Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Fras Janina
(1)
Hofman Iwona
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Polityka
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Komunikacja polityczna
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Marketing polityczny
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polska
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prace Zbiorowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Państwo: Niedialogiczność demokratycznej polityki; Pułapka implikacji - rozważania o demagogii i populizmie; Demokratyzacja debaty o polityce zagranicznej (na przykładzie Komisji Spraw Zagranicznych Sejmu V kadencji); Trudne sąsiedztwo. Sprzeczności interesów w stosunkach polsko-niemieckich na przełomie XX i XXI wieku; Przewodniczący Parlamentu Europy wobec ideologii BdV; Trudne sąsiedztwo. Relacje polsko-rosyjskie w pierwszej dekadzie XXI wieku; Polityka wschodnia Polski w kontekście nowej polityki sąsiedzkiej Unii Europejskiej; Polityczne oblicza Kościoła katolickiego w III Rzeczypospolitej; Politycy i społeczeństwo: Polska scena polityczna w poglądach Władysława Frasyniuka; Leszek Balcerowicz - gospodarka Polski w okresie przemian; Wartości i motywacje studentów zarządzania (na podstawie badań sondażowych); Kultura polityczna współczesnej młodzieży w Polsce; Geneza i działalność stowarzyszeń politycznych w Polsce na wybranych przykładach; Mass Media: Rola mediów w państwie demokratycznym; Nowomowa - "Nowa mowa" - mit (ks. Andrzej Zwoliński, Słowo w relacjach społecznych); Polak 2.0 przedstawicielem " piątej władzy"? Jak wielką rolę w przemianach polskiej przestrzeni politycznej odgrywa Internet; Współistnienie nowoczesności i tradycji, czyli słów kilka o kreowaniu wizerunku samorządu lokalnego u progu XXI wieku - powiat dzierżoniowski; Dolny Śląsk: Wymiar rywalizacji w samorządowych wyborach prezydenckich na Dolnym Śląsku w 2006 roku; Kształtowanie regionalnych związków pomiędzy województwem dolnośląskim a Wolnym Krajem Związkowym Saksonia na przykładzie lubańskiego Związku Kupców i Agentów Handlowych oraz Fröderverein Oberlausietser Gewerbe - und Leistungsschau e. V. "Konvent'a w Löbau.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej