Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(26)
Autor
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(3)
Christopher Martin
(2)
Beier Frederick J
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brown Stanley B
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kautsch Adam
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Peck Helen
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosell Lennart
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Urban Wiesław
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Zając Paweł
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Štofkova Jana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Obsługa klienta
(29)
Logistyka gospodarcza
(12)
Marketing partnerski
(6)
Marketing
(5)
Handel
(4)
Gospodarka materiałowa
(3)
Internet
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Transport
(2)
Środki obrotowe
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceny
(1)
Ceramika
(1)
Decyzje
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Maszyny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Obrót towarowy
(1)
Pieczywo
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rury
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(2)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Umiejętności potrzebne, zanim firma przystąpi do działania: Etapy ewolucji dbałości o klientów; Kim są klienci firmy?; Segmentacja; Skupienie uwagi na potrzebach klientów wyrażanych za pomocą "głosu klienta"; Znaczenie techniki informacyjnej; Etapowe zarządzanie relacjami z klientami. Cz. II Mapa trasy do etapu III dbałości o klientów: Strategia przetrwania w przyszłości; Wprowadzenie procesu dbałości o klienta w życie; Jak wspomagać proces; Planowanie działania strategicznego; Cel podróży: sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zawód "sprzedawca" : 1.Profesjonalny sprzedawca, 2.Społeczne, etyczne i prawne problemy związane ze sprzedażą. Cz.II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej : 3.Psycho logia sprzedaży : dlaczego ludzie kupują?, 4.Komunikac ja podstawą tworzenia relacji, 5.Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii. Cz.III Proces sprzedaży relacyjnej : 6.Poszukiwanie po tencjalnych klientów, 7.Planowanie rozmowy z klientem, 8.Wybór metody prezentacji, 9.Strategia rozpoczęcia prezentacji, 10.Elementy prezentacji, 11.Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta, 12.Zamknięcie sprzedaży, 13. Obsługa i kontakty po sprzedaży. Cz.IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży : 14.Zarządzanie czasem i obszarem sprzeda ży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139, 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji / red. Krzysztof Rutkowski. - Warszawa : Difin, 2001. - 323 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Wprowadzenie do logistyki dystrybucji; Logistyczna obsługa klienta; Prognozowanie popytu; Systemy informacyjne wspomagające logistykę dystrybucji; Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC); Dobre praktyki polskiej dystrubucji kontraktowej. Partnerstwo LOGPOL-u i McDonald'sa, Przypadek do samodzielnego rozwiązania - Wincanton.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów: 1. Definiowanie lojalności klientów; 2. Znaczenie lojalności klientów dla przedsiębiorstwa; 3. Specyfika lojalności klientów względem różnych klientów; 4. Lojalność wyłączna i multilojalność; 5. Lojalność klientów w stosunku do usług i dóbr materialnych; R. II. Modele lojalności klientów: 1. Model lojalności w literaturze marketingowej; 2. Wpływ postawy na zachowanie; Dwutorowy model zachowań lojalnościowych klientów; R. III. Motywy lojalności klientów: 1. Znaczenie motywów lojalności oraz motywacji; 2. Charakterystyka motywów lojalności; 3. Właściwości motywów lojalności klientów; 4. Możliwość identyfikacji motywów lojalności klientów przez przedsiębiorstwo; 5. Wykorzystanie motywów lojalności w wybranych typach działalności; R. IV. Typologia lojalności klientów: 1. Istota i rodzaje typologii lojalności klientów; 2. Znaczenie zaufania, zaangażowania i przyzwyczajenia do lojalności klientów; 3. Charakterystyka typów lojalności na podstawie mechanizmów wewnętrznych klientów; R. V. Dynamika lojalności klientów: 1. Zróżnicowanie ujęć dynamiki lojalności klientów; 2. Czynniki wpływające na zmianę postawy lojalności; 3. Zmiany postaw lojalności klientów w czasie relacji z firmą; R. VI. Pomiar lojalności klientów: 1. Założenia pomiaru lojalności klientów; 2. Pomiar zachowań nabywczych klientów; 3. Pomiar zachowań niezwiązanych bezpośrednio z zakupami; 4. Pomiar podzielności lojalności klientów; 5. Pomiar wartości finansowych; 6. Pomiar motywów i innych wewnętrznych mechanizmów lojalności klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta / Danuta Kempny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 286,[2] s. : 21 tablic, 66 rys. ; 21 cm.
R.1 Obsługa klienta w logistyce. Podstawy teoretyczne; R.2 Strategie i struktury organizacyjne przedsiębiorstw; R.3 Strategie obsługi klienta różnych producentów Studia przypadków. R.4 Obsługa klienta w informacyjnych organizacjach sieciowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Uwarunkowania logistyki w łańcuchach dostaw, 2. Obsługa klienta jako podstawa konkurencyjności firm w łańcuchu dostaw, 3. Podstawowe obszary działań logistycznych, 4. Usługi logistyczne, 5. Tworzenie i funkcjonowanie sieci logistycznych, 6. Koordynacja i integracji procesów logistycznych w łańcuchach dostaw, 7. Współczesne wyzwania i kierunki rozwoju logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie informacyjne i strategie informatyzacji organizacji, 2. Wybrane trendy w ekonaomii i marketingu. Klient w centrum zainteresowania, 3. Customer Relationship Management (CRM). Koncepcje marketingowe, 5. Polskie rynek CRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospodarka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, kompleksowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapitałowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowitych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla określenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontrola działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne logistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informacyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myślenia o planowaniu zapotrzebowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marketingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybucyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czasowy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybucji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystrybucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysłowa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, potrzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; 1. Rodzaje transportu 1.1. Wiadomości wstępne 1.2. Transport drogowy 1.3. Transport kolejowy 1.4. Transport przesyłowy 1.5. Transport wodny śródlądowy 1.6. Transport morski 1.7. Transport lotniczy 1.8. Sprawdzenie wiadomości 2. Zadania transportowe dla spedytora 2.1. Wiadomości wstępne 2.2. Umowa spedycji 2.3. Odpowiedzialność spedytora i przewoźnika 2.4. Zlecenie spedycyjne 2.5. Sprawdzenie wiadomości 3. Usługi transportowe 3.1. Wiadomości wstępne 3.2. Plan realizacji usługi transportowej 3.3. Dobór środków transportu do realizacji usług transportowych 3.4. Przykładowe zadanie usług transportowych 3.5. Ceny usług spedycyjnych 3.6. Sprawdzenie wiadomości 4. Przepisy prawne związane z realizacją usług transportowych 4.1. Wiadomości wstępne 4.2. Przykłady regulacji prawnych w usługach transportowych 4.3. Opłaty drogowe w Polsce 4.4. Ubezpieczenie ładunku 4.5. Przepisy pracy kierowcy i załóg pojazdów 4.6. Wzory listów i dokumentów przewozowych 4.7. Sprawdzenie wiadomości 5. Rodzaje ładunków transportowych 5.1. Ładunki drobnicowe i masowe 5.2. Transport towarów niebezpiecznych 5.3. Dokumenty przewozowe przy transporcie ładunków niebezpiecznych 5.4. Transport ładunków łatwo psujących się 5.5. Transport ładunków ponadgabarytowych 5.6. Znaki manipulacyjne 5.7. Sprawdzenie wiadomości 6. Jednostki ładunkowe 6.1. Wiadomości wstępne 6.2. Formowanie jednostek ładunkowych 6.3. Przykłady formowania ładunków 6.4. Opakowanie w transporcie 6.5. Zabezpieczanie ładunku w transporcie 6.6. Systemy monitorowania transportu i ładunków 6.7. Sprawdzenie wiadomości 7. Informacje uzupełniające 7.1. Elektroniczna wymiana danych 7.2. Obsługa klienta w spedycji 7.3. Międzynarodowe standardy identyfikacji i wymiany danych w transporcie 7.4. Jakość w transporcie 7.5. Giełdy transportowe w spedycji 7.6. Sprawdzenie wiadomości; Słownik ważniejszych pojęć spedycyjnych; Przypisy; Bibliografia; Wykaz źródeł ilustracji; Wykaz źródeł tablic; Odpowiedzi do zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej