Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(237)
Publikacje naukowe
(50)
Publikacje fachowe
(44)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(181)
dostępne
(177)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(184)
Czytelnia
(183)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Chodyński Andrzej
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kassay Stefan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Rusiński Michał
(3)
Skórska Anna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Majewski Maciej
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Przybyszewski Roman
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Schauz Ewa
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allen Judy
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barnard Chester Irving (1886-1961)
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beech Nic
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(49)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(243)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(243)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(120)
Przedsiębiorstwo
(77)
Zarządzanie
(77)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Kadry
(25)
Marketing
(25)
Kultura organizacyjna
(24)
Menedżerowie
(19)
Organizacja ucząca się
(19)
Marketing strategiczny
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przywództwo
(17)
Teoria organizacji
(17)
Innowacje
(16)
Decyzje
(14)
Motywacja pracy
(14)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Zachowanie organizacyjne
(12)
Praca
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Organizacje
(10)
Motywacja
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Turystyka
(8)
Globalizacja
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Konkurencja
(5)
Negocjacje
(5)
Planowanie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Psychologia pracy
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Socjologia organizacji
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Ceny
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Holdingi
(4)
Informacja
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Kultura pracy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przemysł
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Public relations
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Usługi
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(4)
Banki
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
COVID-19
(3)
Controlling
(3)
Ekorozwój
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Innowacje organizacyjne
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kariera
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Logistyka
(3)
Miasta
(3)
Outsourcing
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Płaca
(3)
Reklama
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie międzykulturowe
(3)
Administracja publiczna
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Awans zawodowy
(2)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(76)
Opracowanie
(39)
Praca zbiorowa
(17)
Monografia
(12)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(167)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(56)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
246 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zakres problemowy, 2.Wpływ środowiska społecznego na firmę, 3.Podstawowe cechy ogólnoświatowych trendów w rozwoju organizacyjnym rozgałęzionych i rozczłonkowanych korporacji, 4.Struktury korporacyjne i holdingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 2)
Zarządzanie zmianą w teorii i praktyce: Konieczność zmian oraz ogólne zasady ich wprowadzania w organizacjach; Wiedza jako czynnik sukcesu organizacji w warunkach zmienności otoczenia; Personalne strategie wdrażania zmian organizacyjnych; Modernizacja państwa - zmiany w sektorze publicznym; Zmiany w polskim szkolnictwie wyższym - dylematy rozwojowe; Zmiany w koncepcji L.E. Greinera a polskie organizacje; Zmiany formy własności w drodze prywatyzacji bezpośredniej oraz jej wpływ na dalsze funkcjonowanie przedsiębiorstwa; Zmiany strukturalne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej; Czynniki różnicujące potencjał finansowy gmin jako przesłanka zmian systemu finansów lokalnych; Dlaczego urzędy administracji samorządowej wdrażają system zarządzania jakością?; Koncepcja zarządzania zmianą na przykładzie wojewódzkiej instytucji kultury - studium przypadku; Zarządzanie zmianami w świetle badań empirycznych; Rola związków zawodowych w zarządzaniu zmianami. Metody oraz aspekty psychospołeczne zmian: Inżynieria systemów jako metoda projektowania zmian w organizacji Kult korporacyjny jako specyficzny sposób funkcjonowania organizacji w warunkach turbulentnych; Istota zmian w firmie i warunki ich skutecznego wprowadzania; Outsourcing jako forma wprowadzania zmian w organizacji; Zarządzanie kulturą organizacji w warunkach globalizacji. Zmiany na rynku finansowym i kapitałowym: Zmiana zasad funkcjonowania europejskiego rynku finansowego i kapitałowego; Sekurytyzacja aktów w Polsce - analiza rentowności; Ryzyko zmiany stopy procentowej na rynku kapitałowym; Zmiany parametrów rozkładu stóp zwrotu WIG; Pomiar zmian na rynku kapitałowym przy użyciu metody skalowania wielowymiarowego; Internetyzacja obrotu papierów wartościowych - zmiany na rynku kapitałowym; Zmiany po wprowadzenie Warsetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Orientacja i koncepcja marketingowa – kilka słów wprowadzenia; R. 1 Facelifting koncepcji marketingowej – kaprys czy konieczność: Ewolucja koncepcji marketingowej; Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej; Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej; Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa; R. 2 Być albo nie być zorientowanym marketingowo – oto jest pytanie: Współczesne oblicze orientacji marketingowej; Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej; Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa; R. 3 Kultura marketingowa przedsiębiorstw: Fenomen kultury organizacyjnej; Nowa Koncepcja Marketignowa a kultura organizacyjna; Model kultury marketingowej; Jak diagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie; R. 4 W kierunku przyszłości, która już się zaczęła: Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową; Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Cz.I: PODSTAWY SPRAWNEGO ZARZĄDZANIA: Założenia i pojęcia podstawowe, Systemowy model sprawnego zarządzania; CZ.II: KONTEKST ORGANIZACJI: Kontekst historyczny. Teoretyczna wiedza o zarządzaniu, Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne i technologiczne, Środowisko społeczno-polityczne; CZ.III: PROCES ZARZĄDZANIA: Elementy i style procesu zarządzania, Indywidualne style kierowania, Organizacja pracy własnej dyrektora, Racjonalność zarządzania; CZ.IV: DZIEDZINY APLIKACJI PROCESU ZARZĄDZANIA: Strategia i jej realizacja, Projektowanie organizacyjne, Kontrola organizacji, Rozwój organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wyd. 6 - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1.Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa 1.1. Istota i pojęcie nauki organizacji 1.2. Cel, przedmiot i metody nauki o organizacji 1.3. Ewolucja nauki o organizacji 1.4. Współczesne koncepcje w nauce o organizacji Rozdział 2. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji 2.1. Zasoby organizacji 2.2. Majątek i potencjał organizacji a jej kapitał 2.3. Kapitał intelektualny. Kapitał ludzki Rozdział 3. Organizacja jako obiekt badań 3.1. Pojęcie i istota organizacji 3.2. Uniwersalne cechy organizacji 3.3. Operacje, funkcje i procesy w organizacji 3.4. Modele cyklu życia organizacji Rozdział 4. Typologie organizacji 4.1. Organizacje według kryterium domeny 4.2. Organizacje według motywów podejmowania działalności 4.3. Organizacje według prawno-organizacyjnych i własnościowych form zorganizowanego działania Rozdział 5. Zarządzanie jako podsystem organizacji 5.1. Procesy zarządzania 5.2. Cechy i role przedsiębiorcy oraz menedżera 5.3. Przywództwo organizacyjne 5.4. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacją Rozdział 6. Tworzenie i przekształcanie organizacji 6.1. Zasady organizowania i projektowania 6.2. Grupowanie stanowisk organizacyjnych 6.3. Uelastycznianie struktur organizacyjnych 6.4. Projektowanie i przekształcanie organizacji Rozdział 7. Zmiana a rozwój organizacji 7.1. Istota zmian organizacyjnych 7.2. Typologie zmian organizacyjnych 7.3. Obszary zmian organizacyjnych Rozdział 8. Współdziałanie organizacyjne 8.1. Współdziałanie jako istota zbiorowego działania zorganizowanego 8.2. Współdziałanie przedsiębiorstw 8.3. Współdziałanie organizacji publicznych i społecznych 8.4. Rozwijanie kompetencji kooperatywnych Rozdział 9. Organizacje w przyszłości 9.1. Nowe podejścia do organizacji 9.2. Architektura organizacji a sprawność jej funkcjonowania 9.3. Nadzór korporacyjny - nowe role kierownicze 9.4. Społeczna odpowiedzialność organizacji; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Zarządzanie marką- nowy sposób myślenia: 1.Zrówno ważone podjeście do marki; 2.Różne sposoby rozumienia "marki". Cz.II Marki zintegrowane- planowanie: 3.Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych. Cz.III Wykorzystanie procesu budowania marki: 4.Opraco wanie wizji marki; 5.Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki; 6.Określenie celów marki; 7.Rewidowanie sfe ry marki; 8.Syntetyzacja charakteru marki; 9.Wdrażanie marki i określanie zasobów marki; 10.Ocena marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189, [3] s. ; 24 cm.
Cz I. Marketingowa obsługa turystów; 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy; Cz. II. Zarządzanie marketingowe; 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych; Cz. III. Marketing imprez turystycznych; 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności ,marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych, 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych, 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej, 6. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa, 7. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego, 8. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 372 s. : rys.; tab. ; 25 cm.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 9. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 10. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 11. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 12. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 13. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / red. Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 351 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
R.1 Koncepcja orientacji przedsiębiorstwa. Orientacja marketingowa: Pojecie i rodzaje orientacji przedsiębio rstwa; Atrybuty przedsiębiorstwa o orientacji market tingowej; Zakres stosowania orientacji marketingowej; Nawiązywanie trawłych relacji pomiędzy uczestnikami wymiany; Orientacja marketingowa a konkurencyjność przedsiębiorstwa. R.2 Strategie przedsiębiorstwa a strategie marketingo we: Pojęcie strategii, decyzje strategiczne w przedsię biorstwie; Klasyfikacje strategii, relacje: strategia przedsiębiorstwa a strategie marketingowe; Proces form ułowania strategii marketingowej; Strategiczna analiza otoczenia oraz analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa; Strategiczne decyzje marketingowe. R.3 Decyzje marketingowe dot. produktu i asrotymentu: Pojęcie produktu, kształtowanie produktu i asortymentu Ustalenie wymaganej przez odbiorców jakości produktu; Dobór cech materialnych produktu; Kształtowanie opako wania; Ustalenie zakresu gwarancji i usług przy- i posprzedażnych; Kształtowanie marki; Ustalenie ilości produktu; Innowacje w produkcie- aspekty marketingowe; Kształtowanie struktury asortymentu. R.4 Decyzje marketingowe dot. ceny: Pojęcie ceny; Czyn niki mające wpływ na kształtowanie cen przez przedsię biorstwo; Etapy procesu podejmowania decyzji cenowych; Cele polityki cenowej; Szacowanie popytu; Ustalanie podstawowego poziomu cen; Metody ustalania cen; Dosto sowywanie podstawowego poziomu cen do warunków rynko wych; Decyzje dot. zmiany podstawowego poziomu cen; Cena a inne elementy marketingu; Kształtowanie cen na rynkach formalnych. R.5 Decyzje marketingowe dot. dystrybucji: Wpływ decy zji w zakresie dystrybucji na atrakcyjnoąść oferty przedsiębiorstwa; Zakres decyzji o dystrybucji; Poję cie kanału dystrybucji; Rodzaje ogniw handlowych two rzących kanały dystrybucji; Integracja ogniw w kana łach dystrybucji; Kryteria wyboru kanału dustrybucji; Nazdorowanie funkcjonowania kanałów dystrybucji; Prze miany w handlu towarami konsumpcyjnymi. R.6 Decyzje marketingowe dot. promocji: Ogólna ch-ka promocji i przydatność różnych jej form w marketingu; reklama; Akwizycja; Public relations; Promocja sprze daży (promocja uzupełniająca); Sponsoring; Targi jako kompleksowe przedsięwzięcia promocyjne; Zastosowanie Internetu w promocji. R.7 Marketing zakupów: Fazy rozwoju funkcji zakupów; Pojęcie marketingu zakupu; Badania rynku zakupu; Kształtowanie instrumentów marketingu zakupu; Kształto wanie relacji z dostawcami. R.8 Strategie marketingowe w ramach cyklu życia produ ktu (ewolucji rynku): Koncepcje cyklu życia produktu i ewolucji rynku; Analiza uwarunkowań działania i strate gii marketingowej w cyklu życia produktu; Koncepcja międzynarodowego cyklu życia produktu. R.9 System informacji marketingowych: Pojecie systemu informacji marketingowych; Struktura systemu informa cji marketingowych; Korzyści wynikające ze stosowania systemu informacji marketingowych; Tworzenie syst. informacji marketingowych; Ewolucja syst. informacji marketingowych. R.10 Plan marketingowy: Podstawowe funkcje oraz miej sce palnu marketingowego w procesie planowania; Budowa planu marketingowego. R.11 Organizacja służby marketingowej: Determinanty organizacji służby marketingowej; Ewolucja i formy organizacji służby marketingowej; Relacje między słu żbą marketingową i pozostałymi służbami organizacyjny mi; Sposoby organizacji służby marketingowej (pionu marketingu) w przedsiębiorstwie; Rola personelu w mark ketingu. R.12 Audyt marketingowy: Pojecie i zakres audytu marke tingowego; Cele i wykonawcy audytu; Przygotowanie audy tu; Audyt marketingowy w procesie planownia i jako narzędzie kontroli marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: Zarządzanie, wprowadzenie i rozwój historyczny; CZĘŚĆ DRUGA: Koncepcyjne podsta- wy zarządzania; CZĘŚĆ TRZECIA: Planowanie i kontrola; CZĘŚĆ CZWARTA: Organizacja i kierowanie; CZĘŚĆ PIĄTA:
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 325, [1] s., [1] k. tabl. złoż. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Przedmowa; Cz.I: OGÓLNA METODYKA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA: Zmiany warunkiem funkcjonowania i rozwoju organizacji, Analiza i diagnoza organizacyjna, Projektowanie i wdrażanie zmian; Cz.II: TECHNIKI ORGANIZOWANIA PRACY I KOORDYNOWANIA JEJ PRZEBIEGU: Badanie metod i organizowanie pracy produkcyjnej, Nowoczesne koncepcje w organizowaniu pracy i techniki ich wprowadzania, Mierzenie i normowanie czasu pracy, Kwalifikowanie, Analiza wartości, Zarządzanie zmianami w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Metody planowania: Metody scenariuszowe; Metody symulacyjne Wykresy Gantta; Planowanie sieciowe; M. analizy portfelowej; Metodyka budowy biznes planu przedsiębiorstwa. 2. Metody i techniki organizowania pracy: Cykl organizacyjne jako uniwersalna dyrektywa organizowania działań; Ogólne metody (podejścia) organizatorskie; Techniki zbierania i rejestracji informacji dla potrzeb diagnozy organizatorskiej. 3. Techniki motywowania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez delegowanie uprawnień; Zarządzanie przez wyjątki (odchylenia); Zarządzanie przez zadania; Zarządzanie przez wyniki albo rezultaty; Zarządzanie przez innowacje; Zarządzanie przez partycypację; Zarządzanie przez komunikację; Zarządzanie przez konflikt; Zarządzanie przez motywację; Inne techniki motywacyjne. 4. Techniki kontroli menedżerskiej: Zarządzanie przez stosowanie zasad nadzoru i kontroli; Zarządzanie przez obchód; Zarządzanie przez inwigilację; Zarządzanie przez controlling.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej