Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(141)
Forma i typ
Książki
(135)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(96)
tylko na miejscu
(79)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(104)
Czytelnia
(79)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Adair John Eric (1934- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skierska-Pięta Katarzyna
(2)
Stojek-Siwińska Magdalena
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Łucki Zbigniew
(2)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Ambroziewicz Maciej
(1)
Anyszka Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Boguszewski Józef M
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bullough Robert V
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąbska Barbara
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cox Allan
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Day Christopher
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dodd Pamela
(1)
Doherty Nora
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Dziuba Damian
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Edington D.W
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Gambarelli Gianfranco
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Golaś-Olczak Sylwia
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Hall Brendan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hardingham Alison
(1)
Hardy Doug
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hombek Danuta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jasińska-Cichoń Adrianna
(1)
Jaśkowski Kazimierz
(1)
Jelińska Urszula
(1)
Jurkowlaniec Grażyna
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kaźmierczak Aleksandra
(1)
Klimkiewicz Luiza
(1)
Kolek Antoni
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kossak-Główczewski Kazimierz
(1)
Kostera Monika
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(141)
Język
polski
(141)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Prawo pracy
(23)
Praca
(22)
Praca zespołowa
(16)
Zatrudnienie
(13)
Motywacja pracy
(12)
Dysertacje naukowe
(11)
Zarządzanie
(11)
Menedżerowie
(10)
Prace dyplomowe
(9)
Przywództwo
(9)
Praca dyplomowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Kadry
(7)
Mentoring
(7)
Nauczyciele
(7)
Czas pracy
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kariera
(5)
Organizacja
(5)
Organizacja pracy
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Produktywność pracy
(5)
Wypadki przy pracy
(5)
Choroby zawodowe
(4)
Coaching
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Pedagogika
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rozwiązanie umowy o pracę
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
BHP
(3)
Badania naukowe
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Magazyn
(3)
Medycyna pracy
(3)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Odzież ostrzegawcza
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zdalna
(3)
Pracodawcy
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(3)
Sukces
(3)
Telepraca
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Uczenie się
(3)
Umowa
(3)
Umowa o pracę
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Środki ochrony indywidualnej
(3)
Bezrobocie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Internet
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konflikt
(2)
List motywacyjny
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Praca magisterska
(2)
Praca umysłowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Życiorysy urzędowe
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Akcja socjalna
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Clipper Round the World
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dobre praktyki
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(71)
Praca zbiorowa
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Opracowanie
(2)
Broszura
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(17)
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(8)
Nauka i badania
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenia; Słowo wstępne; 1. Praca. Elastyczność pracy. Plusy i minusy elastycznych form pracy; 2. Pracodawca. Doradztwo personalne. Promocja elastycznych form pracy; 3. Pracownik. Poradnictwo zawodowe. Predyspozycje zawodowe pracownika elastycznego; Rodzina. Poradnictwo psychologiczne. Rodzina i praca w ujęciu systemowym; Równowaga. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego przez telepracę. Opis przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I: Podstawowe zasady poszukiwania pracy. 1. Bądź bezkompromisowy! 2. Podstawa FAME. 3. Dobra praca, dobre życie. 4. Mechanizmy rekrutacji. 5. Osoby pomocne w poszukiwaniu pracy. 6. Kim jesteś? Cz. II: Przygotowanie. 7. Plan poszukiwania pracy. 8. Portfolio poszukiwania pracy. 9. Twoja autoprezentacja. 10. Atrakcyjny życiorys zawodowy. 11. Listy motywacyjne i intencyjne. Cz. III: Rynek pracy. 12. Zbieranie informacji. 13. Znajdowanie i kreowanie możliwości. 14. Budowanie sieci kontaktów. Cz. IV: Otrzymanie oferty pracy. 15. Rozmowa kwalifikacyjna. 16. Negocjowanie umowy. 17. Okres przejściowy. 18. Nietypowe sytuacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SZUKAĆ: Pierwsze kroki; CV i list motywacyjny, czyli zarzucanie wędki i przynęta; Rozmowa kwalifikacyjna, czyli bierz byka za rogi!; Assessment center (centrum szacowania), czyli wycieczka do jaskini lwa!. ZMIENIAĆ: Trąbka do odwrotu - po pracę marzeń marsz!; Własna działalność gospodarcza; Nietypowe, elastyczne formy zatrudnienia; Perspektywa na rynku pracy. UTRZYMAĆ: jak utrzymać posiadaną pracę; Wypalenie zawodowe i depresja. Twój pot nie może być daremny!; Elementy prawa pracy, czyli dobrze wiem, na czym stoję, Podstawowe informacje o "bezrobociu"; Stosunek pracy; PS Śmiesznoty z roboty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i skrypty Wyższej Szkoły Humanistycznej w Lesznie)
1. Metodologiczna koncepcja pracy magisterskiej: Metodologiczna koncepcja badań; Praktyka egzemplifikacja założeń koncepcji pracy magisterskiej. 2. Konstrukcja pracy magisterskiej: Procedura konstruowania pracy magisterskiej; Struktura pracy magisterskiej; Porządkowanie metajęzykowe. 3. Opracowanie językowa pracy magisterskiej: Język pracy; Tekst pracy; Styl. 4. Ogólne założenia technicznej edycji pracy magisterskiej: Konstruowanie strony pracy; Symbolika przestrzenna pracy; Spisy i wykazy; Strona tytułowa pracy; Konstrukcja przypisów; Zapis bibliograficzny; Struktura edycji całości pracy; Zapis pracy na CD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zadania i charakter pracy magisterskiej; 2. Seminarium magisterskie; 3. Temat pracy magisterskiej; 4. Literatura przedmiotu; 5. Typy badań; 6. Etapy badań pedagogicznych; 7. Przygotowanie pracy magisterskiej; 8. Kryteria oceny prac magisterskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak grupa staje się zespołem. Co zagraża zespołowi, Czy istnieje idealny styl kierowania, Czy jestem urodzonym graczem zespołowym, Co decyduje o sukcesie zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Status osoby niepełnosprawnej i orzecznictwo; 2. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych- system kwotowy; 3. Uprawnienia niepełnosprawnych pracowników; 4. Wsparcie dla pracodawców z otwartego rynku pracy; 5. Uelastycznienie zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników; 6. Formularze; 7. Ważne linki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj / red. nauk. serii Krzysztof Kruszewski ; PWN Wydawanictwo Naukowe)
Cz. I. Problemy związane z dyscypliną: 1. Problem z dyscypliną i ich przyczyny, 2. Podejmowanie decyzji w sprawach dyscypliny. Cz. II. Modele dyscypliny: 3. Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner, 4. Dyscyplina asertywna: Lee Canter, 5. Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs, 6. Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Harris, 7. Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon, 8. Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: William Glasser, 9. Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal, 10. Model Jonesa: Fredric H. Jones, Cz. III: Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny: 11. Wybór podejścia, 12. Tworzenie indywidualnej teorii dyscypliny, Cz. IV.: Podejścia i procedury kierowania klasą: 13. Przemoc w szkole, 14. Kierowanie klasą a różnorodność uczniów, 15. Kierowanie klasą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura pracy 2. Heurystyka bibliograficzna (źródła informacji bibliograficznej) 3. Lektura literatury przedmiotu - sporządzanie notatek 4. Sposoby redagowania przypisów 5. Zasady redagowania bibliografiii załącznikowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Magisterium: Przygotowanie; Organizacja pracy wła snej; Praca nad dokumentacją; Opracowanie tematu; Egza min dyplomowy. Cz.II Doktorat: Wymogi prawne uzyskania doktoratu; Przed otwarciem przewodu doktorskiego; Badania rozpoz nawcze; Przewód doktorski; Wymagania dot. prac doktor skich; Nowatorstwo; Badania własne; Opracowanie zebra nego materiału; Obrona pracy doktorskiej. Cz.III Habilitacja: Wymogi prawne uzyskania habilita cji; Spceyfika pracy habilitacyjnej; Wkład poznawczy; Przewód habilitacyjny; Kolokwium habilitacyjne. CZ.IV Pisarstwo: Przygotowania do pisania; Struktura publikacji naukowej; Technika pisania; Przystosowanie publikacji do druku. Cz.V Poradnictwo sięgania po wiedzę: Uwagi ogólne; Technika komputerowa; Opracowania różne; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta profesjonalna -czy możemy się bez niej obejść?; Podstawowe formy grzeczności czyli o użyteczności hierarchii; Mowa ciała czyli o komunikacji niewerbalnej; Poszukiwanie pracy czyli kampania promocyjna własnej osoby; Twarz i sylwetka czyli o znaczeniu wyglądu zewnętrznego; Profesjonalny styl ubierania czyli elegancja od stóp do głów; Bilety wizytowe czyli wszelkie możliwości na małym formacie; Komunikacja za pomocą urządzeń elektronicznych czyli połączenie w dobrym tonie; Czarno na białym czyli o sztuce korespondencji; Prowadzenie konwersacji czyli jak rozmawiać, aby się porozumieć; Wieża Babel czyli języki obce i nasz własny; Za drzwiami gabinetu czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt; Narady i konferencje czyli efektywnie i do rzeczy; Gościnnie i fachowo czyli organizowanie pobytu delegacji; Upominki w dobrym stylu czyli o sztuce dawania i przyjmowania; Przejazdy samochodem czyli dobre maniery za kierownicą; Na obcym terenie czyli o podróżach służbowych; Zanim przyjdą goście czyli o wysyłaniu i otrzymywaniu zaproszeń; Między nożem a widelcem czyli przyjęcia oficjalne; Zaproszenie do restauracji czyli o interesach przy stole; Palenie czyli nałogowcy kontra reszta świata; Niepełnosprawni koledzy i partnerzy czyli o przełamywaniu barier; Kobieta na stanowisku czyli kłopoty z równouprawnieniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej