Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(29)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(29)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Listwan Tadeusz (1940- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Burkett Holly
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Korach Romuald
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Lany Magdalena
(1)
Miś Alicja
(1)
Nikodemska Sabina
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Phillips Jack J
(1)
Pulliam-Phillips Patricia
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stalewski Tadeusz (1947-2007)
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Stone Ron Drew
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Suchar Marek (1954- )
(1)
Tokar Joanna
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Wasilewska Barbara
(1)
Zając Czesław
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kadry
(34)
Ocena pracowników
(33)
Motywacja pracy
(11)
Płaca
(11)
Zatrudnienie
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Polityka zatrudnienia
(9)
Praca
(8)
Oceny pracowników
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Kariera
(4)
Organizacja
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Assessment center
(3)
Konflikt
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Płynność kadr
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zawód
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
BHP
(2)
Development center
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka
(2)
Polityka płacowa
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Towar
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Awans zawodowy
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Ergonomia
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Metody badawcze
(1)
Outplacement
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rentowność
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Oddziaływanie oceny na zachowania człowieka, 2. Konwencje oceniania w społecznej przestrzeni organizacji, 3. Ocenianie okresowe pracowników, 4. Oceny okresowe pracowników w praktyce polskich organizacji, 5. Kierunki ewolucji systemów oceniania pracowników w przedsiębiorstwie XXI w.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa; Uwarunkowania systemu ocen; Wprowadzanie systemu ocen okresowych; Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemu ocen; Metody oceny pracowników; Ustalanie kryteriów oceny; Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami; Błędy w procesie oceniania; Ocena przełożonych przez podwładnych; System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Przygotowania: Obecny status modelu ROI- problemy i tendencje rozwoju; Planowanie pracy; 2. Wdrażanie modelu ROI: Gromadzenie danych; Izolowanie efektów programu szkoleniowego; Przekształcenie efektów programu w wartości pieniężne; Kwalifikacja i kalkulacja kosztów programu; Obliczanie zwrotu z inwestycji; Informowanie o wynikach; Prognozowanie wskaźnika ROI; 3. Praktyczne czynniki wdrażania modelu ROI: Przekształcenia organizacyjne; Rozwijanie zasobów wewnętrznych i pozyskiwanie pomocy kierownictwa; 4. Utrwalenie procesów: Trwałe wdrożenie modelu ROI w firmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie personalne, planowanie zatrudnienia, controlling personalny, 2. Pozyskiwanie pracowników do firm, 3. Rozwój zawodowy, czyli ścieżki kariery pracowników, 4. Doskonalenie potencjału pracowniczego, 5. Ocenianie pracowników, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Zwalnianie pracowników jako element zarządzania kadrami, 8. Nowe oreintcje w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Istota i treść systemu zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Ustalanie potrzeb kadrowych. 3. Rekrutacja - nabór pracowników. 4. Selekcja - dobór pracowników. 5. Adaptacja społeczno-zawodowa. 6. Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy. 7. Rozwój zawodowy pracowników. 8. Rozwój kariery i sukcesja. 9. Kształtowanie postaw i zachowań pracowników. 10. Stosunki pracy. 11. Ocenianie pracowników. 12. Wynagrodzenia i świadczenia. 13. Zwalnianie i odejścia pracowników. 14. Metody badania i doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Na szlaku ewolucji strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Ku strategicznemu zarządzaniu zasobami ludzkimi; Krok w przód, krok wstecz w ponadnarodowej i wirtualnej przestrzeni normatywu; Rozstaje ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Spacer po trzech praktycznych polach zarządzania zasobami ludzkimi: Współczesna rekrutacja - najkrótsza droga do własnej firmy; W drodze na szczyt spokoju i rozsądku oceniania; Samotnie i nie tak prosto po szczeblach kariery; Praktyczne zapętlenia myśli. 3. Krok poza normatywne zarządzanie zasobami ludzkimi: Perspektywa paradoksów i sprzeczności; Perspektywa chaosu; Rozwijanie zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wartościowanie pracy. 1. Przesłanki zastosowania - miejsce wartościowania pracy w systemie oceny pracy. 2. Istota wartościowania pracy. 3. Proces wartościowania pracy. 4. Metody wartościowania pracy. 5. Analityczno-punktowa metoda wartościowania pracy. 6. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy w różnych obszarach zarządzania firmą. 7. Wyniki wartościowania pracy w wynagrodzenia. 8. Organizacja procesu wartościowania pracy w firmie. 9. Tendencje zmian w dziedzinie oceny pracy: od wartościowania stanowisk do wartościowania kompetencji. Część II: Wartościowanie kompetencji pracowników. 1. Istota kompetencji pracowników jako podstawa wartościowania. 2. Geneza wartościowania kompetencji pracowników. 3. Budowa modelu kompetencji pracowników. 4. Ocena okresowa a wartościowanie kompetencji. 5. Wykorzystanie wyników wartościowania w obszarze wynagrodzeń. 6. Zastosowanie wyników wartościowania kompetencji pracowników w pozostałych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Przed sesja: Jak oceniamy? Opis metody, wprowadzenie w problematykę; Co oceniamy? Kompetencje jako główne kryterium oceny w procesie AC/DC; Co oceniamy? Opis kompetencji na potrzeby AC/DC; Czym oceniamy? Narzędzia wykorzystywane podczas sesji AC/DC; gdy już wiadomo jak, co i czym oceniamy. Przygotowanie do sesji AC/DC. Cz. II Sesja: Tu nie oceniamy - obserwujemy. Fragment realizacji sesji; Błędy oceny. Ich wpływ na efekt końcowy. Cz. III Po sesji: sesja integrująca obserwacje. Pierwsza ocena; Raporty. Prezentacja oceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 139, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Kultura organizacyjna; Polityka personalna i strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym; Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja i selekcja pracowników; Ocena pracowników; Wynagrodzenia; Kształcenie i rozwój personelu; Organizacja działu personalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 409, [5] s. : tabela ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Wyd. 2 uaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 403 s. : tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Wyd. 3 uaktual. i poszerz. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 434 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami. 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach. 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami. 4. Planowanie kadr. 5. Dobór pracowników. 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo. 7. Wynagradzanie pracowników. 8. Rozwój pracowników. 9. Stosunki i warunki pracy. 10. Odejścia pracowników z organizacji. 11. Ocenianie pracowników. 12. Kontrola funkcji personalnej. 13. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie. 14. System informacji personalnej (SIP). 15. Komunikowanie się w organizacji. 16. Międzynarodowe zarządzanie kadrami. 17. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami. 18. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - X, 140 s. : rys. ; 23 cm.
Wstęp. Rozpisanie charyzmy na procedury. R.I Przygotowanie procesu rekrutacji: Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; Diagnoza potrzeb personalnych; Opis stanowiska; Profil kandydata. R.II Pozyskiwanie kandydatów: Wybór strategii rekrutacyjnej - rekrutacja wewnętrzne czy zewnętrzna; Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej; Wybór metody poszukiwań; Ogłoszenia prasowe; Banki danych; Internet jako źródło kandydatów; Poszukiwania bezpośrednie (direct search). R.III Selekcja: Strategie selekcyjne. Selekcja negatyw na i pozytywna; Kryteria selekcyjne; Wybór metod selekcji; Selekcja na podstawie aplikacji; Wywiady telefoniczne; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment center i grupowe metody badania przydatności; Sprawdzanie referencji. R.IV Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: Końcowa ocena kandydatów; Decyzje personalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej