Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(8)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Borówka Ewa
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Leja Krzysztof
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Pritchard Carl L
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(9)
Zarządzanie
(7)
Produkcja
(5)
Technologia
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Jakość
(2)
Praca
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Promotorzy marki
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Technika
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Znaczenie zarządzania ryzykiem; Rozwiązania stosowane w zarządzaniu ryzykiem; Koncepcja ryzyka; Struktura zarządzania ryzykiem; Techniki zarządzania ryzykiem; Ankiety eksperckie; Spotkania planistyczne; Metodologia zarządzania ryzykiem; Przeglądy dokumentacji; Porównania analogii; Ocena planu; Technika delficka; Burza mózgów; Metoda Crawforda; Analiza swot; Listy kontrolne; Szablony projektu; Analiza założeń; Analiza decyzji - oczekiwana wartość pieniężna; szacowanie należności; Analiza sieciowa; Pert; Inne metody diagramowe; Systemy oceny ryzyka; Modelowanie ryzyka; Symulacje Monte Carlo; Mnożniki ryzyka; Macierz reagowania na ryzyko; Nadzorowanie wyników i pomiar wyników technicznych; Przeglądy i audyty ryzyka Inne stosowane metody; Zarządzanie ryzykiem kontrahenta; Skrócona lista źródeł ryzyka; Podstawowe koncepcje dotyczące prawdopodobieństwa; Pomiar opinii ekspertów; Specjalne uwagi dotyczące ryzyka związanego z oprogramowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Monografii / Gdańskie Towarzystwo Naukowe ; Nr 107)
1.Pojęcia, 2.Tło, 3.Metody, 4.Analiza efektywności i jakości, 5.Strategia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie organizacji i zarządzania produkcją; Proces produkcyjny i wytwórczy; Struktury produkcyjne i produkcyjno-administracyjne; Typy, formy i odmiany organizacji produkcji; Współczesne urządzenia i techniki produkcyjne - aspekty organizatorskie; Planowanie i sterowanie produkcją; Zarządzanie systemami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria zarządzania : strategi i projektowanie systemów produkcyjnych. Część I / Ireneusz Durlik. - Wyd. 7 uzupeł. - Warszawa : PLACET, 2004. - 339, [3] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Strategie organizacji i zarządzania produkcją; Proces produkcyjny i wytwórczy; Struktury produkcyjne i produkcyjno-administracyjne; Typy, formy i odmiany organizacji produkcji; Współczesne urządzenia i techniki produkcyjne - aspekty organizatorskie; Planowanie i sterowanie produkcją; Zarządzanie systemami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie organizacji i zarządzania produkcją; Proces produkcyjny i wytwórczy; Struktury produkcyjne i produkcyjno-administracyjne; Typy, formy i odmiany organizacji produkcji; Współczesne urządzenia i techniki produkcyjne - aspekty organizatorskie; Planowanie i sterowanie produkcją; Zarządzanie systemami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia wytwarzania, projektowanie procesów i systemów produkcyjnych; Projektowanie marketingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych; badania marketingowe i prognozowanie; Obliczenia produkcyjne; Projektowanie rozwoju produktu i rynku; Projektowanie procesów produkcyjnych; Projektowanie systemów wytwórczych; Projekt inżynierski systemu produkcyjnego; Ocena projektów i decyzje projektowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia wytwarzania, projektowanie procesów i systemów produkcyjnych; Projektowanie marketingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych; badania marketingowe i prognozowanie; Obliczenia produkcyjne; Projektowanie rozwoju produktu i rynku; Projektowanie procesów produkcyjnych; Projektowanie systemów wytwórczych; Projekt inżynierski systemu produkcyjnego; Ocena projektów i decyzje projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej