Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(11)
Autor
Batorski Jarema
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dembo Myron H
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kłak Marcin
(1)
Matczak Anna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Organizacja ucząca się
(11)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Innowacje
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja dla zarządzania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie
(1)
Oragnizacja ucząca się
(1)
Organizacja
(1)
Produkt*
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Teoria chaosu
(1)
Uczenie się
(1)
Wiedza
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe problemy organizacyjnego uczenia się: Pojęcie organizacyjnego uczenia się; Perspektywy organizacyjnego uczenia się; Znaczenie uczenia się dla sukcesu przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się: Istota przedsiębiorstwa uczącego się; Ewolucja organizacji uczącej się; Wybrane modele organizacji uczącej się; 3. Tworzenie zdolności przedsiębiorstwa do uczenia się: metodyka efektywnego wzmacniania organizacyjnego uczenia się; Bariery organizacyjnego uczenia się; Programy, procedury i techniki; Projektowanie przedsiębiorstwa uczącego się; Podstawy zarządzania wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
1. Wiedza i organizacyjne uczenie się: Wiedza czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw; Proces organizacyjnego uczenia się jako czynnik rozwoju organizacji; Organizacja ucząca się wzorcem współczesnego przedsiębiorstwa; Funkcje kierownicze; 2. Kompetencje pracownicze a rozwój organizacji: Istota i komponenty kompetencji pracowniczych; Kluczowe kompetencje organizacji źródłem przewagi konkurencyjnej; Kompetencje pracownicze determinantą kapitału intelektualnego organizacji; Kompetencje menedżerskie czynnikiem rozwoju organizacji; Metody i techniki kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; 3. Kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się: Formułowanie funkcji kompetencji pracowniczych; Metodologiczne aspekty kształtowanie kompetencji; Szkolenia off-the-job w organizacji uczącej się; Zmienne sterowanie procesami rozwoju kompetencji; Metoda oceny kompetencji pracowniczych w oparciu o logikę zbiorów rozmytych; Scenariusze doskonalenia kompetencji pracowniczych; Instrumenty stymulujące zarządzania wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczność organizacji jako odpowiedź na turbulencje otoczenia, 2. Elastyczność celów i strategii, 3. Elastyczność struktur i zasobów, 4. Organizacja procesowa, 5. Organizacja wirtualna, 6. Organizacja fraktalna, 7. Organizacje sieciowe, 8. Organizacja ucząca się, 9. Wykorzystanie chaosu w zarządzaniu - organizacje w ruchu, 10. Powrót do koncepcji systemowych, 11. Kultura elastycznej organizacji, 12. Kierowanie ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Stosowana psychologia wychowawcza: R. 1. Nauczyciel jako człowiek podejmujący decyzje. Cz. 2. Uczenie się i motywacja: zastosowania w kształceniu: R. 2. Behawiorystyczne podejście do uczenia się; R. 3. Poznawcze konsekwencje uczenia się; R. 4. Motywacja i uczenie się; R. 5. Podejście humanistyczne. Cz. 3. Przygotowanie do skutecznego nauczania: R. 6. Planowanie nauczania; R. 7. Kierowanie klasa i dyscyplina. Cz. 4. Rozwój i różnice indywidualne: R. 8. Inteligencja i rozwój poznawczy; R. 9. Poznanie, kultura i język; R. 10. Rozwój osobowości i rozwój społeczny; R. 11. Nietypowe dzieci. Cz. 5. Pomiar i ocena: R. 12. Pomiar w klasie; R. 13. Analizowanie wyników testowych i przekazywanie informacji o postępach uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 120, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Organizacja - wczoraj i dziś organizacji: 1.1. Organizacja i jej otoczenie; 1.2. Typologia organizacji. Rozdział 2. Organizacje przyszłości - jutro i pojutrze organizacji: 2.1. Ku przyszłości; 2.2. Organizacje oparte na wiedzy (OOW) jako fundament rozwoju organizacji przyszłości. Rozdział 3. Model zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 3.1. Systemowe i metaforyczne założenia kształtowania modelu ZOOW; 3.2. Koncepcja modelu ZOOW. Rozdział 4. Architektura zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 4.1. Struktura organizacyjna ZOOW; 4.2. Metodyka projektowania struktury organizacyjnej ZOOW; 4.3. Mapowanie procesów organizacyjnych; 4.4. Budowanie zespołów platform; 4.5. Modelowanie struktury organizacyjnej. Rozdział 5. Dynamika zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 5.1. Model dynamiki ZOOW; 5.1.1. Dynamiczna natura ZOOW; 5.1.2. Wyróżniki dynamiki ZOOW; 5.2. Dynamiczna równowaga kapitału intelektualnego (KI) w ZOOW; 5.2.1. Model triady KI jako procesu dynamicznej równowagi; 5.2.2. Dynamiczna równowaga KI a mapa procesów transferu wiedzy i uczenia się; 5.3. Psychodynamika zespołów jako ważny komponent dynamiki ZOOW. Rozdział 6. Zarządzanie zintegrowanymi organizacjami opartymi na wiedzy (ZOOW): 6.1. Zagadnienia zarządzania ZOOW; 6.1.1. Powiązania metod zarządzania wykorzystywanych w ZOOW; 6.1.2. Zarządzanie procesem wiedzy i innowacji oraz ZOOW; 6.1.3. Niewiedza jako problem zarządzania wiedzą w organizacjach; 6.2. Dylematy kreowania i aplikacji nowych metod zarządzania ZOOW; 6.2.1. Między nauką a praktyką zarządzania - przekraczanie podziałów; 6.2.2. Projektowanie a wdrażanie nowych metod zarządzania - dualizm metodologiczny. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej