Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(2)
Autor
Appelo Jurgen
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Edington D.W
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Hall Brendan
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Malcherek Monika
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Pernal Ewa
(1)
Sabath Ann Marie
(1)
Strzelec Małgorzata
(1)
Żołędziowski Lech Z
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Praca
(4)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Clipper Round the World
(1)
Efektywność
(1)
Hall, Brendan
(1)
Higiena
(1)
Innowacje
(1)
Kapitan jachtowy
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Menedżerowie
(1)
Miejsce pracy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Organizacja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Rejsy dookoła świata
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Żeglarstwo morskie
(1)
Żeglarze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Etykieta profesjonalna -czy możemy się bez niej obejść?; Podstawowe formy grzeczności czyli o użyteczności hierarchii; Mowa ciała czyli o komunikacji niewerbalnej; Poszukiwanie pracy czyli kampania promocyjna własnej osoby; Twarz i sylwetka czyli o znaczeniu wyglądu zewnętrznego; Profesjonalny styl ubierania czyli elegancja od stóp do głów; Bilety wizytowe czyli wszelkie możliwości na małym formacie; Komunikacja za pomocą urządzeń elektronicznych czyli połączenie w dobrym tonie; Czarno na białym czyli o sztuce korespondencji; Prowadzenie konwersacji czyli jak rozmawiać, aby się porozumieć; Wieża Babel czyli języki obce i nasz własny; Za drzwiami gabinetu czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt; Narady i konferencje czyli efektywnie i do rzeczy; Gościnnie i fachowo czyli organizowanie pobytu delegacji; Upominki w dobrym stylu czyli o sztuce dawania i przyjmowania; Przejazdy samochodem czyli dobre maniery za kierownicą; Na obcym terenie czyli o podróżach służbowych; Zanim przyjdą goście czyli o wysyłaniu i otrzymywaniu zaproszeń; Między nożem a widelcem czyli przyjęcia oficjalne; Zaproszenie do restauracji czyli o interesach przy stole; Palenie czyli nałogowcy kontra reszta świata; Niepełnosprawni koledzy i partnerzy czyli o przełamywaniu barier; Kobieta na stanowisku czyli kłopoty z równouprawnieniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książki Gazety Prawnej)
1. Wstępne kroki: aby zawarte znajomości wypaliły; 2. Strój służbowy: jak ubierać się do pracy; 3. Korespondencja: aby wszystko było jasne; 4. To się może przydać: jak zrobić dobre wrażenie przez telefon; 5. Savoir-vivre w boksach i organizacja czasu: jak dobrze sobie radzić w biurze; 6. Spotkania: zebrać wszystko razem; 7. Grube ryby: jak sobie radzić z ważnymi osobistościami; 8. Nietypowe okoliczności: jak się znaleźć; 9. Na bezdrożach: stawić czoło prawdziwym wyzwaniom; 10. Najczęstsze pytania; Międzynarodowy savoir-vivre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przedmowa. Lepsze zarządzanie dla każdego; Wprowadzenie. Czym jest Zarządzanie 3.0? 1. Pudełko na kudo i karty kudo. Motywuj ludzi lepszymi sposobami 2. Osobiste mapy. Popraw komunikację i zrozumienie 3. Tablice delegowania i gra delegation poker. Daj ludziom władzę w ramach jasnych granic 4. Historie o wartościach i culture booki. Opisz swoją kulturę, opowiadając historie 5. Dni na eksplorację i wewnętrzny crowdfunding. Wygospodaruj czas na eksplorację i własną edukację 6. Gildie i narady taktyczne. Dzielcie się wiedzą, narzędziami i praktykami 7. "Feedbackowe wrapy" i nieograniczone wakacje. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej 8. Ekosystem mierników i tablica wyników. Mierz efektywność właściwymi sposobami 9. "Merit money", czyli inne podejście do wynagradzania. Płać ludziom zgodnie z ich zaangażowaniem 10. Moving motivators, czyli zmienna motywacja. Odkryj, co naprawdę angażuje pracowników 11. Drzwi szczęścia. Dąż do większego poczucia szczęścia w organizacji 12. Ważne pytania i celebration grids, czyli okazje do świętowania. Ucz się dzięki sukcesom i porażkom; Podsumowanie. Nigdy nie przestawaj eksperymentować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Team Spirit)
1. Dowództwo 2. Regaty 3. Inspiracja 4. Przygotowania 5. Team Spirit 6. Trening 7. Wreszcie płyniemy 8. Wyrok 9. Nastawienie 10. Wytrwałość 11. Niebezpieczeństwo 12. Zamknięcie pętli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej