Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Hoffman Patrycja
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pióro Jan
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Wells Joseph
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Płaca
(5)
Motywacja pracy
(2)
Czek
(1)
Finanse
(1)
Informacja
(1)
Kadry
(1)
Korupcja
(1)
Majątek
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Regulamin wynagradzania / Jan Pióro. - Warszawa : Difin, 2000. - 134 s. ; 21 cm.
Autor
Temat
Wynagrodzenie obligatoryjne świadczeniem za pracę; Ustalanie warunków wynagradzania; Formy wynagradzania; Treść regulaminu wynagradzania; Termin, miejsce i czas wypłaty wynagrodzenia; Grupowa organizacja pracy; Regulamin wynagradzania (projekt przykładowy); Regulamin grupowej organizacji pracy (projekt przykładowy); Dodatek (ważniejsze akty prawne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Optymalizacja i restrukturyzacja – definicja, zakres i cele: Kluczowe pojęcia – optymalizacja i restrukturyzacja; Cele optymalizacji w firmie; Zmiana jako kluczowy czynnik optymalizacji; Czym jest przerost zatrudnienia w organizacji; Zjawisko chomikowania pracy; Demografia jako punkt wyjścia; Zmiany a strategia; Optymalizacja – również w HR; Rozdział 2. Czynniki, które muszą być brane pod uwagę przy optymalizacji: Znaczenie puli kapitału intelektualnego (zasobów wiedzy) w utrzymaniu potencjału wiedzy organizacji; Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia optymalizacji zatrudnienia; Plan funkcji w firmie; Stanowiska – od funkcji do kompetencji; Doskonalenie struktury organizacyjnej; Rodzaje struktur organizacyjnych; Rozdział 4. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia: Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja; Podejście procesowe szansą dla kierowników; Menedżer – osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie; Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji; Relacje kierownik – pracownicy w procesie restrukturyzacji; Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji; Rozdział 5. Restrukturyzacja – narzędzia i procedura: Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; Procedura analizy pracy; Określenie celów działań racjonalizacyjnych; Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; Rozdział 6. Racjonalizacja systemów wynagradzania: Efektywność wynagrodzeń; Przegląd sytuacji związanej z wynagrodzeniami; Racjonalizacja systemu płac zasadniczych; Racjonalizacja systemu premii i nagród; Stworzenie racjonalnych zasad podwyżek (awansu płacowego); Rozdział 7. Racjonalizacja – działania uzupełniające: Przesunięcia wewnętrzne – mobilność pozioma pracowników; Telepraca – potencjał oszczędności; Formuła zadaniowa – zadaniowy czas pracy; Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy; Podsumowanie: charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia; Rozdział 8. Redukcja zatrudnienia: Konieczne zmiany w podejściu do redukcji; Polityka zwolnień – odpowiedzialne podejście pracodawcy; Odpowiednia komunikacja; Podsumowanie: przygotowywanie zwolnień – kompletna procedura postępowania; Zasady zwolnień – wytyczne do rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane: Historia, definicja, istota i formy outplacementu; Outplacement indywidualny; Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik. Procedura outplacementu – przykład dobrej praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Część I: Sprzeniewierzenie majątku. 2. Wprowadzenie do sprzeniewierzenia majątku. 3. Przechwytywanie. 4. Kradzież gotówki. 5. Przerabianie czeków. 6. Nieuczciwe wypłaty z kasy. 7. Manipulowanie fakturami. 8. Manipulowanie listą płac i rozliczaniem wydatków służbowych. 9. Zapasy i inne składniki majątku. Część II: Przekupstwo i korupcja. 10. Przekupstwo. 11. Konflikt interesów. Część III: Nieprawdziwe informacje. 12. Nieprawdziwe informacje. 13. Fałszowanie sprawozdań finansowych. 14. Oszustwa i nadużycia z wykorzystaniem stanowiska - szersze spojrzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej