Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Lipka Anna
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kadry
(1)
Organizacja
(1)
Siła robocza
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Część I. Sposoby określania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Kapitał ludzki jako źródło wartości organizacji, 2. Wartości a zarządzanie kapitałem ludzkim, 3. Kapitał intelektualny - istota, znaczenia oraz możliwości i potrzeba jego wyceny, 4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki, 5. Problem pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji, 6. Obniżanie kosztów czy zwiększanie wartości - dylematy dotyczące kapitału ludzkiego w organizacji, 7. Metody wyceny o oceny kapitału ludzkiego, 8. Aktywa intelektualne i ich wycena w rachunkowości: problemy klasyfikacyjne i metodologiczne, 9. Zastosowanie metody dochodowej do wyceny wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 10. Wskaźnikowe metody pomiaru kapitału ludzkiego, 11. Wycena kapitału ludzkiego za pomocą formuły z saarbrucken, 12. W poszukiwaniu metody wyceny kapitału ludzkiego, 13. Wartość kapitału ludzkiego a forma jego zatrudnienia, 14. Wpływ nietypowego zatrudnienia na kapitał ludzki w przedsiębiorstwie, 15. Wartość kapitału ludzkiego w kontekście pracy tymczasowej, 16. Różnorodność kapitału ludzkiego a jego wycena, 17. Uwarunkowania pomiaru kapitału ludzkiego na przykładzie instytutów naukowych, 18. Wynagrodzenie rzeczywiste a płaca wynikająca z wartości kapitału ludzkiego (analiza na przykładzie płac lekarzy).Część II. Metody kreowania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Menedżer jako kreator wartości kapitału ludzkiego, 2. Wpływ niektórych koncepcji zarządzania na wartość kapitału ludzkiego, 3. Próba porównania koncepcji kapitału ludzkiego i zasobów ludzkich, 4. Znaczenie kapitału ludzkiego w procesie wdrażania zmian strategicznych, 5. Oczekiwania pracowników a działania personalne pracodawców, 6. Instrumenty kształtowania kapitału ludzkiego i jego wartości na rynku pracy, 7. Audyt potencjału kadrowego w organizacji (aspekty prawne), 8. Rola controllingu w kształtowaniu wartości kapitału ludzkiego, 9. Partycypacja pracownicza jako element programów motywacyjnych kreujących wartość kapitału ludzkiego, 10. Wpływ organizacji pracy na elementy składowe kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie wiedzą jako narzędzie kreacji kapitału ludzkiego i wartości przedsiębiorstwa, 12. Spersonalizowane kreowanie wiedzy w przedsiębiorstwie, 13. Motywacja pracowników w warunkach wdrażania koncepcji zarządzania wiedzą jako stymulator wzrostu wartości kapitału ludzkiego, 14. Dzielenie się wiedzą a wzrost wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 15. Organizacja oparta na wiedzy. Stan zaawansowania w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce, 16. Analiza praktycznych sposobów realizacji strategii personalizacji w zarządzaniu wiedzą jako czynników budujących wartość kapitału ludzkiego, 17. Przesłanki kreowania wysokiego transferu wiedzy w organizacjach innowacyjnych, 18. Podwyższanie wartości wiedzy dla potrzeb procesu innowacyjnego, 19. Proinnowacyjny system zarządzania jako wkład w tworzenie wartości kapitału ludzkiego (na przykładzie przedsiębiorstw farmaceutycznych), 20. Rola innowacji organizacyjnych w budowie przewagi konkurencyjnej i wartości przedsiębiorstwa, 21. Rola jakości i wartości kapitału ludzkiego w przedsiębiorczości międzynarodowej - wyniki badania, 22. Zarządzanie talentami jako dźwignia wartości przedsiębiorstwa, 23. Zarządzanie kompetencjami zorientowane na wartość kapitału ludzkiego (na przykładzie polskiej bankowości), 24. Zaufanie jako istotna zmienna kształtowania wartości kapitału ludzkiego (rozważania polemiczne), 25. Wybrane aspekty kształtowania jakości i wartości kapitału ludzkiego w jednostkach ochrony zdrowia w Polsce, 26. Jakość i wartość menedżerów ochrony zdrowia (wybrane aspekty), 27. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi jako źródło wzrostu ich wartości (na przykładzie sektora służby zdrowia), 28. Wpływ konfliktów organizacyjnych na rozwój kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie, 29. Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach Warmii i Mazur, 30. Wpływ szkoleń i derekrutacji na zmiany wartości kapitału ludzkiego, 31. Kapitał ludzki jako źródło wartości małych podmiotów gospodarczych, 32. Kreowanie kapitału ludzkiego w firmach sektora MŚP, 33. Niepełnosprawni wartością dla nowoczesnej organizacji, 34. Jakość gospodarowania zasobami ludzkimi i jakość kapitału ludzkiego w aspekcie wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej