
Organizacja
(8)
Przywództwo
(8)
Kadry
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Coaching
(3)
Decyzje
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Mentoring
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Współdziałanie
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Motywacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Praca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zespół projektowy
(2)
Zespół wirtualny
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Autorytet
(1)
Clipper Round the World
(1)
Globalizacja
(1)
Hall, Brendan
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Kapitan jachtowy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Ocena pracowników
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Planowanie
(1)
Postawy
(1)
Pracodawcy
(1)
Procesy grupowe
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Rejsy dookoła świata
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Scrum
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Stres
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria organizacji
(1)
Usługi
(1)
Władza
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Światopogląd
(1)
Żeglarstwo morskie
(1)
Żeglarze
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Podręcznik
(4)
Artykuły
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część I ROLA: HR Business Partner – HR Business Partner – rola, zadania, kompetencje. Część II FILARY: Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja; Strategia HR; Cykl życia pracownika; Pozyskanie pracownika; Rozwój zawodowy pracownika; Praktyki retencyjne i system motywacyjny; Zwolnienia i outplacement. Część III PERSPEKTYWY: Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników; Systemy IT – digitalizacja procesów miękkich; Talent organizacyjny – identyfikacja i rozwój; People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania; Employer branding– współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy; Employee experience – badanie i budowa zaangażowania pracowników; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji; Grywalizacja jako narzędzie HR; Zarządzanie zmianą 3D; Zasady budowania i funkcjonowania zespołów; Coaching jako narzędzie HR Business Partnera; Ekonomia zaufania; Konflikt organizacyjny – źródła, rodzaje, strategie; Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych; Negocjacje wewnątrzorganizacyjne; Design Thinking, service design; Agile HR; Psychometria. Jak mierzyć nienamierzalne?; Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych?; Zarządzanie złożonością biznesu świecie VUCA – rozwój liderów nowej ery; Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu; Zarządzanie projektami HR; Efektywność osobista HR Business Partnera; To the point – skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe; Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku; Bibliografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Analiza zespołów, czyli jak to się wszystko zaczęło; 2. Syndrom "Apollo"; 3. Zespoły złożone z członków o podobnych osobowościach; 4. Kreatywność w zespole; 5. Przywództwo w zespole; 6. Kluczowe role zespołowe; 7. Zespoły nieskuteczne; 8. Zespoły skuteczne; 9. Optymalna liczebność zespołu; 10. Cechy zespołowców; 11. Komponowanie zespołu; 12. Zespoły w strukturach publicznych; 13. Co teraz?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rules for effectivie group decision making; 2. Positions and roles for effective group decision making; 3. Different kinds of decision groups; 4. Decision management and decision building: schieving high-quality decisions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. charakterystyka działań zorganizowanych, 2. Ekonomiczny kontekst działań zespołowych, 3. Kulturowe uwarunkowania działań zespołowych, 4. Źródła zagorożeń w działaniach zespołowych, 5. Etyczna przestrzeń zarządzania organizacjami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Komunikacja w zarządzaniu projektami: 1.1. Komunikacja jako ważna przyczyna porażek w projektach; 1.2. Komunikacja jako ważny czynnik powodzenia projektów; 1.3. Przeciążenie informacyjne w projekcie. Rozdział 2. Komunikacja w standardach zarządzania projektami: 2.1. Metodyki i standardy zarządzania projektami; 2.2. Standard zarządzania projektami Project Management Institute; 2.3. Metodyka zarządzania projektami PRINCE2; 2.4. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu; 2.5. Standard Polskie Wytyczne Kompetencje IPMA; 2.6. Porównanie komunikacji w standardach zarządzania projektami; 2.7. Modele dojrzałości projektowej a zarządzanie komunikacją; 2.7.1. PM Solutions' Project Management Maturity Model (PMMM); 2.7.2. Ocena poziomu dojrzałości projektowej w zarządzaniu komunikacją - wyniki badań. Rozdział 3. Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie 3.1. Wpływ struktury organizacyjnej na komunikację w projekcie; 3.2. Wpływ kultury organizacyjnej na komunikację w projekcie. Rozdział 4. Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym: 4.1. Tradycyjne środki przekazu; 4.2. Nowoczesne środki przekazu; 4.3. Systemy dedykowane do zarządzania projektami. Rozdział 5. Podstawy komunikacji w projektach: 5.1. Komunikacja w projekcie; 5.2. Zarządzanie komunikacją w projekcie; 5.3. Komunikacja jako ciągły i wszechobecny proces w projektach; 5.4. Rola skutecznego komunikowania się i zarządzania komunikacją; 5.5. Komunikacja a świadomość i potrzeby interesariuszy; 5.6. Komunikacja i zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu. Rozdział 6. Komunikacja w zespole projektowym: 6.1. Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej; 6.2. Nadawanie komunikatów; 6.3. Konstrukcja komunikatu; 6.4. Odbieranie komunikatów; 6.5. Bariery komunikacyjne. Rozdział 7. Komunikacyjne przykazania kierownika projektu: 7.1. Inicjowanie - zrozumieć interesariuszy; 7.2. Definiowanie - zdobyć zaufanie zespołu; 7.2.1. Kierownik projektu a komunikacja w zespole; 7.2.2. Jak komunikacja wpływa na relacje w zespole?; 7.3. Planowanie - komunikuj zmianę; 7.4. Realizacja - rozwiązuj konflikty; 7.5. Zamknięcie - informacja zwrotna. Rozdział 8.Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie: 8.1. Narzędzia i dokumenty inicjowania komunikacji; 8.1.1. Mapa interesariuszy; 8.1.2. Wymagania klienta; 8.1.3. Schemat organizacyjny projektu; 8.1.4. Spotkanie inauguracyjne projektu; 8.2. Narzędzia i dokumenty planowania komunikacji; 8.2.1. Plan komunikacji - plan zarządzania komunikacją; 8.2.2. System kontroli dokumentów projektowych - repozytorium projektowe; 8.2.3. Dokumentacja projektowa; 8.2.4. Kalendarz projektu; 8.2.5. Macierz odpowiedzialności; 8.2.6. Zasady i reguły komunikacji w zespole; 8.3. Narzędzia i dokumenty w procesie realizacji i kontroli komunikacji; 8.3.1. Raporty; 8.3.2. Spotkania statusowe; 8.3.3. Protokoły z zebrań; 8.3.4. Prezentacje projektu; 8.4. Narzędzia i dokumenty w procesie zakończenia komunikacji; 8.4.1. Lessons learned, doświadczenia projektowe; 8.4.2. Akceptacja zakończenia projektu i rezultatów projektu. Rozdział 9. Komunikacja w projektach - wyniki badań: 9.1. Opis narzędzia do oceny stosowanego wsparcia w obszarze zarządzania komunikacją; 9.2. Dobór próby badawczej; 9.3. Charakterystyka próby badawczej; 9.4. Wyniki badania Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Krótka historia ról w pracy; R.2 Tajemnica kwalifikacji; R.3 Narodziny języka ról pełnionych w zespole; R.4 Odpowiedzialność a dopasowanie; R.5 Spójne i nie spójne profile ról; R.6 Relacje międzyludzkie w miejscu pracy; R.7 Napięte relacje; R.8 Strategie kierowania sobą; R.9 Sztuka budowania zespołu; R.10 Przywódca samotny i przywódca-członek zespołu; R.11 Zarządzanie spuścizną; R.12 Przyszły kształt organizacji; Dodatek: Ustalanie wymogów pracy dotyczących ról pełnionych w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyfikacja problemów, 2. Twórcze rozwiązywanie problemów, 3. Grupowe rozwiązywanie problemów, 4. Moderacja, 5. Zwiększenie efektywności i atrakcyjności moderacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Od autorek; Zamiast wstępu. Autorefleksja – ja i mój zespół; 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły: Studium przypadku; Kiedy zespół jest w formie?; Psychologia zespołów w pigułce; Przepis na zdrowe normy zespołowe; Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy?; Ćwiczenia rozwojowe. Kontrakt. 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? Studium przypadku; Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe?; Ćwiczeni rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania; 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? Studium przypadku; Skąd ten opór?; Opór wobec szefa; Opór wobec zmian organizacyjnych; Opór wobec celów; Opór wynikający z dynamiki zespołowej; Ćwiczenia rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny. 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? Studium przypadku; Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy; Kliki i ich interesy; Parawaning, czyli kultura silosowa; Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menadżer siedzi po godzinach; Organizacja szklanych sufitów; Gierki organizacyjne; Co jest w twojej strefie wpływu?; Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej?; Ćwiczenia rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania. 5. A co, jeśli to lider jest trudny? Studium przypadku; Jak sobie zrobić trudny zespół?; Patrząc w głąb siebie; Ćwiczenia rozwojowe. PoMOCY! Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej