Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(7)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Antonowicz Paweł
(1)
Bednarski Adam
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Pasierb Bronisław
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen Raub
(1)
Romhardt Kai
(1)
Stor Marzena
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Organizacja
(8)
Zarządzanie
(4)
Konflikt
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Przedsiębiorstwo
(2)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Interesariusze
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Nauka
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Terminologia
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami / Augustyn Wajda. - Warszawa : Difin, 2003. - 288 s. : tab. ; 23 cm.
R.1 Powstanie i rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu: 1. Prekursorzy nauki o organizacji i zarządzaniu; 2. Uwarunkowania powstania nauki i organizacji i zarządzaniu; 3. Szkoły (kierunki) organizacji i zarządzania: Szkoła klasyczna, Szkoła behawioralna, Szkoła ilościowa; 4. Przyszłościowe kierunki rozwoju teorii organizacji i zarządzania. R.2 Kierowanie i kierownicy w organizacji; R.3 Style kierowania organizacjami. R.4 Doskonalenie kadry kierowniczej w usprawnianiu zarządzania. R.5 Kierowanie potencjałem społecznym w organizacjach: 1. Polityka personalna w organizacji; 2. Przebieg procesu personalnego w organizacji; 3. Rekrutacja nabór, selekcja i dobór pracowników; 4. Wprowadzenie (adaptacja) pracownika do pracy; 5. Szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników; 6. System ocen pracowniczych; 7. Metody i techniki ocen pracowników. R.6 Grupy
społeczne w procesie zarządzania : 1.Grupa społecznadefinicje i istota; 2.Cele grupy w organiazcji; 3.Ce chy grupy; 4.Rodzaje grupy. R.7 Procesy i mechanizmy motywowania do pracy; R.8 Problemy komunikacji i infor macji w organizacji. R.9 Kultura organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia rozwoju naukowej organizacji pracy i zarządzania. Cel przedmiot i metody nauk o organizacji i zarządzaniu. Miejsce i znaczenie teorii organizacji i zarządzania wśród innych dyscyplin naukowych. Historia rozwoju
myśli organizatorskiej w teorii organizacji i zarządz ania.Pytania kontrolne.Przypisy do rozdziału 1.Literat ura zalecana. Kierunki rozwoju teorii organizacji i zarządzania.Gene za - wpływ rewolucji naukowo-technicznej na organizacj ę procesów pracy i zarządzania.Nurt klasyczny i neokla syczny: Kierunek techniczno-fizjologiczny;Kierunek adm inistracyjny;Kierunek psycho-socjologiczny.Współczesne
kierunki rozwoju.Wkład Polakow i polskiej myśli organ izatorskiej do nauk o organizacji i zarządzaniu. Zamiast podsumowania.Pytania kontrolne.Przypisy do roz działu 2.Literatura zalecana. Podstawy sprawnego działania.Cechy działania zorganizo wanego.Teleologiczne aspekty sprawności działań.Typolo gia celów działania.Cykl działania zorganizowanego.Pos tacie sprawnego działania.Wytyczne sprawnego działania .Rzeczywiste a metodologiczne znaczenie postaci sprawn ości i ich wpływ na ocenę efektywności organizacyjnej. Pytania kontrolne.Przypisy do rozdziału 3.Literatura z alecana. Podstawy organizacji.Pojęcie organizacji.O istocie pro cesów organizowania i terminu organizacja.Potrzeby org anizacji a potrzeby ludzi w organizacjach w procesach budowy modelu organizacyjnego dzialania.Pozyskiwanie l udzi i zasobów do instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania rozwoju organizacji, 2. Kapitał intelektualny organizacji, 3. Koncepcja uczącej się organizacji, 4. Partycypacja pracowników w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikcaje biznesowe)
Zarządzanie wiedzą - świat biznesu w obliczu nowego wyzwania, Zasoby wiedzy przedsiębiorstwa, Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania wiedzą, Cele zarządzania wiedzą, Lokalizowanie zasobów wiedzy, Pozyskiwanie wiedzy, Rozwijanie wiedzy, dzielenie się wiedzą i rozpowszechniania jej, Wykorzystywanie wiedzy Zachowanie wiedzy, Mierzenie wartości zasobów wiedzy, Wdrażanie zarządzania wiedzą, Studium przypadku: novartis, Holderbank.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nurt "Industrial Engineering": Charles Babbage; Fryderyk Winslow Taylor; Henry Louis Le Chatelier; Emile Belot; Charles de Freminville; Henry Laurence Gantt; Stanford Edwards Thompson; Clarence Bertrand Thompson; Frank Bunker Gilberth; William Kent; Alfred P. Solan, Jr; Henry Ford; Andre Michelin i Edouard Michelin; Charles Bedaux; Aleksiej Kapitanowicz Gastiew; Karol Adamiecki; Aleksander Rothert. R.2 Nurt uniwersalny: Henri Fayol; Harrington Emerson; Morris Llewelyn Cooke; Howard Coonley; Wallace Clark; Max Weber; Johann Plenge; Lyndall Fownes Urwick; Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow; Eugeniusz Słucki; Stan Śpaćek; Herbert Aleksander Simon; Edwin Hauswald; Piotr Drzewiecki; Zygmunt Rytel; Tadeusz Kotarbiński. R.3 Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett; Olivier Sheldon; Elton Mayo; Fritz Jules Roethlisberger; Tomasz Bata; Hyacinte Dubreuil; Chester I. Barnard; Emile Fracois Rimailho; Jules Amar; Jean-Maurice Lahy; Osip Arkadiewicz Jermański; Georges Friedmann; Stanisław Bieńkowski; Józefa Franciszka Joteyko; Bronisław Biegeleisen-Żelazowski; Józef Zieliński.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon biznesu / Józef Penc. - Warszawa : PLACET, 1997. - 591 s. ; 24 cm.
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą język biznesu. Zawarte w nim hasła są opracowane w sposób syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka została wydana z okazji Jubileuszu 70-lecia prof. zw. dra hab. Tadeusza Listwana, a przygotowali ją Jego uczniowie, wychowankowie, współpracownicy, koleżanki i koledzy „po fachu”, ludzie bliscy i przyjaciele. Obejmuje życie, dokonania i dorobek naukowy Profesora, z pełną bibliografią publikowanych prac oraz listą wypromowanych doktorów. Poza wątkiem biograficznym, uzupełnionym bogatą ikonografią, podjęto w niej także próbę naszkicowania dokonań Jubilata. Szczególną uwagę poświęcono Jego roli lidera i twórcy wrocławskiej szkoły zarządzania kadrami. Publikacja została szeroko zakrojona – mieści rozważania i z dziedziny uprawianej przez Jubilata, i z historii nauki, a nawet z literatury czy historiozofii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej