Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Garczarczyk Józef
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Banki
(1)
Jakość produktu
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 54)
1.Kierunki doskonalenia jakości w bankach, 2.Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń, 3.Przygotowanie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń, 4.Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym, 5.Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń, 6.Informacja o kliencie - główny czynnik kształtownia jakości usług ubezpieczeniowych, 7.Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg skierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, 8.Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polce, 9.Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych, 10.Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce, 11.Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług (na przykłądzie usług telekomunikacyjnych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej