Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(104)
Forma i typ
Książki
(104)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(67)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(89)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Kostera Monika
(4)
Oleksiuk Adam
(3)
Strużycki Marian
(3)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bałażak Marta
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fereniec Jan
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Frąś Józef
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Karney Janina E
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kreft Zbigniew
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kłak Marcin
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Quinn Robert E
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Regester Michael
(1)
Roberts John
(1)
Robson Mike
(1)
Samuelson William F
(1)
Sankowska Anna
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Smutek Halina
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stradomski Maciej
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Zarządzanie
(56)
Przedsiębiorstwo
(51)
Organizacja
(38)
Kadry
(12)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Praca
(10)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Motywacja pracy
(8)
Organizacja ucząca się
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Przywództwo
(7)
Innowacje
(6)
Jakość
(6)
Menedżerowie
(6)
Decyzje
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Internet
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Wiedza
(2)
Zachowanie
(2)
Zawód
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Decyzje administracyjne
(1)
Dyrektor
(1)
Dług
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Holdingi
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Koszty
(1)
Książki
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normowanie pracy
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady medyczne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Planowanie
(1)
Poradnictwo
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy zarządzania organizacją: 1. Pojęcia podstawowe - nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania, 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania, 3. Ewolucja teorii zarządzania, 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające. Cz.II Funkcje zarządzania: 5. Planowanie - cele i metody, 6. Organizowanie, 7. Przewodzenie w organizacji, 8. Kontrola. Cz.III Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości: 9. Zarządzanie zmianami, 10. Zarządzanie projektami, 11. Zarządzanie jakością, 12. Zarządzanie wiedzą, 13. Zarządzanie przez wirtualizację, 14. Informatyczne infrastruktura zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja- zagadnienia terminologiczne; Ewolucja nauk organizacji i zarządzania; Proces zarządzania; Prawa nauki organizacji i zarządzania; Struktury organizacyjne- wybrane zagadnienia; Wybrane koncepcje zarządzania; Procesy decyzyjne w zarządzaniu organizacjami; Strategiczne i globalny wymiar zarządzania organizacjami; Kulturowy kontekst zarządzania organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Marketing w naukach o zarządzaniu; Zarządzanie marketingowe; Problematyka innowacja w naukach o zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie: Studium przypadku w edukacji menedżerskiej; 2. Szef, zespół i Muza: Zarządzanie organizacją artystyczno-kulturalną; 3. Media i transformacja : Zarządzanie zmianą; 4. Próby radykalnych zmian w strukturze organizacyjnej: Między kreatywnością a dyspozycyjnością; 5. Doradztwo organizacyjne: Obrazy z życia doradców; 6. Informatycy a programiści: studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria organizacji i zarządzania. 2. Decyzja i decydowanie. 3. Planowanie w organizacji. 4. Organizacja i organizowanie. 5. Kształtowanie zachowań i motywowanie pracowników. 6. Kontrola w organizacji. 7. Zarządzanie strategiczne. 8. Zarządzanie procesami produkcyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyk działań zorganizowanych. 2. Uniwersalne zasoby organizacji. 3. Zarządzanie współczesnymi organizacjami. 4. Informacja ekonomiczna w zarządzaniu organizacjami. 5. Moralny i etyczny kontekst zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem. 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania. 3. Organizacja wirtualna. 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie współczesnych organizacji; 2. Miejsce kadry kierowniczej we współczesnych firmach; 3. Menedżerowie w strukturach organizacji; 4. Działania menedżerów i ich kształcenie; 5. Praca własna menedżerów; 6. Organizacja i doskonalenie pracy menedżerów; 7. Profesjonalizm i rozwój menedżerów; 8. Kierowanie i przywództwo; 9. Menedżerowie w zespołach; 10. Spotkanie - praca zespołowa kierowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej