Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(17)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Pawlak Marek
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Thompson Michael P
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Zarządzanie
(12)
Organizacja
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Handel
(3)
Kształcenie
(3)
Nauczanie
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Kanały marketingowe
(2)
Marketing
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Oceny szkolne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wartość
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Cło
(1)
Dokumenty
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Praca
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Produkcja
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Przywództwo
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Uczniowie
(1)
Umowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura organizacyjna jako przedmiot badania, 2. Metodyka i zakres badania struktury organizacyjnej, 3. Modelowanie rozwiązań strukturalnych, 4. Modele rozwiązań strukturalnych, 5. Identyfikacja struktury organizacyjnej, 6. Diagnozowanie struktury organizacyjnej, 7. Projektowanie struktury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyfikacja problemów, 2. Twórcze rozwiązywanie problemów, 3. Grupowe rozwiązywanie problemów, 4. Moderacja, 5. Zwiększenie efektywności i atrakcyjności moderacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja systemu produkcyjnego, 2. Produktywność systemu produkcyjnego, 3. Proces produkcyjny i organizacja produkcji, 4. Systemy produkcyjne, 5. Metody i techniki sterowania produkcją, 6. Metody i techniki usprawnienia procesów produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dydaktyka ogólna jako nauka pedagogiczna. 2. Istota i charakterystyka współczesnego procesu kształcenia. 3. Cele kształcenia. 4. Treści kształcenia. 5. Zasady kształcenia. 6. Metody kształcenia. 7. Formy organizacyjne kształcenia. 8. Infrastruktura i środki dydaktyczne. 9. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia. 10. Niepowodzenia szkolne. 11. Uczeń. 12. Nauczyciel we współczesnej edukacji. 13. Główne problemy edukacyjne XX i XXI wieku. 14. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej