Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(6)
only on-site
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Author
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubakowska Ksenia
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Jasiński Bartosz
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Nowicki Adam
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Outsourcing
(9)
Zarządzanie
(5)
Benchmarking
(4)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Controlling
(2)
Franchising
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Faktoring
(1)
Forfaiting
(1)
Holdingi
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Leasing
(1)
Organizacja
(1)
Przdsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Sponsoring
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
10 results Filter
Authority data
Outsourcing - podręcznik akademicki (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-891-4
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1190-2
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (5 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1439-1
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7085-731-0
1. Geneza zarządzanie projektami; 2. Planowanie projektu informatycznego; 3. Śledzenie i zarządzanie zmianami projektu; 4. Modele pracy i komunikacji; 5. Zarządzanie ryzykiem; 6. Projekty wdrożeniowe - outsourcing 7. Czynniki sukcesów i niepowodzeń projektów; 8. Rola i zadania kierownika projektu; 9. Dodatek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83255-1530-0
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-670-1
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-3448-6
I. Charakterystyka sieci międzyorganizacyjnych; 1. Elementy sieci międzyorganizacyjnych- aspekty organizacyjno-zarządcze; 2. Analiza sieci; 3. Elementy sieci- aspekty prawne; 4. Niematerialne zasoby sieci międzyorganizacyjnych; 5. Konsekwencje przynależności do sieci; II. Rodzaje sieci międzyorganizacyjnych: 6. Klasyfikacje sieci międzyorganizacyjnych; 7. Sieci kooperacyjne; 8. Sieci outsourcingowe; 9. Sieci franczyzowe i agencyjne; 10. Klastry; 11. Alians strategiczne; 12. Sieci holdingowe; 13. Sieci publicznoprawne; III. Zarządzanie sieciami międzyorganizacyjnymi: 14. Mechanizmy zarządzania sieciami międzyorganizacyjnymi; 15. Strategiczny kontekst sieci międzyorganizacyjnej; IV. Kontekst sieci międzyorganizacyjnych w naukach społecznych: 16. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy nurtów nauk o zarządzaniu; 17. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów ekonomii; 18. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów zarządzania strategicznego; 19. Metafory sieci międzyorganizacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again