Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(30)
Autor
Cieślik Jerzy
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lipka Anna
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Afuah Allan
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Bernat Rafał
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmura Radosław
(1)
Cichoń Kamil
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Gates J. Russell
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grzechnik Jakub
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzik Paweł
(1)
Góralski Witold M
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Karpińska Anna
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Król Karol
(1)
Kupny Weronika
(1)
Kurose James F
(1)
Kwatera Anna
(1)
Levin Eyal
(1)
Luterek Mariusz
(1)
Majewski Kamil
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olma Bartosz
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Pilch Piotr
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rosenoer Jonathan
(1)
Ross Keith W
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sroka Henryk
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szczęch Norbert
(1)
Szumigraj Marcin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słysz Aleksander
(1)
Tarnacka Agata
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbańska Magda
(1)
Vassos Tom
(1)
Warner Malcolm
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Werner Grzegorz
(1)
Witzel Morgen
(1)
Woch Marek
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Wrońska Marta
(1)
Wujczyk Marcin
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zasępa Tadeusz
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Internet
(23)
Przedsiębiorstwo
(8)
Zarządzanie
(6)
Informacja dla zarządzania
(5)
Banki internetowe
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Informatyka
(3)
Logistyka
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Multimedia
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przemoc
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Administracja
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Algorytmy
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Informacja publiczna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Popyt -- prognozy
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Prakseologia
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protokół (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwo kurierskie
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada Europy
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Renta socjalna
(1)
Rodzice
(1)
Rolnictwo
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Kreowanie przestrzeni wirtualnej: 1. Tworzenie przestrzeni wirtualnej i zarządzanie nią, 2. Aktywowanie przestrzeni wirtualnej, 3. Duch w maszynie: praca w przestrzeni wirtualnej. Cz. II Kapitał w organizacjach wirtualnych: 1. Definicja kapitału niematerialnego, 2. Źródła i wartość kapitału niematerialnego, 3. Proces transformacji wiedzy. Cz. III Przystosowanie modelu zarządzania ogólnego do otoczenia wirtualnego: 1. Menedżer generalny, 2. Wirtulane czy realne: kompozycja strategiczna, 3. Zarządzanie organizacją wirtualną: operacje, motywacja i koordynacja, 3. Wirtulany menedżer generalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa a strategia; Ekonomika bankowości internetowej; Realizacja bankowści internetowej; Czynniki sukcesu; Zakończenie; Kryptografia w bankowości internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalizacji -mass media- Internet Czy cybernetyka wystarczy cyberspołeczeństwu? Wiedza i informacja w społeczeństwie obywatelskim. Informacja-nowe pojęcie filozoficzne? Komunikacja cybernetyczna wyzwaniem dla Kościoła. Czy Kościół lubi Internet? Sieć komputerowa w świetle wypowiedzi Kościoła katolickiego. Kościół-Internet. Wybór bibliografii polskiej z lat 1991-2001 Media publiczne a więzi społeczne Oni żyją! Psychologiczne aspekty tworzenia wirtualnych osobowości. Kolorowe obrazki, potężne narzędzie czy złodziej czasu? -czyli z czym się nam kojarzy Internet? II. Prawo: Polska w drodze do społeczeństwa informacyjnego przegląd prac legislacyjnych Rechtsfragen des E-Commerce: Eine erste Ubersicht Zagadnienia prawne handlu elektronicznego. Wprowadzenie. Prawo celne w gospodarce elektronicznej. Ochrona firmy(nazwy) przed naruszeniami w Cyberprzestrzeni. Arbitraż w sprawach domen internetowych Rozwój orzecznictwa WIPO w sprawach domen internetowych. Nadzieja na tańszy Internet-uwolniony dostęp do lokalnej pętli abonenckiej w Unii Europejskiej i w Polsce. Ustawa o podpisie elektronicznym-omówienie z krótkim komentarzem. Aukcje online Kredytowanie przy pomocy kart kredytowych O projekcie ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych Prawne aspekty spamu - wybrane zagadnienia. Przyszłość kancelarii wirtualnej. Elektroniczny rząd Edukacja prawnicza w globalnym społeczeństwie informacyjnym III. Nowa ekonomia: Druga strona Medalu Internetu Piractwo-problem nie tylko globalny INCOP-brytyjska próba pogłębienia zaufania do Internetu. Także dla poczty nadeszła era technologicznej rewolucji. Systemy eksperckie W poszukiwaniu europejskiego społeczeństwa informacyjnego. IV. Przestępczość komputerowa i bezpieczeństwo systemów: Internet-wirtualne sieci prywatne i infrastruktura klucza publicznego. Międzynarodowa kontrola cyberprzestępczości na tle projektu konwencji Rady Europy. Przestępczość komputerowa w statystyce policyjnej. Ściganie oszustw w Sieci (wybrane zagadnienia) Techniczne aspekty zabezpieczenia sieci komputerowych Prawne aspekty zabezpieczenia systemów komputerowych Koordynacja działań w skali kraju w przypadkach naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego. Projekt polskiej normy Pr ISO/IEC 17799. Praktyczne za sady zarządzania zabezpieczeniami informacji. Zabezpieczenia prywatności w usługach internetowych na
przykładzie dostarczycieli "darmowych kont poczty ele ktronicznej"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowanie decyzji menedżerskich...; Modelowanie procesów decyzyjnych, czyli dlaczego potrzebny nam jest komputer; Komputerowe wspomaganie decyzji menedżerskich, wybrane przykłady; Komputerowe systemy wspomagania zarządzania, czyli informatyzacja zarządzania; Wirtualizacja organizacji i zarządzania, czyli nowe wyzwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem. 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania. 3. Organizacja wirtualna. 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja Internetu oraz bankowości elektronicznej a kreowanie standardów w dziedzienie pieniądza elektronicznego, 2. Dostosowanie prawa polskiego do prawa Wspólnot Europejskich w obszarze pieniądza elektronicznego, 3. ostosowanie prawa polskiego do prawa Wspólnot Europejskich w obszarze wydawców pieniądza elektronicznego, 4. Perspektywy rozwoju pieniądza elektronicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia i przewaga konkurencyjna; Sieć Internet; Internet w przedsiębiorstwie; Internet i łańcuch wartości firmy; Internet i przewaga konkurencyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierunki zastosowań technologii informatycznej, 2. Technologia informatyczna jako narzędzie wspomagające zarządzanie, 3. Internet i jego zastosowania, 4. Narzędzia dla zastosowań technologii informatycznej w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej