Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Autor
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Wojcik Krystyna
(2)
Gilewicz Joanna
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Strzeszewski Michał
(1)
Zagórski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Opinia publiczna
(9)
Psychologia społeczna
(7)
Środki masowego przekazu
(4)
Public relations
(3)
Decyzje
(2)
Dziennikarze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Błędy
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia -- psychologia -- badanie
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Metody badawcze
(1)
Opinia publiczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Polska -- socjologia -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Religijność
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie
(1)
Świadomość społeczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Stawiamy hipotezę milczenia, 2. Badanie narzędziami demoskopowymi, 3. Lęk przed izolacją jako motyw, 4. Czym jest opinia publiczna?, 5. Prawo opinii: John Locke, 6. Rządzenie opiera się na opinii: David Hume, James Madison, 7. Jan Jakub Rousseau wprowadza do obiegu pojęcie "opinia publiczna", 8. Opinia publiczna jako tyrania: Alexis de Tocqueville, 9. Rozszerzanie się pojęcia "kontrola publiczna" i rozpad pojęcia "opinia publiczna" : Edward Ross, 10. Chóralne wycie wilków, 11. Opinia publiczna u plemion afrykańskich i plemion regionu Pacyfiku, 12. Szturm na Bastylię, opinia publiczna i psychologia zachowań masowych, 13 .Moda też jest opinią publiczną, 14. Pręgier, 15. Prawo a opinia publiczna, 16. Opinia publiczna sprzyja integracji, 17. Heretycy, awangardziści, indywidualiści: prowokatorzy opinii publicznej, 18. Stareotyp jako środek przekazu opinii publicznej: Waletr Lippmann, 19. Tematyzacja jako osiągnięcie opinii publicznej: Niklas Luhmann, 20. Przywilej dziennikarzy: upublicznienia, 21. Opinia publiczna ma dwa źródła, jednym z nich są środki masowego przekazu, 22. Podwójny klimat opinii, 23. Funkcja artykulacyjna: kto z trudem odnajduje własne stanowisko w środkach masowego przekazu, ma zamknięte usta, 24. Vox Populi - vox dei, 25. Posłowie 1980, 26. Nowe odkrycia, 27. Na drodze do teorii opinii publicznej, 28. Jawne i ukryta funkcja opinii publicznej: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Rozbieżność w ocenianiu; 2. Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu; 3. Oceny i uczucia; 4. Społeczny kontekst oceniania; 5. Znaczenie przyjętej perspektywy: możliwości manipulowania ocenami ludzi; 6. Znaczenie kontekstu; 7. Znaczenie wcześniejszych opinii: poszukiwanie potwierdzenia własnych mniemań; 8. Oceny globalne czy cząstkowe; 9. Złudzenia w ocenianiu szans - wyolbrzymianie i niedocenianie szans; 10. Oceny zależności - kłopoty z wykorzystaniem doświadczenia; 11. Błędy w ocenie własnej wiedzy; 12. Pragnienia i przekonania; 13. Kiedy oceny wpływają na fakty: samospełniające się proroctwa; 14. Dodatek dla studentów: skale i techniki skalowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Rozbieżność w ocenianiu; 2. Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu; 3. Oceny i uczucia; 4. Społeczny kontekst oceniania; 5. Znaczenie przyjętej perspektywy: możliwości manipulowania ocenami ludzi; 6. Znaczenie kontekstu; 7. Znaczenie wcześniejszych opinii: poszukiwanie potwierdzenia własnych mniemań; 8. Oceny globalne czy cząstkowe; 9. Złudzenia w ocenianiu szans - wyolbrzymianie i niedocenianie szans; 10. Oceny zależności - kłopoty z wykorzystaniem doświadczenia; 11. Błędy w ocenie własnej wiedzy; 12. Pragnienia i przekonania; 13. Kiedy oceny wpływają na fakty: samospełniające się proroctwa; 14. Dodatek dla studentów: skale i techniki skalowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań ekonomicznych / Tadeusz Tyszka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 181, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Główne podmioty życia ekonomicznego w percepcji laików; 2. Powiązania między elementami systemu ekonomicznego?; 3. Percepcja działań ekonomicznych; 4. Oczekiwania ekonomiczne a przewidywanie zachowań; 5. Błędy w oczekiwaniach; 6. Idelany system społeczno-ekonomiczny; 7. Preferencje jednostki a ch-ki społeczno-demograficzne?; 8. Preferencje jednostki a jej cechy psychologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska droga do Unii Europejskiej, 2. Polska a świat, 3. Oceny zmian po roku 1989, 4. Dynamika nastrojów społecznych, 5. Postawy wobec demokracji, 6. Demokracja w działaniu, 7. Autoidentyfikacje polityczne Polaków, 8. Przekształcenia własnościowe i obcy kapitał, 9. Nierówności społeczne, 10. System wartości materialnych i niematerialnych, 11. Społeczeństwo obywatelskie na przełomie wieków, 12. Dialog społeczny i działalność związków zawodowych, 13. Warunki życia i zróżnicowanie materialne, 14. Bezrobocie i bezrobotni, 15. Zadowolenie z życia i kondycja psychiczna Polaków, 16. Religijność i stosunek do Kościoła Katolickiego, 17. Społeczeństwo informacyjne, 18. Postrzeganie korupcji w Polsce, 19. Poczucie bezpieczeństwa i stosunek do kary śmierci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej