Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(6)
Autor
Błaszczyk Wanda
(2)
Brache Alan P
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Glinka Beata
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Lisiński Marek
(1)
Ludwicki Tomasz
(1)
Rummler Geary A
(1)
Łobos Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(4)
Przedsiębiorstwo
(2)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Banki
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Logistyka
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Praca
(1)
Praca biurowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
System elektroenergetyczny
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Transfer wiedzy
(1)
Ulga na złe długi
(1)
Voicebot
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawowe pojęcia związane ze strukturą organizacyjną; Projektowanie organizacji - spojrzenie z punktu widzenia przepływu informacji; Podstawowe parametry struktury organizacyjnej i ich projektowanie; Uwarunkowania struktury organizacyjnej i ich konsekwencje; Zmiana organizacyjna a struktura - wybrane aspekty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura organizacyjna: ujęcia, definicje, zakres pojęciowy; 2. Czynniki i mechanizmy strukturotwórcze; 3. Typy struktur organizacji; 4. Organizacja wybranych funkcji przedsiębiorstwa oraz jego części składowych; 5. Mierzenie struktur organizacyjnych; 6. Wybrane metody badania struktur organizacyjnych; 7. Dynamika struktur; 8. Zmiany struktury organizacyjnej polskich przedsiębiorstw po zmianie systemowej w 1989 roku; 9. Zasady budowy poprawnej struktury i dokumentacji organizacyjnej; 10. Kierunki i tendencje rozwojowe w zakresie struktur organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Organizacyjne formuły działania zespołowego, 3. Determinanty organizacji procesowej, 4. Model struktury organizacji procesowej
kierunku organizacji procesowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady podnoszenia efektywności, Organizacje jako systemy, Trzy poziomy efektywności: organizacji, procesu oraz stanowiska pracy, Trzy poziomy efektywności, Poziom organizacji, Poziom procesu, Poziom stanowiska pracy, Zastosowanie trzech poziomów oceny efektywności, Związek między strategią a efektywnością, Od corocznych programów do stałego podnoszenia efektywności, Diagnoza sytuacji i poprawa efektywności działania, Przeprojektowanie procesu, Siedem grzechów głównych usprawniania procesów, Pomiar efektywności i zaprojektowanie systemu zarządzania efektywnością, Systemowe zarządzanie organizacją i procesami, Zaprojektowanie sprawnie działającej struktury organizacyjnej, Zaprojektowanie efektywnie działającej funkcji personelu, Przygotowanie planu działań dla podniesienia efektywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania nad organizacją. Metafory organizacji: Uwagi wstępne. Dziedziny badań; Szkoły i kierunki badań; Postmodernizm w naukach o organizacji; Metafory organizacji. R.2 Organizacja: Definicje organizacji; Typologie organizacji, Cykl życia organizacji; Modele otoczenia organizacji; Relacje między organizacją a otoczeniem; Funkcje i cele organizacji; Efektywność organizacji. R.3 Polityka i strategie organizacji: Rozumienie polityki i strategii org.; Szkoły strategii wg K. Obłója; Rodzaje strategii organizacyjnych; Analiza strategiczna i uwarunkowania strategii org.; Formułowanie i realizacja strategii. R.4 Władza i przywództwo w organizacji: Władza organizacyjna jako rodzaj władzy społecznej; Władza a przywództwo; Przywództwo jako postać władzy; Koncepcje krystalizowania się i uwarunkowań przywództwa organizacyjnego; polityczny charakter przywództwa organizacyjnego Przywództwo polityczne a przywództwo organizacyjne; Przesłanki władzy organizacyjnej; Własność jako przesłanka władzy; Źródła władzy i przywództwa w organizacjach. Legitymacja władzy organizacyjnej; Władza organizacyjna a interesy; Pomiar, wskaźniki, ograniczenia i koszty władzy. R.5 Struktury organizacji: Ustalenia wstępne. Rozumienie struktury a określenie struktury organizacji; Struktura organizacji; Modele i typologie struktur organizacji; Uwarunkowania struktur organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej