Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Burkett Holly
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Hoffman Edward
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Phillips Jack J
(1)
Pulliam-Phillips Patricia
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Stone Ron Drew
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Ward Peter
(1)
Wasilewska Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kadry
(7)
Ocena pracowników
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Oceny pracowników
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Outplacement
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Płaca
(1)
Rentowność
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Oddziaływanie oceny na zachowania człowieka, 2. Konwencje oceniania w społecznej przestrzeni organizacji, 3. Ocenianie okresowe pracowników, 4. Oceny okresowe pracowników w praktyce polskich organizacji, 5. Kierunki ewolucji systemów oceniania pracowników w przedsiębiorstwie XXI w.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Sprzężenie zwrotne 360 stopni, 2. Projektowanie i przeprowadzanie badania za pomocą sprzężenia zwrotnego 360 stopni: kwestionariusze; Walidacja i badanie pilotażowe kwestionariusza sprzężenia zwrotnego 360 stopni; Zbieranie danych, struktura raportów z oceny i przetwarzanie informacji; facylitacja i planowanie działań, Planowanie i wdrażanie projektu sprzężenia zwrotnego 360 stopni 3. Przyszłość techniki sprzężenia zwrotnego 360 stopni, 4. Sprzężenie zwrotne 360 stopni - przykłady zastosowań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa: 1.1. Najważniejsze cele oceny; 1.2. Formy oceny; 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen; 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen; 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych; Studium przypadku I. Rozdział 2. Uwarunkowania systemu ocen: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji; 2.2. Cele strategiczne firmy; 2.3. Metoda zarządzania; 2.4. Styl kierowania; 2.5. Poziom kierowania; 2.6. Poziom wymagań; 2.7. Autorytet oceniających; 2.8. Wiek pracowników; Studium przypadku II. Rozdział 3. Wprowadzanie systemu ocen okresowych: 3.1. Planowanie działania; 3.2. Szkolenie osób oceniających; 3.2.1. Wybór rodzaju szkolenia; 3.2.2. Wybór miejsca szkolenia; 3.2.3. Problem wspólnego udziału w szkoleniu przełożonych i podwładnych; 3.2.4. Ćwiczenia z użyciem kamery wideo; 3.3. Przygotowanie osób ocenianych; Studium przypadku III. Rozdział 4. Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemów ocen: 4.1. Wybór osób oceniających; 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika; 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników; 4.4. Podział osób ocenianych; 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny; Studium przypadku IV. Rozdział 5. Metody oceny pracowników: 5.1. Metody relatywne; 5.1.1. Ranking; 5.1.2. System porównywania parami; 5.1.3. Metoda rozkładu normalnego; 5.2. Metody absolutne; 5.2.1. Ocena opisowa; 5.2.2. Punktowa skala ocen; 5.2.3. Skale ważone; 5.2.4. Testowa metoda oceny; 5.2.5. Metoda zdarzeń krytycznych; 5.2.6. Skale behawioralne (BARS - behavioral anchored rating scale; 5.2.7. Zarządzanie przez cele - ZPC (management by objectives – MBO; 5.2.8. Assessment Center ("centrum oceny"). Rozdział 6. Ustalanie kryteriów oceny: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności; 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji; 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne); 6.4. Kryteria osobowościowe; 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny; Studium przypadku VI. Rozdział 7. Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami: 7.1. Istota rozmowy oceniającej; 7.2. Jak prowadzić rozmowę?; 7.2.1. Wyrażanie szacunku i uznania; 7.2.2. Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych; 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy; 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika; Studium przypadku VII. Rozdział 8. Błędy w procesie oceniania: 8.1. Błędy "techniczne"; 8.2. Błędy w sztuce oceniania; 8.3. Jak unikać błędów oceny?; Studium przypadku VIII. Rozdział 9. Ocena przełożonych przez podwładnych: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen; 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw; 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych; Studium przypadku IXa; Studium przypadku IXb. Rozdział 10. System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa; 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy; 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników; 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników; Studium przypadku X. Zakończenie. Aneks. Przykładowe formularze oceny pracowników. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Testy dzisiaj. R.2 Co to jest osobowość? R.3 Krótka historia badań testowych w środowisku pracy. R.4 Testy a prawo. R.5 W jaki sposób tworzy się testy. R.6 Dane biograficzne. Czy zatrudniłbyś zapalonego lotniarza? R.7 Jaki typ reprezentujesz? R.8 Ukłon w stronę Diogenesa: w poszukiwaniu uczciwości. R.9 Pomiar inteligencji emocjonalnej i stresu. R.10 Czy masz własny styl rozwiązywania problemów? R.11 Samorealizacja najwyższy poziom osobowości. R.12 Duchowość nowe perspektywy. R.13 Sposoby przewodzenia innym. R.14 Przedsiębiorcy i "gastarbeiterzy". R.15 W kierunku globalizacji : ocena psychologiczna w Chinach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Przygotowania: Obecny status modelu ROI- problemy i tendencje rozwoju; Planowanie pracy; 2. Wdrażanie modelu ROI: Gromadzenie danych; Izolowanie efektów programu szkoleniowego; Przekształcenie efektów programu w wartości pieniężne; Kwalifikacja i kalkulacja kosztów programu; Obliczanie zwrotu z inwestycji; Informowanie o wynikach; Prognozowanie wskaźnika ROI; 3. Praktyczne czynniki wdrażania modelu ROI: Przekształcenia organizacyjne; Rozwijanie zasobów wewnętrznych i pozyskiwanie pomocy kierownictwa; 4. Utrwalenie procesów: Trwałe wdrożenie modelu ROI w firmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Zarządzanie procesem odchodzenia pracowników z organizacji sprawdzianem kultury organizacyjnej firmy: Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa; Przegląd najczęściej występujących przyczyn od chodzenia pracowników z przedsiębiorstwa. Cz. II Gdy decyzję podejmuje pracodawca: Restrukturyzacja firmy a redukcja zatrudnienia; Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie firmy; Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia; Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia; Podejmowanie decyzji dot. wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ramach redukcji; Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach; Outplacement; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy. Cz. III Gdy decyzję podejmuje pracownik: Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji; Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Program działań długofalowych; Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej przedsiębiorstwa. Dodatek: Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej