Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(19)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Crisp Richard J
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Akert Robin M
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Chmielecki Andrzej
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Dauber Heinrich
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glinka Beata
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hamer Hanna
(1)
Koch Richard
(1)
Konieczka-Śliwińska Danuta
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leippe Michael R
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Marnik Janusz
(1)
Mellor Robert B
(1)
Olszewska justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Roszak Stanisław (1966- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Traczyk Władysław Zygmunt (1928-2009)
(1)
Trzebski Andrzej (1928- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wren Kevin
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żłobicki Wiktor
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Postawy
(13)
Przedsiębiorczość (postawa)
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Psychologia społeczna
(8)
Zarządzanie
(6)
Grupy społeczne
(5)
Agresywność
(4)
Miłość
(4)
Zachowanie
(4)
Humanizm (postawa)
(3)
Autoprezentacja
(2)
Decyzje
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konformizm
(2)
Konsumenci
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Postawa ciała
(2)
Poznanie
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Prakseologia
(2)
Przywództwo
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Stereotyp
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Władza
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Badania naukowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gesty
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komórka (biologia)
(1)
Konflikt
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metody nauczania
(1)
Mimika
(1)
Mięśnie
(1)
Mózg
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Negocjacje
(1)
Oddychanie
(1)
Ontologia
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmnażanie
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sen
(1)
Serce
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Struktura społeczna
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Teoria organizacji
(1)
Termoregulacja (fizjologia)
(1)
Układ krążenia
(1)
Układ moczowy
(1)
Układ pokarmowy
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wartość
(1)
Wiedza
(1)
Więź społeczna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wysiłek fizyczny
(1)
Wątroba
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy Uniwersytetu Warszawskiego / Uniwersytet Warszawski ; 461)
1. Warunki aktywacji postawy jawnej i utajonej, 2. Relacja między postawą jawną a utajoną, 3. Model Regulacyjnej Roli Utajonej Postawy i hipotezy badawcze, 4. Pomiar postawy utajonej, 5. eksperyment I: Czy palący doświadczają konfliktu, gdy aktywowana jest utajona postawa, 6. Eksperyment II: Konflikt pomiędzy janą a utajoną postawą w warunkach automatycznych i refleksyjnych, 7. Eksperyment III: Wpływ utajonej i jawnej postawy na spontaniczne i przemyślane zachowania, 8. Eksperyment IV: Hamowanie postawy utajonej, 9. Eksperyment V: Zastosowanie Modelu Regulacyjnej Roli Utajonej Postawy do badania postaw wobec osób innej narodowości, 10. Implikacje teoretyczne: regulacyjna rola postawy utajonej, 11. Implikacje metodologiczne: zmiana postawy utajonej mierzonej Testem Utajonych Skojarzeń (IAT), 12. Implikacje praktyczne: strategia konia trojańskiego w reklamie społecznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia: użycie i nadużycie, Strategia jednostki gospodarczej; Strategia centrali, Strategia ratunkowa, Strategia olimpijska, Strategia ekspansji rynkowej, Strategia kształtowania kompetencji i kultury, Strategia kontroli wyników, Słownik teorety- ków strategii, narzędzi i technik oraz pojęć i defi- nicji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Edukacja historyczna: 1. Dlaczego warto uczyć historii?; 2. Od historii naukowej do historii szkolnej; 3. Nauczyciel historii. Cz. II Nauczyciel historii w procesie dydaktycznym: 1. Cele edukacji historycznej; 2. Formy organizacyjne edukacji historycznej; 3. Metody nauczania historii; 4. Środki dydaktyczne w edukacji historycznej; 5. Źródła historyczne; 6. Lekcja historii; 7. Pozalekcyjne i pozaszkolne formy edukacji historycznej; 8. Ocenianie. Cz. III Nauczyciel historii w działaniu: 1. Programy nauczania historii; 2. Planowanie pracy dydaktycznej nauczyciela historii; 3. Indywidualizacja nauczania; 4. Nauczyciel w zespole; 5. Rozwój zawodowy nauczyciela historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wpływu, 2. Wywieranie wpływu na zachowania, 3. Wywieranie wpływu na postawy poprzez zachowania, 4. Zmienianie postaw za pomocą perswazji, 5. Utrwalenie perswazji, 6. Odpieranie wpływu i uleganie mu, 7. Wpływ, wiadomość i to, co nieświadome, 8. Wywieranie wpływu a system prawny, 9. Wpływ społeczny w służbie zdrowiea i szczęścia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1.Posłuszeństwo, .Konformizm, 3.Zachowania niezależne, 4.Zachowania zbiorowe, 5.Przywództwo, 6.Pomoce naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady: Rozwijanie potencjału ludzkiego; Ekonomika przedsiębiorczości i innowacji; Kreatywność; 2. Praktyka: Budowa przewagi strategicznej; Plan marketingowy; Biznesplan; 3. Kontekst: Kapitał intelektualny; Zarządzanie wiedzą; Sztuka prezentacji; 4. Z perspektywy specjalizacji: Innowacje techniczne; Rewolucja biotechnologiczna; Ekoprzedsiebiorczość. Zrównoważony rozwój; Przedsiębiorczość w sferze opieki zdrowotnej; Przedsiębiorczość na rynku mediów; Sektor twórczości artystycznej; 5. Do dzieła: Rozwijanie nowego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nauki płynące z przeszłości, 2. Podstawy pedagogiki humanistycznej: Założenia teoretyczno-poznawcze, Obraz człowieka i teoria społeczeństwa, Pedagogika humanistyczna - pedagogika reform, 3.Polityka-pedagogika-terapia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Jak myśleć o rzeczywistości; Logika i jej ograniczenia, Podstawy ontologii; Świat pozaludzki - natura; Byt fizyczny, Byt ożywiony, Byt psychiczny; Świat człowieka - kultura; Byt duchowy i inteligibilny; Wartości; racjonalność; Człowiek pośród ludzi; Nauki ekonomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie przedsiębiorczości; 2. Istota przedsiębiorczości; 3. Innowacyjność jako podstawa działań przedsiębiorczych; 4. Przedsiębiorca- kompetencje przedsiębiorcze; 5. Determinanty i sposoby rozwoju małych przedsiębiorstw; 6. Przedsiębiorczość w korporacji; 7. Zewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorczości; 8. Biznesplan.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Otoczenie biznesu, czyli niepewność uogólniona, 2. Raj utracony: sprawne zarządzanie, efektywna organizacja, 3. Wyzwania przełomu, 4. Zarządzanie wiedzą, 5. Zarządzanie dynamiczne, 6. Budowa potencjału społecznego, 7. Przedsiębiorczość, 8. Zarządzanie międzykulturowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co ważne, co niezbędne, 2. Otaczający świat, 3. Drabina, 4. Dla mnie, dla innych, 5. Cele i środki, 6. Słowa i czyny, 7. Lista ulubionych rzeczy, 8. Labirynt, 9. Ja-inni, 10. Poznanie własnych możliwości, 11. Życie, 12. Wartość i sens życia, 13. Tajemniczy dokument, 14. Pustynia, 15. Solidarność, 16. Czas, 17. Ja i moja rodzina, 18. Pieniądz, 19. Jak karać sprawiedliwie, 20. Odkrycie pasji, 21. Jak sprawiedliwie dzielić, 22. Praca, 23. Wartości i przestrzeń życiowa, 24. Władza, 25. Odpowiedzialność we współdziałaniu, 26. Jesteśmy do siebie podobni, 27. Przyjaźń, 28. Wiedza, 29. Godność, 30. Prawa, lewa, centrum, 31. Dawanie, 32. Branie, 33. Dzień - noc, 34. Postępowanie "wzwyż", 35. Jaki jestem, co czuję, jak myślę i oceniam, 36. Autobiografia, 37. Tożsamość, 38. Nakaz-wybór, 39. Miłość, 40. Odpowiedzialność, 41. Wolność, 42. Przebaczenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy etyka biznesu?, Działalność gospodarcza z punktu widzenia filozofii: między prakseologią a etyką; Prakseologia i GOMOPOP: szkice do portretu; Między auto - heteronomią, Sprawna moralność i etyczna sprawność a zagadnienie dzielności gospodarki, Co studenci myślą o etycznym wymiarze przekształceń gospodarczych w Polsce; Jedna czy wiele etyk biznesu? Europejskie standardy etyki biznesu; Etyka biznesu jako przedmiot badań, nauczania i zastosowań, Kodeksy etyczne: ich projektowanie, wprowadzanie i stosowanie Decyzje i etyka, Znaczenie etyki niezależnej Tadeusza Kotarbińskiego dla etyki partycypacyjnej w biznesie i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Postrzeganie sygnałów ciala. 1. Podstawy sterowanego postrzegania. 2. Kryteria sterowanego postrzegania. 3. Kryteria oceny. Część II: Interpretacje sygnałów mowy ciala. 4. Postawa. 5. Mimika. 6. Gestyka. 7. Strefa i dystans. 8. Ton. 9. Różnice kulturowe. 10. Mowa ciała w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej