Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(3)
Autor
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Czerska Małgorzata
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Nowicki Adam
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Outsourcing
(6)
Zarządzanie
(4)
Benchmarking
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Controlling
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej