Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(8)
Autor
Domański Ryszard
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Budner Waldemar
(1)
Drobniak Adam
(1)
Jakubczyc Jerzy
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Witkowska Dorota
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Globalizacja
(3)
Planowanie gospodarcze
(3)
Gospodarka
(2)
Marketing
(2)
Miasta
(2)
Planowanie przestrzenne
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parki technologiczne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1.Projekt publiczny: Pojęcia podstawowe, Atrybuty projektu publicznego, Rodzaje projektów publicznych, Funkcje projektu publicznego, Projekt a strategia rozwoju organizacji. 2. Kryteria oceny projektów publicznych: Koncepcje procesu oceny, Pojęcie i rodzaje oceny, Funkcje oceny projektów, Proces oceny a cykl życia projektu, Wpływ procesu oceny na projekt, Kryteria oceny projektu publicznego i relacje pomiędzy nimi, Współczesne uwarunkowania oceny projektów publicznych - wybrane zagadnienia. 3. Ocena projektu publicznego - kryterium efektywności finansowej, Proste metody oceny, Dyskontowe metody oceny, Uzupełniające metody oceny. 4. Ocena projektu publicznego - kryterium efektywności ekonomicznej: Efektywność ekonomiczna, ocena projektu z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści; Wybrane techniki szacowania do zapłaty na podstawie bada ankietowych, Analiza kosztów i korzyści z wagami dystrybucyjnymi. 5. Analizy kosztowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, struktura oraz istota projektu gospodarczego, 2. Teoretyczne podstawy oceny projektu gospodarczego, 3. Kalkulacja przepływów pieniężnych, 4. Teorie stopy procentowej, 5. Koszt kapitału, 6. Od Galileusza do Fibonacciego, 7. Kryteria wyboru projektu, 8. Składany rachunek ciągły, 9. Modelowanie profilów przepływów pieniężnych - część pierwsza, 10. Modelowanie profilów przepływów pieniężnych - część druga, 11. Ocena projektu oparta na użytecznosći, 12. Ocena projektu w ujęciu probabilistycznym, 13. Od drzewka probabilistycznego do procesu decyzyjnego, 14. Opcyjna ocena projektu gospodarczego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka przestrzenna / Ryszard Domański. - Wyd.3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 235 s. : rys. ; 24 cm.
Wstęp; Przestrzenne wymiary gospodarki; Przegląd podstawowych teorii; Równowaga przestrzenna; Przestrzenna samoorganizacja; Lokalizacja podmiotów społeczno-gospodarczych; Miasta; Regiony; Nowe impulsy; Procesy globalizacyjne; Relacje deterministyczne i stochastyczne; Przestrzenna dynamika i ewolucja; Decyzje uczestników i podmiotów gospodarki przestrzennej; Procesy dostosowawcze; Cele wielorakie. Konflikty; Gry; Sieci gospodarcze; Miasta i regiony uczące się; Sieci neuronowe; Jakościowe modele statystyczne; Problemy społeczne w gospodarce przestrzennej; Przestrzeń jako dobro rzadkie; Ekopolityka; Polityka przestrzenna; Europejska polityka rozwoju przestrzennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy wnioskowania statystycznego i analizy korelacji; 2. Wprowadzenie do modelowania ekonometrycznego; 3. Metoda najmniejszych kwadratów; 4. Weryfikacja modelu ekonometrycznego; 5. Niesferyczny czynnik zakłócający; 6. Wprowadzenie do analizy szeregów czasowych; 7. Prognozowanie; 8. Wielorównaniowe modele ekonometryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Tradycje gospodarki przestrzennej. Ku nowemu paradygmatowi, 2.Przedmiot badań gospodarki przestrzennej, 3.Zarys problematyki badawczej gospodarki przestrzennej. Część statystyczna, 4.Przestrzenna równowaga gospodarki, 5.Zjwiska i procesy dynamiczne w gospodarce przestrzennej, 6.Prawidłowość i mechanizmy występujące w gospodarce przestrzennej, 7.Sposoby budowania teorii w gospodarce przestrzennej, 8.Przegląd głównych teorii gospodarki przestrzennej, 9.Modelowanie gospodarki przestrzennej, 10.Wybrane metody badania gospodarki przestrzennej. Zastosowania. Testowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Lokalizacja działalności gospodarczej - zagadnienia wprowadzające. 1. Przestrzeń - jej właściwości, ograniczenia, struktura. 2. Wybór funkcji i zagospodarowania przestrzeni. 3. Lokalizacja - czynność i rezultat. 4. Czynniki lokalizacji produkcji. 5. Bariery lokalizacji produkcji. 6. Reguła koherencji lokalizacyjnej. 7. Zmieniająca się rola czynników lokalizacji. 8. Klimat inwestycyjny, atrakcyjność inwestycyjna, ryzyko inwestycyjne. 9. Konkurencyjność miejsc i obszarów. Część II: Wyjaśnianie procesów zmian w przestrzeni gospodarczej. 10. Teorie lokalizacji - koncepcje podstawowe. 11. Inne podejścia do problemu lokalizacji działalności gospodarczej. 12. Lokalizacja przemysłu, usług i agrofirm. Część III: Ekonomiczne i ekologiczne problemy lokalizacji. 13. Ekonomiczne aspekty rozmieszczenia funkcji w mieście. 14. Ekologiczne aspekty lokalizacji przedsiębiorstw. Część IV: Globalne, regionalne i lokalne aspekty lokalizacji. 15. Wiedza i technologia w procesie globalizacji działalności gospodarczej. 16. Klimat inwestycyjny w Polsce. 17. Rola samorządu terytorialnego w ustalaniu lokalizacji inwestycji i rozwoju ekonomicznym gminy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej