Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(10)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Liksza Joanna
(2)
Grabarczyk Jarosław
(1)
Jankowiak Kazimierz
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Werner Aleksander
(1)
Wojewódka Marcin
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Ziółkowski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(12)
Płaca
(5)
Akcja socjalna
(3)
Polityka płacowa
(3)
Prawo pracy
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Bodźce ekonomiczne
(2)
Podatek dochodowy
(2)
Prawo socjalne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (ZFŚS)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Świadczenia pracownicze
(2)
Benfity (świadczenia)
(1)
Dobre praktyki
(1)
Emerytura
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusz płac
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Motywacja pracy
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicze programy emerytalne
(1)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(1)
Sprawiedliwość
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Urlopy
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / PLACET)
R. I. Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie: Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie; Przegląd teorii motywowania; Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt; Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania; R. II. Motywowanie z pomocą płac: Pojęcie i funkcja płacy; Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie; Formy płac; Przeszeregowanie płacowe; R. III. Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników: Pojęcie i metody wartościowania pracy; Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej; Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw; Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania; Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania; R. IV. Motywowanie pozapłacowe: Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego; Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw; Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy jako elementy motywowania pozapłacowego; Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania; R. V. Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania: Istota i znaczenie satysfakcji pracowników; Doświadczenia wynikające z badań satysfakcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępu; Przedmowa; Rozdział I. Istota wynagradzania i model Total Rewards 1. Nowoczesne systemy wynagrodzeń wspierają strategię biznesową 2. Ewolucja idei wynagradzania – świat zmierza do modelu Total Rewards 3. Model i schemat procesu budowy systemu wynagrodzeń Rozdział II. Opis stanowiska podstawą budowy rozwiązań HR 1. Podstawowe zasady budowy systemów wynagradzania 2. Cel tworzenia opisów stanowisk pracy 3. Zakres formularza/opisu stanowiska pracy 4. Cele i metody budowania struktury stanowisk 5. Przykładowy opis stanowiska pracy Rozdział III. Wartościowanie stanowisk 1. Cel wartościowania stanowisk pracy 2. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Charlesa Beadaux 3. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Edwarda Haya 4. Metoda Wartościowania UMEWAP – przykład uniwersalnej metody analityczno -punktowej 5. Metody wartościowania – uniwersalne czy szyte na miarę 6. Uproszczone metody wartościowania na przykładzie metody klasyfikacyjnej DBM 7. Proces wartościowania stanowisk 8. Wybór optymalnej metody wartościowania stanowisk i odpowiednie komunikowanie Rozdział IV. Budowa nowoczesnych taryfikatorów 1. Próba definicji pojęcia taryfikator i taryfikacja pracy 2. Po co budujemy taryfikatory? 3. Taryfikator pracy a taryfikator płac 4. Ile kategorii zaszeregowania powinien mieć taryfikator? 5. Taryfikator tradycyjny lub liniowy versus dwuwymiarowa mapa stanowisk Rozdział V. Przegląd rynku 1. Uwagi ogólne 2. Problemy związane z porównaniami rynkowymi 3. Jak wybrać organizację wzorcową i rynek odniesienia? 4. Aktualność i wiarygodność danych 5. Rozkład wynagrodzeń i jego miary 6. Źródła danych rynkowych 7. Analiza i zastosowanie danych z przeglądu rynku 8. Podsumowanie Rozdział VI. Polityka wynagrodzeń i rynkowe tabele lub siatki płac 1. Uwagi ogólne 2. Tabela płac zasadniczych 3. Siatki płac zasadniczych 4. Polityka płac versus praktyka firmowa (lub rynkowa) płac 5. Zasady konstruowania tabel płac zasadniczych 6. Polityki i tabele płac zasadniczych dla taryfikatorów w formie map stanowisk 7. Dobre praktyki versus „życie” 8. Wdrażanie polityk i tabel płac zasadniczych Rozdział VII. Systemy płac zmiennych 1. Wprowadzenie A. System premiowy MBO 1. Uwagi ogólne 2. Zarządzanie przez cele (Management by Objectives) 3. Mierzalność celów 4. Karta celów (scorecard) 5. Krzywe premiowe 6. Okresy rozliczeniowe 7. Dobre praktyki w stosowaniu premii MBO 8. Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu premii MBO 9. Podsumowanie B. System premiowy dla sprzedaży 1. Idea systemu premiowego dla sprzedaży: nagradzamy za wyniki (ang. pay for performance) 2. Role sprzedażowe 3. Premia czy prowizja 4. Schemat wynagradzania sił sprzedaży 5. Sales by objectives (SBO) – system premiowy dla sprzedaży C. System premiowy dla produkcji 1. Formy wynagradzania pracowników produkcji 2. Cele systemu premiowego dla pracowników na stanowiskach produkcyjnych 3. Mechanizmy premiowe dla pracowników produkcji 4. Case study igus – dlaczego system premii zespołowej sprawdził się w organizacji? D. System premiowy dla kadry zarządzającej 1. Uwagi ogólne 2. Jaki cel ma osiągnąć system premiowy kadry zarządzającej? 3. Rodzaje systemów premiowych dla kadry zarządzającej: Rozdział VIII. Benefity 1. Uwagi ogólne 2. Finansowanie benefitów 3. Różnice pokoleniowe a benefity 4. Praktyki rynkowe 5. Kreowanie Unikatowej Propozycji Sprzedaży 6. Budowanie świadczeń dodatkowych 7. Wdrażanie świadczeń dodatkowych 8. Komunikacja świadczeń dodatkowych Rozdział IX. Efektywność polityki wynagradzania 1. Uwagi ogólne 2. Kiedy polityka wynagradzania jest efektywna oraz jak efektywność weryfikować i wyrażać wskaźnikami 3. Czym jest kapitał ludzki dla organizacji 4. Kontroling personalny jako podstawowe narzędzie zarządzania polityką wynagradzania i pomiaru jej efektywności 5. Podstawowe wskaźniki HR 6. Proces budowy skutecznego systemu pomiaru efektywności HR 7. Bariery oraz ryzyka w mierzeniu efektywności HR Rozdział X. Nowoczesne technologie w zarządzaniu wynagrodzeniami i wynikami pracy 1. Systemy informatyczne 2. Algorytmy, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja 3. Chmury obliczeniowe 4. Boty 5. Przykłady zastosowań technologii IT w systemach motywacyjnych i monitoringowych Rozdział XI. Regulacje prawne w wynagrodzeniach 1. Uwagi ogólne 2. Wprowadzanie wewnętrznych regulacji płacowych 3. Wpływ regulacji prawnych na kształt systemów wynagradzania 4. Regulacje prawne a składniki wynagrodzenia pracownika 5. Rozwiązania stosowane przez pracodawców w zakresie innych świadczeń związanych z pracą 6. Szczególny charakter wynagrodzenia za pracę i zasady jego ochrony; Zakończenie; Literatura; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i funkcje wynagrodzeń; 2. Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń w przedsiębiorstwie. Wyzwania globalizacyjne; 3. Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; 4. Wartościowanie pracy podstawą polityki wynagrodzeń; 5. Systemowe oceny efektów: znaczenie i metody; 6. Rynkowe przeglądy wynagrodzeń i ich użyteczność; 7. Jak budować tabele płac; 8. Jak podwyższać płace; 9. Formy wynagrodzeń- bodźce krótkoterminowe; 10. Wynagrodzenia długoterminowe; 11. Beneficja i środki uznania; 12. Wynagrodzenie specjalistów do spraw sprzedaży; 13. Wynagradzanie wyższej Kady kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; 14. Zarządzanie wynagrodzeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych / Kazimierz Jankowiak. - Wyd. 6 zm. i popr. Stan prawny na marzec 2005 r. - Warszawa; Zielona Góra : UNIVERS Konsulting-Edukacja JACYNO I MODZELEWSKI sp. z o.o., 2005. - [2], 364 s. ; 21 cm.
1. Wykaz przepisów prawnych regulujących zasady działalności socjalnej, 2. Zakładowa działalność socjalna po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 3. Kompetencje stron zakładowej działalności socjalnej, 4. Zasady tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), 5. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w "małych firmach" świadczenie urlopowe i wspólna działalność socjalna kilku pracodawców, 6. Zasady funkcjonowania Funduszu w przypadku przekształceń własnościowych i organizacyjno-prawnych pracodawców, a także po ogłoszeniu upadłości, 7. Gospodarka środkami funduszu, 8. Zasady opracowywanie regulaminu i planów rzeczowo-finansowych ZFŚS, 9. Działalność socjalna na tle przepisów podatkowych i ubezpieczeniowych, 10. Ustawa o ZFŚS oraz niektóre przepisy wykonawcze a także pozostałe przepisy związane z działalnością socjalną, 11. Interpretacje, orzecznictwo oraz wyjaśnienia dotyczące działalności socjalnej, 12. Przykąłdy dokumentów dotyczących ZFŚS (załączniki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawo podatkowe w systemie prawa; 2. Cechy i funkcje podatków dochodowych; 3. Pojęcie, źródła oraz zasady opodatkowania nieodpłatnych świadczeń; 4. Odstępstwa od zasad opodatkowania nieodpłatnych świadczeń; 5. Charakter korzyści majątkowej uzyskanej w wyniku otrzymania nieodpłatnego świadczenia; 6. Opodatkowanie nieodpłatnych świadczeń na tle unormowań wybranych państw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Funkcje i determinanty wynagrodzeń; 2. Projektowanie systemów wynagrodzeń; 3. Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; 4. Systemowa ocena efektów pracy i kompetencji; 5. Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; 6. Budowanie tabel płac oraz podwyższanie płac; 7. Formy wynagrodzeń oparte na bodźcach krótkoterminowych; 8. Wynagrodzenie długoterminowe; 8. Świadczenie dodatkowe; 9. Świadczenia dodatkowe; 10. Pakiety wynagrodzeń dla specyficznych grup pracowników; 11. Zarządzanie istniejącymi systemami wynagrodzeń; 12. Rokowania zbiorowe a polityka wynagrodzeń; 13. Zadania sprawdzające widzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych : praktyczny poradnik pracodawcy / Marek Rotkiewicz. - Stan prawny na listopad 2009 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - XI, [1], 120 s. : tab. ; 24 cm.
1. Pracodawcy zobowiązani do tworzenia zfśs; 2. Rezygnacja z tworzenia zfśs; 3. Wspólna działalność socjalna kilku pracodawców; 4. Ustalenie regulaminu gospodarowania zfśs; 5. Współpraca ze związkami zawodowymi; 6. Funkcjonowanie zfśc w przypadku zmiany właściciela zakładu pracy lub ogłoszenia upadłości; 7. Finansowanie zfśs; 8. Gospodarowanie środkami zfśs; 9. Świadczenia urlopowe; 10. Podatki i ubezpieczenia społeczne; 11. Wzory dokumentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych / Paweł Ziółkowski. - Wyd.2 Stan prawny na 15.10.2005 r. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 2005. - 130 s. ; 21 cm.
1. Działalność socjalna, 2. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, 3. Świadczenie urlopowe, 4. Podatek dochodowy, 5. Składki ZUS, 6. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych a VAT, 7. Księgowe aspekty działalności socjalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Metodyka podjętych badań i opis organizacji procesu badawczego; Część I. Teoretyczne przesłanki sprawiedliwości wynagradzania i ich praktyczne implikacje Rozdział 1. Przesłanki sprawiedliwości wynagrodzeń w filozofii i teorii ekonomii Rozdział 2. Sprawiedliwe wynagradzanie z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozdział 3. Współczesne podejście do kształtowania sprawiedliwości wynagradzania Część II. Sprawiedliwość wynagradzania i opodatkowania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 4. Zróżnicowanie poczucia sprawiedliwości wynagradzania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 5. Standardy wynagradzania – perspektywa prawna, społeczna i dyskurs medialny Rozdział 6. Opodatkowanie różnych form zatrudnienia a sprawiedliwość podatkowa Rozdział 7. Opodatkowanie różnych źródeł dochodów a (nie)sprawiedliwość systemu podatkowego Część III. Czynniki wpływające na stosowanie norm sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 8. Nagrody dla pracowników – różnicowanie ze względu na posiadane umiejętności Rozdział 9. Zróżnicowanie czynników oceny sprawiedliwości wynagradzania w zależności od płci Rozdział 10. Zróżnicowanie norm sprawiedliwości – perspektywa pracownika i pracodawcy Rozdział 11. Narracja o sprawiedliwości wynagradzania a miejsce pracy Część IV. Marka płacowa – różnice perspektywy pracodawcy i pracownika Rozdział 12. Postrzeganie czynników osobistych a stosowanie norm dla sprawiedliwego wynagradzania. Perspektywy pracownika i pracodawcy Rozdział 13. Napięcia dotyczące sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 14. Sprawiedliwość wynagradzania a marka płacowa Rozdział 15. Miejsce świadczeń pozapłacowych w systemie wynagradzania; Zakończenie; Spis tabel; Spis rysunków; Biogramy autorek i autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej