Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Author
Krzyżaniak Stanisław
(2)
Baraniecka Anna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyche Jill
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Perenc Józef
(1)
Witek Marzena
(1)
Year
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Obsługa klienta
(6)
Gospodarka materiałowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Popyt -- prognozy
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Środki obrotowe
(2)
Handel
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-843-X
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-76-1
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7301-512-4
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-430-5
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-85-0
1. Podstawowe problemy zarządzania zapasami w warunkach zapotrzebowania niezależnego, 2.Analiza popytu, 3. Prognozowania popytu, 4. Losowa zmienność popytu w cyklu uzupełnienia zapasu, 5. Poziom obsługi klienta, 6. Zapas zabezpieczający, 7. Zamawianie w systemie opartym na poziomie informacyjnym, 8. Zamawianie w systemie przeglądu okresowego, 9. Optymalizacja wielkości zapasu rotującego, 10. Zapas zabezpieczający dla wielu miejsc lokalizacji, 11. Zarządzanie zapasami grup asortymentów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-85-0
1. Podstawowe problemy zarządzania zapasami w warunkach zapotrzebowania niezależnego, 2.Analiza popytu, 3. Prognozowania popytu, 4. Losowa zmienność popytu w cyklu uzupełnienia zapasu, 5. Poziom obsługi klienta, 6. Zapas zabezpieczający, 7. Zamawianie w systemie opartym na poziomie informacyjnym, 8. Zamawianie w systemie przeglądu okresowego, 9. Optymalizacja wielkości zapasu rotującego, 10. Zapas zabezpieczający dla wielu miejsc lokalizacji, 11. Zarządzanie zapasami grup asortymentów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again