Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(13)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bęben Robert
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Frączek Zofia
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Karmolińska Ewa
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuleczka Pola
(1)
Kuzel Marcin (1976- )
(1)
Laskowska-Rutkowska Aleksandra
(1)
Lenart Jolanta
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Leśniewski Zbigniew
(1)
Lis Marcin
(1)
Loeffler Marc
(1)
Lulek Barbara
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Meryk Radosław
(1)
Michalik Krzysztof (1956- )
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa
(1)
Nimyłowycz Aleksandra
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Płoska Renata
(1)
Radziewanowski Zbigniew
(1)
Sala Paweł
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Skibska Joanna
(1)
Smolarek Maria
(1)
Sobczak Iwona (1974- )
(1)
Warchał Mateusz
(1)
Wensierski Piotr
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Wrona Andrzej
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Zymomrya Ivan
(1)
Zymomrya Mikoła
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(24)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Marketing cyfrowy
(3)
Praca zespołowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transfer technologii
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja publiczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing mobilny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Sektor publiczny
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Analiza PEST
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kadry
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Oświata
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca
(1)
Praca zdalna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć handlowa
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba celna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi
(1)
Warunki pracy
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problemy efektywnego zarządzania; Istota zarządzania i procesy zarządzania; Zarządzanie jako przetwarzanie informacji; Zarządzanie a wiedza; Systemy sztucznej inteligencji; Wybrane problemy budowy i funkcjonowania systemów ekspertowych; Pojęcie systemu ekspertowego; Wiedza i jej reprezentacja; Pozyskiwanie wiedzy w systemach zarządzania; Wykorzystywanie szeregów czasowych jako źródła wiedzy systemów ekspertowych; Systemy ekspertowe wspomagające zarządzanie; Kierunki zastosowań systemów ekspertowych w zarządzaniu; Konfigurowanie systemu komputerowego na przykładzie systemu XCON; Harmonogramowanie zadań produkcyjnych na przykładzie systemu ISIS; Tendencje rozwojowe sztucznej inteligencji; Odkrywanie wiedzy w systemach informatycznych zarządzania; Systemy wnioskujące na podstawie przypadków; Istota systemu tablicowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. WZROST ZNACZENIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM W ORGANIZACJI; 2. ONTOLOGIE JAKO METODA ORGANIZACJI I REPREZENTACJI WIEDZY; 3. BIG DATA I ANALITYKA KADROWA W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM; 4. ZASTOSOWANIE METOD ODKRYWANIA WIEDZY; (DATA MINING) W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM 5. WYBRANE TECHNOLOGIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WE WSPOMAGANIU ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu Rozdział 2. Cele i rodzaje monitorowania Rozdział 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczesna wersja w pracy w postaci serfowania po sieci Rozdział 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitoringu elektronicznym Rozdział 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 199)
Chmura obliczeniowa a wzrost efektywności systemów informatycznych na przykładzie środków pomocy społecznej; Inteligentne systemy sterujące sygnalizacją jako element zarządzania komunikacją miejską; Ontologiczna reprezentacja wiedzy finansowej w systemie wspomagania decyzji; Ustalanie celów i zadań za pomocą narzędzi menedżerskich online- wyniki obserwacji; Bezpieczeństwo przetwarzania danych w technologii Cloud computing w administracji publicznej; Weryfikacja prawa pacjenta do świadczeń medycznych finansowanych ze środków publicznych; Elektroniczna weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców (Ewuś). Nowe narzędzie zarządzania informacją w ochronie zdrowia; Przedziałowe sterowniki rozmyte w zarządzaniu informacją a zanieczyszczeniach powietrza; Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności; Informatyzacja opieki stacjonarnej w systemie ochrony zdrowia na przykładzie warszawskich szpitali publicznych; łączona logika epistemiczna i deontyczna w modelowaniu procesów biznesowych; Ocena przydatności internetowych narzędzi wspomagających system opieki zdrowotnej; Pięć dyscyplin uczenia się negocjacji w organizacji; E-learning w organizacjach wojskowych: doświadczenia sojusznicze i wnioski dla sił zbrojnych RP; Świadomość społecznej odpowiedzialności wśród pracowników wydziału informatyki i komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach- wyniki badań; Formalizacja temporalna tekstów o charakterze regulaminowym- na przykładzie regulaminu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; Systemy klasy Business Intelligence w jednostkach sektora publicznego- wstępne studium badań; Rola nowych mediów w propagowaniu idei społecznej odpowiedzialności biznesu; Dokumentacja medyczna 3D; Wspomaganie decyzji w zarządzaniu podmiotem leczniczym; Wykorzystanie narzędzi ICT w zarządzaniu podmiotem leczniczym na przykładzie procesu rozliczania świadczeń zdrowotnych z narodowym funduszem zdrowia; Strategia Zdrowia województwa łódzkiego. Projekt Richard; Wykorzystanie technologii komunikacyjnych przez osoby z dysfunkcjami narządów wzroku i słuchu; Nowoczesne podejście do zarządzania personelem medycznym w publicznych zakładach opieki zdrowotnej- analiza regionalna; Wydatki na ochronę zdrowia podczas światowego kryzysu gospodarczego; Trudności we współpracy uczelni z biznesem w zakresie komercjalizacji wiedzy w świetle badań naukowych; Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych; Pozyskiwanie wiedzy z relacyjnych baz danych: wielopodmiotowe podsumowanie lingwistyczne; System zarządzania ryzykiem jako źródło wiedzy o zagrożeniach w organizacjach publicznych w Polsce; Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Zarzadzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym: 1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - istota, zakres i korzyście, 2. Czas i przedsiebiorczość organizacyjna w gospodarce opartej na wiedzy, 3. Stan zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach - próba oceny, 4. Stan zasobów wiedzy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 5. Rola klastra w procesie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, 6. Zarzadzanie wiedzą a innowacyjność w systemach zarządzania jakością współczesnego przedsiębiorstwa, 7. Wiedza a rozwój małych przedsiębiorstw, 8. Koncepcja pomiaru zdolności do uczenia się szkól wyższych, 9. Problemy zarządzania wiedzą na publicznej uczelni ekonomicznej. Częśc II Innowacje a współpraca przedsiębiorstw: 10. Powiązania przedsiębiorstw z innymi podmiotami w procesie innowacyjnym, 11. Innowacyjność przedsiębiorstwa a sieciowe zarządzanie organizacjami w regionie, 12. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i alianse strategiczne jako źródła innowacyjności przedsiębiorstw w warunkach gospodarki globalnej, 13. Kooperacja i jej wpływ na innowacyjność dostawców na rynku przemysłowym, 14. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw kooperujących z przemysłem okrętowym, 15. Architektura łańcucha dostaw sterowanego innowacjami, 16. Przykłady usprawnień w zakresie logistyki w przedsiębiorstwach, 17. Procesy innowacyjne w systemach zarządzania jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw usług logistycznych, 18. Wspólpraca uczelni i sektora przedsiębiorstw na przykładzie firmy Schenker i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Część III Transfer wiedzy i technologii: 19. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w polskiej gospodarce, 20. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma transferu technologii, 21. Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla transferu technologii do Polski na tle najnowszego rozszerzenia Unii Europejskiej - próba oceny, 22. Korporacje transnarodowe w procesie dyfuzji wiedzy i umiejętności - przypadek zlokalizowanych w Polsce filii największych TNCs świata, 23. Determinanty procesów absorpcji technologii w bankach omercyjnych w Polsce, 24. Kierunki eliminacji dysfunkcji transferu wiedzy, 25. Źródła transferu technologii w regionie peryferyjnym. Przykład Polski północno-wschodniej, 26. Dyfuzja technologii a innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie Podlasia, 27. Zarządzanie rozwojem technologii w przedsiębiorstwach telekomunikacji stacjonarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R. I Technologia wiedzy: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym; Zarządzanie wiedzą w systemie ochrony zdrowia - wykorzystanie technologii informacyjnych; Sieci Outsourcingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich Dolnego Śląska; Stan i perspektywy wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w marketingu terytorialnym; Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem narzędzi Oracle; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Wykorzystanie technologii RFID w sektorze medycznym; Zastosowanie pryncypiów architektury korporacyjnej w organizacjach publicznych; R. II Rozwój usług elektronicznych w zarządzaniu publicznym: Stadium rozwoju systemów e-administracji w Polsce; Rozwój usług e-government w Polsce; Knowledge dissemination through virtual communities; Problematyka świadczeń e-usług publicznych z wykorzystaniem interoperacyjnych rozwiązań na poziomie regionalnym - prezentacja rozwiązania terregov; Implementacja zdarzeń życiowych obywateli na podstawie produktów OfficeObjects®; Efekt skali a efekt usług publicznych; R. III Analiza i modelowanie procesów w zarządzaniu publicznym: Procesowa orientacja organizacji publicznych; Monitorowanie i prognozowanie zjawisk zdrowotnych jako element wspomagający zarządzanie jednostkami samorządów terytorialnych; Model zarządzania przepływem informacji urzędzie miasta; Determinanty aktywnego zarządzania finansami w gminach wiejskich w świetle badań; Rola budżetowania w procesie zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w ochronie zdrowia; Problemy wdrażania rozwiązań controllingowych w sektorze służby zdrowia; Metody doskonalenia kwalifikacji kadr kierowniczych; Doskonalenie zasobów informatycznych w jednostkach administracji skarbowej; R. IV Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych. Uwarunkowania praktycznej realizacji informatyzacji zarządzania wiedzą w organizacjach publicznych: wiedza o krytycznych czynnikach sukcesu jako istotny element poprawy efektywności przedsięwzięć informatycznych w sferze zarządzania publicznego; Zarządzanie siecią placówek służby zdrowia; Informatyczne uwarunkowania realizacji strategii inteligentnego wspomagania biznesu; New forms or organizations in the knowledge economy. The koncept of a fleki organization; Knowledge management In logistics; Społęczna odpowiedzialność szkoły wyższej; Grupy niejawne w wirtualnym otoczeniu organizacji; Model semantyczny interpretacji norm ISO serii 9000 w procesie przejścia od systemu zarządzania jakością do systemu zarządzania wiedzą. Na przykładzie organizacji wytwarzającej oprogramowanie; Standaryzacja informacji o zdrowiu - podstawa do zarządzania wiedzą; Rozwój sektora prywatnego w systemie opieki zdrowotnej; R. V Rozwiązania praktyczne w zarządzaniu publicznym: Ekonomika kosztów świadczeń zdrowotnych w systemie OSOZ; Internetowy wizerunek gmin województwa śląskiego; Wykorzystanie podejścia lean six sigma do usprawniania procesów usługowych; Wspomaganie informatyczne procesu monitorowania warunków udzielania świadczeń w jednostkach służby zdrowia; XBRL jako standard opisu sprawozdań finansowych na przykładzie projektu dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów; Zarządzanie indywidualna dokumentacją medyczną w zakładach opieki zdrowotnej; Elektroniczna kartoteka pacjenta w kontekście zarządzania wiedzą o zdrowiu; Internetowa gra decyzyjna "E-musiuc Businnes Game" w kształtowaniu umiejętności menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Systemy informatyczne jako fundament przedsiębiorstwa 4.0; 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja; Praktycznie rzecz ujmując. II. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich; III. Przedsiębiorstwo 4.0 – konsekwencje dla rynku pracy I Implikacje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0; IV. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych; V. Inteligentna logistyka i inteligentny łańcuch dostaw 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw VI. Wpływ technologii cyfrowych na system informacyjny rachunkowości przedsiębiorstw 4.0 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. Business Intelligence z perspektywy rozwoju inteligentnych przedsiębiorstw 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. Źródła sukcesu przedsiębiorstwa w erze technologii cyfrowych w aspekcie wybranych teorii ekonomicznych 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach; Zakończenie; Bibliografia; Netografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Definicja zespołu rozproszonego i zespołu wirtualnego. 2. Współczesne metodyki prowadzenia projektów informatycznych – przegląd. 3. Aspekty prawne i finansowe. 4. Role zarządcze. 5. Rekrutacja. 6. Narzędzia wymiany informacji i kontroli efektywności. 7. Standardy komunikacji i rozliczanie czasu pracy zespołu. 8. Koordynacja pracy w różnych strefach czasowych. 9. Zarządzanie sytuacją kryzysową. 10. Miary sukcesu zespołu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Rozdział 1.: Edukacja a nowe technologie: O nowej interpretacji niektórych pojęć pedagogicznych w dobie technologii informacyjnej; Zastosowanie wybranych nowoczesnych technologii w szkolnictwie wyższym; Potrzeba nowego nauczania statystyki w społeczeństwie informacyjnym; Komputer a edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Od konwergencji, przez konkurencję do dywergencji mediów; Rozdział 2.: Aktualne i perspektywiczne problemy edukacji prozawodowej i zawodowej: Psychospołeczne uwarunkowania skuteczności na rynku pracy a edukacja jutra; Talent nadal wartością do zagospodarowania w procesie budowania karier; Perspektywy rozwoju zawodowego absolwentów w Polsce na przykładzie badań kompetencji z terenu Dolnego Śląska w latach 2006-2010; Wpływ służby i kształcenia poza granicami państwa na antycypację możliwości implementacji w organizacji wojskowej nowoczesnych form doskonalenia kadr; Poziom odpowiedzialności rodzicielskiej w kontekście edukacji zawodowej niepełnosprawnych; Rozdział 3.: Emigracja zarobkowa młodych Polaków i jej skutki: Migracja zarobkowa w Europie; Analiza zjawiska poakcesyjnej migracji Polaków ze względu na ich stałe indywidualne cechy osobowości; Wybrane aspekty komunikacji pomiędzy rodzicami i dziećmi w rodzinach dotkniętych emigracją zarobkową jednego z rodziców; Zagrożenia dla wartości życia rodzinnego w kontekście migracji i emigracji zarobkowej; Rozdział 4.: Czas jako wartość oraz jego organizacja i spędzanie: Odchodzenie czasu; Czas wolny- preferencje - uwarunkowania - bariery; Aktywność ruchowa osób starszych. Wyzwania edukacyjne; Miejskie gry i zabawy jako otwarty projekt edukacyjny; Andragogiczne walory tożsamości Zakopanego; Rozdział 5.: Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne w edukacji jutra: Zasady pedagogiczne Wasyla Barwińskiego przez pryzmat znaczenia tradycji; Świat pogłębiony, czyli sztuka w przestrzeniach edukacji; Oferta wyjazdów wakacyjnych w edukacyjnej przestrzeni dziecka; Rozdział 6.: Edukacja spersonalizowana. Szkoły rodzinne: Nowoczesne rodzicielstwo- jaka jest jego istota? Czy może stwarzać zagrożenie dla edukacji?; Edukacja włączająca czy wyłączająca? Aktualny stan badań i perspektywa zmian; Edukacja inkluzyjna dziecka niepełnosprawnego w szkole ogólnodostępnej a integracja społeczna; Rozdział 7.: Varia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współczesne koncepcje, systemy oraz metody zarządzania: Podstawowe wskaźniki gospodarki opartej na wiedzy; Formułowanie pryncypiów architektury korporacyjnej dla organizacji publicznych; Spersonalizowany przekaz wiedzy z użyciem metod e-learningu; Identyfikacja profitów dla społeczności lokalnej jako konsekwencji realizacji idei sieci w praktyce zarządzania publicznego; 2.Technologie wiedzy w administracji publicznej - aspekty teoretyczne i praktyczne: Zarządzanie wiedzą w administracji publicznej; Zarządzanie wiedzą sposobem na polepszenie jakości pracy administracji samorządowej; Jakość informacji w zarządzaniu administracją publiczną; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie w jednostkach administracji publicznej; Standaryzacja dokumentów elektronicznych w obszarze administracji publicznej; Modelowanie aktów prawnych jako element usprawnienia procesu legislacyjnego; Metodyki oceny serwisów internetowych urzędów miejskich - dyskusja możliwości zastosowań; Doskonalenie przepływu wiedzy w organizacji publicznej. Raport z badań w Urzędzie Miasta Lęborka; Analiza tekstu jako źródło wiedzy o nieprawidłowościach finansowych; Business intelligence w administracji publicznej; Przykładowe narzędzia ORACLE BI w administracji publicznej; Zastosowanie agentów oprogramowania w administracji publicznej; 3. Technologie wiedzy w sektorze ochrony zdrowia - aspekty teoretyczne i praktyczne: Finansowanie publiczne i prywatne w ochronie zdrowia - analiza porównawcza krajów europejskich; Prognozowanie zapotrzebowania na usługi medyczne; Zdrowie jako szansa dla usprawnienia systemów opieki zdrowotnej - perspektywa europejska i jej implikacje dla Polski; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w sektorze zdrowia - doświadczenia polskie na tle krajów członkowskich UE; Standaryzacja medyczna podstawa medycznego i ekonomicznego bezpieczeństwa w systemie ochrony zdrowia; Oparte na wiedzy doskonalenie procesów w jednostkach opieki zdrowotnej; Zarządzanie wiedzą w praktyce jednostek ochrony zdrowia; Zarządzanie informacją przez Wojewódzkie Centra Zdrowia Publicznego; Zasoby ludzkie i rzeczowe publicznych podmiotów sektora ochrony zdrowia w latach 1999-2006. Analiza statystyczno-ekonometryczna; Technologia portalowa w ochronie zdrowia; Zakresy nauczania informatyki medycznej w uczelniach medycznych - czy studenci SA kształceni we właściwym kierunku?; Wykorzystanie analizy interesariuszy do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia; Rola i miejsce kadry menedżerskiej w polskim systemie zdrowotnym w obliczu reform systemowych (na podstawie projektu badawczego finansowanego ze środków KBN); PHOENIX - ai technology In neuroscience evidence base medicine; New ways of working for psychiatrists; Evaluation of efficacy Rusing telehelath and fuzzy-logic based approach; 4. Technologie wiedzy na użytek praktyki: Ocena efektywności w procesie wyboru strategii udostępniania produktów informatycznych w obszarze zarządzania publicznego; Kierunki rozwoju nowej metody budowy systemów zarządzania wiedzą w organizacjach, opartej na architekturze knowledge grid; Metody łaczenia klasyfikatorów w kontekstowym klasyfikatorze złożonym; Dynamizm charakteru kapitału intelektualnego jako aspekt zarządzania wiedzą w organizacjach; Języki modelowania procesów biznesowych; Koncepcja ochrony informacji w organizacji chaotycznej; Zrównoważone karty wyników jako element systemu business intelligence; Zarządzanie łańcuchem dostaw firm agrobiznesu z wykorzystaniem Internetu; Integracja jako czynnik zastosowań rozwiązań telepatycznych w transporcie miejskim; A theoretical framework for adopting decision suport tools In polish firms; knowledge management and logistic information systems efficacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej