Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Błaszczyk Klaudia
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Efektywne zarządzanie wyzwaniem dla zreformowanej szkoły. Kultura organizacji w procesie zarządzania edukacją; Szkoła wobec międzynarodowych tendencji edukacyjnych w perspektywie zarządzania; Efektywność szkoły a autonomia szkoły - w poszukiwaniu zależności; Współbrzmiące kierowanie w szkole wyższej (edukacji) w perspektywie teorii kompetencji i koncepcji F. Schultz von Thuna; Zarządzanie zespołem, kultura organizacji a misja szkoły. Część II: Zarządzanie w placówkach oświatowych. Zarządzanie przez moderację poziomu niezależności pracowników placówek oświatowych; Nauczyciele jako pracownicy wiedzy - konteksty zarządzania zespołem w oparciu o typologię M. Belbina; Standardy kwalifikacji zawodowych i standardy edukacyjne. Pomiędzy misją kształcenia a rynkiem pracy; Pomiar jakości szkoły w opinii nauczycieli. Część III: Kopetencje nauczycieli we współczesnej szkole. Komunikacja społeczna jako warunek skutecznego zarządzania; Kompetencje komunikacyjne i dydaktyczne nauczyciela w modelu szkoły zarządzającej wiedzą; Kopetencje komunikacyjne nauczyciela a konstruowanie wiedzy dziecka; Kompetencje szkolnego doradcy zawodowego dla dzieci i młodzieży gimnazjalnej; Neokompetencje informacyjne nauczyciela w zakresie komunikowania się za pomocą sieci Internet z uczniami, rodzicami i innymi podmiotami edukacji; Nauczanie etykiety a jej uzasadnienie. Uwagi o konieczności jej edukacji. Część IV: Osobowość i autorytet nauczyciela a jego komunikacja z uczniami. Ryzyko, czas i zysk symboliczny o pozyskaniu, wyzyskaniu i odzyskaniu kapitału kulturowego człowieka; Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli; Pożądana osobowość wychowawcy w zakresie komunikacji; Między autorytetem a tożsamością zawodową nauczycieli; Dialog empatyczny jako forma budowania autorytetu; Poziom autorytaryzmu nauczycieli wychowania fizycznego a struktura komunikacji dydaktycznej; Samoprzywództwo nauczyciela i ucznia. Najważniejsze umiejętności samoprzywództwa. Część V: Negocjacje jako ważny obszar komunikacji społecznej. Problemy edukacyjne - niewyczerpana przestrzeń negocjacji; Strategie proksemiczne w negocjacjach; Style rozwiązywania konfliktów w świetle teorii i praktyki kierowania; Style zachowania się dyrektorów szkół w sytuacjach konfliktowych; Między dyskusją a erystycznm sporem. Rozważania o nauczaniu komunikacji uczniów podczas lekcji. Część VI: Kompetencje nauczycieli akademickich wobec wyzwań współczesności. Kompetencje pracowników naukowo-dydaktycznych; Kompetencje komunikacyjne w systemie umiejętności nauczyciela akademickiego; Rozwój kompetencji pracowniczych nauczycieli akademickich na przykładzie Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kilka uwag o kompetencjach komunikacyjnych nauczycieli (w opiniach studentów); Wybrane kompetencje miękkie przyszłych absolwentów studiów w świetle wymagań pracodawców. Część VI: W trosce o jakość szkół wyższych. Ewaluacja osiągnięć nauczycieli akademickich na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ według systemu EON; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - założenia i przesłanki metodologiczne; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - metody i techniki szczegółowe; Możliwości zwiększania kapitału społecznego w relacjach nauczyciela akademickiego ze studentami; Autoedukacja studentów w kontekście relacji nauczyciel akademicki 0 student.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej