Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Herbert Martin
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Pokwitanie
(2)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Niemowlę
(1)
Noworodek
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Starość
(1)
Uczniowie
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
1. Wiek dojrzewania- rozstanie z dzieciństwem: Owca w skórze wilka?; Spojrzenie na wiek dojrzewania jako na okres burzliwy i stresujący; Rozwój poznawczy; Obraz własnego ciała i samego siebie; Kształtowanie się tożsamości; Zmiany hormonalne; Rozwój zachowań seksualnych; 2. Zachowania aspołeczne: Profil dzieci wykazujących zaburzenia społeczne; Teoria społecznego uczenia się; Rozwój destrukcyjnych zachowań aspołecznych; Zachowania o charakterze przestępczym; Terroryzowanie innych; Wyuczona bezradność rodziców; Poszukiwanie przyczyn; 3. Ocena sytuacji oraz metody interwencyjne: Ocena zachowania oraz sformułowanie problemów; Wybór odpowiedniej metody; Ocena metod interwencji; Praca z rodzicami; Wielokierunkowe metody interwencyjne; Terapia poznawczo-behawioralna (bezpośrednia praca z młodzieżą); Interwencje w środowisku dziecka; 4. Przykłady interwencji w praktyce: Złożone podejście poznawczo-behawioralne; Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz zawieranie kontraktów rodzinnych; Trening umiejętności rozwiązywania problemów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak myślimy o rozwoju człowieka? 2. Jak przebiega rozwój człowieka? 3. Wiek niemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 4. Wiek poniemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 5. Wiek przedszkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 6. Wiek szkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 7. okres dorastania. Jak rozpoznać potencjał nastolatków? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 8. Okres wczesnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał młodych dorosłych? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 9. Środkowy okres dorosłości. Jak rozpoznać potencjał dojrzałych dorosłych? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 10. Okres późnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał ludzi w wieku podeszłym? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 11. Jak trafnie rozpoznawać problemy rozwojowe? 12. Jak skutecznie wspomagać rozwój?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej