Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Sabath Ann Marie
(1)
Strzelec Małgorzata
(1)
Żołędziowski Lech Z
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Obyczaje towarzyskie
(3)
Kultura pracy
(1)
Miejsce pracy
(1)
Praca
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Książki Gazety Prawnej)
1. Wstępne kroki: aby zawarte znajomości wypaliły; 2. Strój służbowy: jak ubierać się do pracy; 3. Korespondencja: aby wszystko było jasne; 4. To się może przydać: jak zrobić dobre wrażenie przez telefon; 5. Savoir-vivre w boksach i organizacja czasu: jak dobrze sobie radzić w biurze; 6. Spotkania: zebrać wszystko razem; 7. Grube ryby: jak sobie radzić z ważnymi osobistościami; 8. Nietypowe okoliczności: jak się znaleźć; 9. Na bezdrożach: stawić czoło prawdziwym wyzwaniom; 10. Najczęstsze pytania; Międzynarodowy savoir-vivre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Podstawowe zasady savoir-vivre'u, 3. Zasady prowadzenia korespondencji urzędowej (oficjalnej), 4. Zasady ubierania się, 5. Przyjęcia i uroczystości, 6. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej