Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Kobosko Joanna
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kotowska Katarzyna
(1)
Krzysztofiak Piotr
(1)
Lorens Artur
(1)
Moroń Ewelina
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Obrycka Anita
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Putkiewicz-Aleksandrowicz Joanna
(1)
Rutkowski Paweł
(1)
Skarżyński Henryk
(1)
Stefanowicz Karolina
(1)
Szczepankowski Bogdan
(1)
Talipska Małgorzata
(1)
Tomaszewski Piotr
(1)
Woźnicka Elżbieta
(1)
Zgoda Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Aparaty słuchowe
(1)
Diagnoza surdologopedyczna
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami słuchu
(1)
Głuchoniemi
(1)
Głusi
(1)
Język migowy
(1)
Kształcenie
(1)
Logorytmika
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Mowa
(1)
Narząd słuchu
(1)
Niedosłyszący
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Polski język migowy
(1)
Surdologopedia
(1)
Surdopedagogika
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia słuchu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Doświadczenia i tradycje kształcenia Głuchych 1.Język migowy w edukacji dzieci głuchych – ujęcie historyczne 2.Historia i doświadczenia kształcenia niesłyszących w Łodzi Część II. Tożsamość społeczno-kulturowa Głuchych 1.Głusi – edukacja a emancypacja 2.Paradygmaty tożsamości u g/Głuchych: przegląd wybranych koncepcji 3.Perspektywa temporalna a zasoby osobowe u głuchych/Głuchych w fazie wyłaniającej się dorosłości Część III. Współczesne wyzwania edukacji niesłyszących 1.Jak pisać teksty adresowe do głuchych Polaków? – Efektywnie. Transformacje językowe i typograficzne instrukcji w dostosowanych arkuszach egzaminacyjnych P7 części humanistycznej po III klasie gimnazjum (2012-2014) 2.Metoda audytywno-werbalna w pracy z dziećmi z wadą słuchu 3.Głusi na uczelniach wyższych w Polsce 4.Edukacja dziecka głuchego z perspektywy słyszących rodziców – co jej sprzyja, a co ją ogranicza? Ujęcie psychologiczne 5.Wpływ wieku w momencie operacji wszczepienia implantu ślimakowego na osiągnięcia szkolne dzieci z niedosłuchem prelingwalnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Surdologopedia : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Muzyka-Furtak. - Wyd. 1 - dodruk. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2019. - 495 s. : il. ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
Zawiera: Część 1. Audiologiczne podstawy surdologopedii 1. Fizjologia i patologia narządu słuchu 2. Metody badania słuchu 3. Protezy słuchowe: urządzenia tradycyjne i implanty 4. Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego 5. Konsekwencje jednostronnych uszkodzeń narządu słuchu Część 2. Rozwój słuchu i mowy 6. Rozwój funkcji słuchowych 7. Słuch mowny w ujęciu logopedycznym. Definicje operacyjne 8. Rozwój sprawności językowych w ontogenezie Część 3. Zaburzenia mowy u osób z uszkodzeniami słuchu 9. Typologia zaburzeń mowy u osób z uszkodzonym słuchem 10. Diagnoza surdologopedyczna 11. Trudności gramatyczne u dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu 12. Wyrazy pochodne w słowniku dzieci z uszkodzeniami słuchu 13. Wymowa dzieci niesłyszących 14. Głos a zaburzenia słuchu u dzieci Część 4. Terapia surdologopedyczna. Zasady, metody i techniki pracy 15. Metody wychowania językowego osób niesłyszących 16. Metoda audytywno-werbalna 17. Wczesna nauka czytania w terapii dzieci niesłyszących 18. Wizualizacja mówienia i wychowanie językowe z zastosowaniem fonogestów 19. Metoda werbo-tonalna 20. Terapia surdologopedyczna - programowanie języka 21. Implanty ślimakowe w częściowej głuchocie. Zadania i formy rehabilitacji dzieci 22. Logorytmika w terapii surdologopedycznej 23. Ćwiczenia emisji głosu dla osób z zaburzeniami słuchu Część 5. Komunikowanie się osób niesłyszących 24. Naturalne języki migowe a polski język migowy 25. Sztuczne i mieszane języki migowe Część 6. Psychologiczne i społeczne skutki uszkodzeń słuchu 26. Rodzicielstwo dziecka głuchego - perspektywa psychologiczna 27. Psychologiczne problemy dziecka z wadą słuchu i jego rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej