Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(27)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(21)
Autor
Gawroński Krzysztof
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Kurzyna-Chmiel Danuta
(2)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chmielewski Witold Jan
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dyrda Beata
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fuszara Małgorzata
(1)
Gluźniewicz Jadwiga
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górecka Halina
(1)
Jadczak Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Agnieszka Gloria
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Koczoń-Zurek Sabina
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kowalska Gabriela
(1)
Kozicka Beata
(1)
Kołaczek Bożena
(1)
Kubiszyn Marta
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Landau Zbigniew
(1)
Leszcz-Krysiak Agnieszka
(1)
Lis Artur
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lulek Barbara
(1)
Marzec Danuta Krystyna
(1)
Michałek Krzysztof
(1)
Miłek Marian
(1)
Miśkiewicz Mariusz
(1)
Musiała Anna
(1)
Myl-Chojnacka Małgorzata
(1)
Niewiadomska-Cudak Małgorzata
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pilarek-Jagodzińska Agnieszka
(1)
Pięta Jan
(1)
Przybylska Irena
(1)
Radecki Gabriel
(1)
Radziewicz-Winnicki Andrzej (1945- )
(1)
Rup Wojciech
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szymański Mirosław J
(1)
Słodownik-Rycaj Ewa
(1)
Tomaszewski Jerzy
(1)
Witek Stefan (1926- )
(1)
Zadworna Sylwia
(1)
Łukasiewicz Iwona
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Oświata
(19)
Szkolnictwo
(13)
Nauczyciele
(7)
Organizacja oświaty
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Polska
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Akta stanu cywilnego
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety terenowe
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Empowerment
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Faktura VAT
(1)
Feminizm
(1)
Finanse publiczne
(1)
Freelancer
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Geodezja
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Gry i zabawy
(1)
Harcerstwo
(1)
Instytucje artystyczne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Izolacja prewencyjna (prawo)
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konwencja z Aarhus (1998)
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Księgowość
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie na odległość
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Logopedia
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Małżeństwo
(1)
Małżeństwo jednopłciowe
(1)
Mowa
(1)
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA)
(1)
Nasciturus
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niedostosowani społecznie
(1)
Nieheteronormatywność
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Niepoczytalność
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrona rozprawy doktorskiej
(1)
Ochrona danych medycznych
(1)
Ochrona dóbr osobistych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ochrona życia poczętego
(1)
Odpoczynek
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustalenia terminologiczne: Profesjologia; Profesjonalne problemy; Profesjologiczne problemy; Oświata; Zarządzanie oświatą; System. 2. Podstawowe cechy systemu zarządzania: Kryteria podmiotowe i przedmiotowe systemu; Cechy systemu i etapy działania: spójność systemu; Elastyczność struktur; Adekwatność w doborze treści; Powszechność kształcenia; Konsekwentność wymagań; Obiektywność w ocenie; Efektywność społeczna; Sprawność organizacyjna. 3. Profesjologiczne problemy zarządzania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez motywowanie; Zarządzanie przez budżet; Zarządzanie przez wyjątki; Zarządzanie rzeczami; Zarządzanie ludźmi; Zarządzanie informacjami; Zarządzanie ocenami. 4. Profesjonalne problemy zarządzania: Osobowe zarządzanie; Poziomy osobowego zarządzania: Zarządzanie naśladowcze; Zarządzanie innowacyjne; Zarządzanie nowatorskie; Zarządzanie twórcze. Podstawowe warunki twórczego zarządzania oświatą: kwalifikacje i kompetencje merytoryczne; Twórcze doświadczanie; Społeczna motywacja; Uzasadniona samodzielność; Uzasadniona niezależność merytoryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Szkoła jako system zorganizowany, 2. Strategiczne zarządzanie szkołą, 3. Kulturowa tożsamość szkoły, 4. Styl kierowania, 5. Motywowanie podwładnych, 6. Grupy pracownicze i ich dynamika, 7. Wykorzystanie zespołów zadaniowych w zarządzaniu szkołą, 8. Kierowanie zmianami, 9. Zarządzanie potencjałem kadrowym szkoły
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zaburzenia mowy i terapia logopedyczna z perspektywy ogólnych koncepcji rozwoju człowieka. 1. Uściślenia terminologiczne. 2. Ogólne koncepcje rozwoju człowieka. 3. Modele badań rozwoju. 4. Etapy badań nad rozwojem języka dziecka. 5. Status logopedii jako nauki. 6. Perspektywy ujmowania terapii logopedycznej. 7. Strategie definiowania celów edukacyjnych a cele terapii logopedycznej. 8. Kształtowanie się modelu opieki logopedycznej w Polsce. Część II: Projekt badań porównawczych dotyczących opieki logopedycznej w systemie edukacyjnym Polski i Anglii. 1. Koncepcyjno-metodologiczne podstawy pracy. 2. Cele i założenia badań. 3. Sposób prowadzenia badań i wykorzystanie źródłą. Część III: System oświaty w Polsce i Anglii. 1. System oświaty w Polsce. 2. System oświaty w Anglii. 3. Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu oświaty. Część IV: Struktura i organizacja opieki logopedycznej w Polsce i Anglii. 1. System opieki logopedycznej w Polsce. 2. System opieki logopedycznej w Anglii. Część V: Analiza porównawcza polskiego i angielskiego systemu opieki logopedycznej. 1. Sposób postrzegania opieki logopedycznej. 2. Miejsce opieki logopedycznej w systemie edukacji. 3. Finansowanie, zarządzanie i nadzór. 4. Prawne uregulowania. 5. Wielkość potrzeb w zakresie opieki logopedycznej. 6. Możliwości zaspokojenia potrzeb. 7. Modele wsparcia logopedycznego. 8. Instytucjonalne rozwiązania. 9. Specjaliści odpowiedzialni za organizację i przebieg opieki logopedycznej. 10. Udział rodziców w terapii logopedycznej. 11. Kierunki zmian. Część VI: Model systemu opieki logopedycznej - propozycja własna. 1. Założenia przyjęte przy konstruowaniu modelu. 2. Charakterystyka modelu. 3. Pierwszy wymiar, czyli poziomy opieki. 4. Drugi wymiar, czyli rodzaje opieki logopedycznej. 5. Trzeci wymiar, czyli sposoby charakter sprawowania opieki logopedycznej. 6. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Szkolnictwo zawodowe w laatch 1973-1903: 1. szkoły zawodowe szczebkla ponadpodstawowego (pełne i niepełne średnie). 2.Szkoły zawodowe policealne. 3.szkoły zawodowe pomaturalne. 4.Szkoły artystyczne jako specyficzny typ szkolnictwa zawodowego. 5. Baza lokalowa i liczba absolwentów. 6.Programy kształcenia i wychowania. 7.Podsumowanie. II.Szkolnictwo specjalne w latach 1973-1993: 1.Założenia organizacyjne kształcenia specjalnego. 2. Baza lokalowa i liczba uczniów. 3.Programy kształcenia i wychowania. 4.Podsumowanie. III. Szkolnictwo wyższe w latach 1973-1993: 1.Wyższe szkolnictwo cywilne. 2.Wyższe szkolnictwo wojskowe. 3.Specyficzne formy kształcenia na poziomie wyższym.: 3.1.Studia przemienne. 3.2.Studia indywidualne.4. Studia dla pracujacych. 5. Studia podyplomowe. 6. Kształcenie kadr naukowych. 7. Baza lokalowa i liczba studentów. 8.Programy kształcenia i wychowania. 9.Działalność naukowo-badawcza. 10.Podzumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Misja i cele szkoły: Szkoła prawdy; Szkoła czyniąca dobro; Recepcja, współtworzenie i upowszechnianie piękna; Wychowanie przez pracę i do pracy; Zdrowa, eko logiczna i bezpieczna szkoła. II. Strategia i reformowanie szkoły: Strategia szkoły; Kierowanie zmianą; Twórcze reformowanie. III. Dytrektor liderem zespołu nauczycielskiego: Huma nizacja pracy; Styl kierowania zespołem; Dynamika grupowa i rozwiazywanie konfliktów międzyludzkich; Model dojrzałego zespołu pedagogicznego. IV. Twórcza adptacja i rozwój zawodowy nauczyciela: Rola dyrektira szkoły w kształtowaniu osobowości zawodowej nauczyciela; Model kwalifikacyjny nauczyciela początku XXI wieku; Dyrketor szkoły jako nauczyciel. V. Nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły: Działalność hospitacyjna; Badanie kompetencji szkolnych uczniów oraz wyniki pracy szkoły i nauczycieli; Troska o rozwój samorządności uczniowskiej; Włączenie rady szkoły i rady rodziców do współkierowania pracą dydaktyczno-wychowawczą i opiekuńczą szkoły. VI. Ekonomiczne i administracyjne aspekty kierowania szkołą: Zasada gospodarności; Optymalizacja i efektywność pracy nauczyciela; Bezpieczne i higieniczne warunki uczenia się i pracy; Praca administracyjna. VII. Kwalifikacje i funkcje organiczne dyrektora szkoły z wykształceniem nauczycielskim: Model kwalifi kacyjny nowoczesnego dyrektora szkoły; Funcje organiczne stanowiska kierowniczego. VIII. Kryteria, zasady, metody i techniki oceniania dyrektora szkoły: Pojęcie, cele i rodzaje oceny; Normy i kryteria oceny; Zasady racjonalnego oceniania; Metody, techniki, narządzia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1.Cele, funkcje i zasady edukacji we wspólczesnych społeczeństwach, 2.Aspiracje edukacyjne społeczeństwa polskiego, 3.Dziedziczenie pozycji społecznej-zmiany międzypokoleniowe w Polsce. Dostęp do kształćenia według pochodzenia społecznego, 4.Dostęp dzieci i młodzieży do poszczególnych szczebli edukacji, 5.Wydatki rodziny na kształcenie młodego pokolenia w Polsce. Bariery materialne i pozamaterialne dostępu do edukacji, 6.Skala pomocy państwa dla uczącej się młodzieży w Polsce, 7.Dostępność do edukacji w krajach europy środkowo-wschodniej i w krajach Unii Europejskiej w świetle statystyki, 8.Uwarunkowania rodzinne i pozarodzinne dostępu do edukacji w krajach transformacji systemowej, 9.Instrumenty wyrównywania szans młodzeży w dostępie do edukacji, 10.Nakłady publiczne i prywatne na edukację w Polsce oraz w krajach UE i Europy Środkowo-Wschodniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Organizacja działalności szkół i placówek oświatowych, 2.Zasady gospodarki finansowej szkół i placówek oświatowych, 3.Zasady prowadzenie rachunkowości jednostek oświatowych, 4.Ewidencja księgowa działalności szkół i placówek oświatowych, 5.Zamknięcie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczość szkó i placówek oświatowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota prawa, 2. Źródła prawa, 3. Podstawowe wolności i prawa w dziedzinie oświaty, 4. System oświaty, 5. Organizacja szkoły lub placówki oświatowej, 4. Awans zawodowy nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota prawa, 2. Źródła prawa, 3. Podstawowe wolności i prawa w dziedzinie oświaty, 4. System oświaty, 5. Organizacja szkoły lub placówki oświatowej, 4. Awans zawodowy nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historyczny rys waloryzacji pracy, Modele karier zawodowych w przedsiębiorstwach-propozycja badawcza, Współczesne funkcje zakładów pracy, Wyznaczniki i szanse bycia współczesnym pracownikiem, Zakład pracy jako organizacja ucząca się, Pedagogika pracy-kształtowanie przedsiębiorczości pracowników, Kilka refleksji o edukacji ustawicznej, Ambiwalentność doświadczenia zawodowego, Komunikowanie się w procesie pracy w kontekście wiedzy,umiejśtności i cech psychofizycznych pracowników, Kompetencje informacyjne w kształceniu zawodowym, Samowychowanie-formacja-kultura w procesie pracy ludzkiej, Pracownicy wobec współczesnych problemów aksjologicznych, Kultura pracy a poziom bezpieczeństwa pracowników, Konflikty międzyludzkie w zakładzie pracy i sposoby zapobiegania im, Doskonalenie zawodowe właścicieli i pracowników mikroprzedsiębiorstw, Kwalifikacje kluczowe w świetle oczekiwań mazurskich pracodawców, Kompetencje pracowników organizacji wirtualnych, Technologie e-learning w doskonaleniuzawodowym na odległość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Power and ideology in education: the place of tradition in social change; Necessity for reforming the content of education as an element of democratization of Polish educational system; Obstacles and barriers to democratic educational transformations in Poland after 1989 and their main determinants; Approaching barriers in education introduction; Educational egalitarianism and social changes in Poland; Polish educational system in the period of social transformation; The teacher - educator in the integrated Europe; Educational changes in Poland - the basic and real facts of traditional continuity; On certain implications of economic transformations in the context of anticipating changes in education; Changes in Polish schools in the range of content and technique of education, 1989-1996; Citizen personality model in Poland at the time a transformation; Upper Silesia: regional policy of restructuring learning without limits and a praise of the new individualism; The consequences of social cultural and educational to rural and local communities; Youth and modernization and modern times; Fundamental values in the process of education at the time of system transformation; On the way to subjectivity for the pupils in Polish school; Teachers in the challenging face of contemporary democracy and world values; Tolerance and affiliation to a social group; The dilemmas of changes in handing down educational values; Equality of educational opportunities – assumptions and reality; Selected problems of educational awareness; Thinking about education – monocentric nostalgia and symptoms of pluralism; Possibilities of change id educating the youngest pupils; Problems of poverty versus man’s needs in a democratic society; The leisure of the poor and democracy; Changes in specialistic training of wardens; The teacher’s psycho-pedagogical skills in the preventive treatment of addictions; The history of Lowes Silesia an incentive for the educational activity of the regional movement political system in Poland; Social factors of risk and the state of health of Polish society; Contents and directions of development of the Polish educational system; state and private (alternative) schooling in post-communist Poland – comparative analysis; Transformation of the educational system in Poland; School education in the socially changed political system in Poland; Educational democratization in Poland – change, progress and European integration; Drama as a creative educational proposal in the period of system transformation in Poland; Integrated classes in the educational system; Conclusions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybitni przedstawiciele nauk o wychowaniu; 2. Dydaktyka i jej obrzeża; 3. O szkole, jej misji i funkcjonowaniu; 4. Idee i zalecenia reporterów edukacyjnych a reformowanie edukacji w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; Nr 91)
1. Podstawowe pojęcia prawne, 2. Wprowadzenie zmian w oświacie, 3. struktura systemu oświaty, 4. Akty prawne o oświacie, 5. Organy w systemie oświaty, 6. Dokumentacja wewnątrzszkolna,. 7. Awans zawodowy nauczyciela, 8. Prawa i obowiązki nauczyciela
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 390)
1. Edukacyjne wyzwania globalizacji, 2. W kręgu edukacyjnych wyzwań teraźniejszości i przyszłości, 3. Szkoła i nauczyciel w okresie przemian społecznych, 4. Rodzina i szkoła w procesie gwałtownej zmiany społecznej, 5. Młodzież w perspektywie dalszego życia i pracy zawodowej, 6. Problemy demograficzne w szkolnictwie, 7. Nieegalitarność pedagogiki i egalitarnej polityki oświatowej, 8. Edukacja - droga reprodukcji społecznej czy emancypacji człowieka, 9. Wolność i równość w edukacji, 10. Kwestia równego startu w perspektywie reformy oświaty, 11. Reforma systemu edukacji - próba wyrównania szans młodego pokolenia, 12. Gimnazjum - rok trzeci. Osiągnięcia, problemy, znaki zapytania, 13. Wartości uczniów, ich rodziców i nauczycieli, 14. Nauczyciel akademicki - mistrz, przewodnik czy partner edukacyjny, 15. Śmiech w szkole
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Pedagogia , ISSN 1634-7071 ; Nr 4)
Zawiera: Wystąpienie otwierające uroczystość inauguracji roku akademickiego 2003/2004; Szkolnictwo polskie na progu XXI wieku. Próba aktualizacji „Strategii rozwoju oświaty do roku 2020”; Jan Henryk Pestalozzi „Ojciec elementarnej szkoły ludowej”; Janusz Korczak jako humanista XX wieku; Historia wobec zagadnień świadomości społecznej; Kilka refleksji na temat definicji, przedmiotu i zadań dydaktyki ogólnej w kontekście współczesnych badań niemieckich; Szkolnictwo specjalne w państwach Unii Europejskiej i w Polsce; Kształcenie języka w społeczeństwie wielokulturowym; Edukacja odpowiedzialna - imperatywem kompetentnych działań czy oczekiwaniem dialektycznych zmian?; Problemy wychowawcze współczesnej rodziny; Kształcenie na odległość w Polsce; Problematyka pedagogiki specjalnej na łamach „Kwartalnika Pedagogicznego” w latach 1956-2003; W 100-lecie urodzin profesora Bogdana Suchodolskiego - Trwałość inspiracji; „Szkolnictwo w Belgii a integracja europejska” Bruksela, 11-18 listopada 2003 roku; Priorytety polityki edukacyjnej Unii Europejskiej; Krajowa Konferencja poświęcona Procesowi Bolońskiemu Warszawa, 20 listopada 2003 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zjawisko czasu wolnego, 2. Znaczenie zdrowotne odpoczynku, 3. Znaczenie wychowawcze, zdrowotne i kulturotwórcze zabawy, 4. Znaczenie wychowawcze, zdrowotne i kulturotwórcze pracy nad sobą jako funkcji czasu wolnego, 5. Historia problematyki czasu wolnego, 6. Współczesne formy spędzania wolnego czasu najczęściej praktykowane, 7. Korzystanie z instytucji kulturalnych jako współczesna forma pożytecznego zagospodarowania wolnego czasu, 8. Formy spędzania wolnego czasu o ograniczonej popularności, 9. Przejawy niewłaściwego spędzania czasu wolnego, 10. Pedagogika i jej metody badawcze, 11. Wychowanie do wczasów, 12. Rola środowisk wychowawczych w procesie wychowania i socjalizacji w czasie wolnym, 13. Harcerskie wzory spędzania wolnego czasu, 14. Edukacja permanentna i elementy andragogiki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp do wyd. 2 i wyd. 3: Wprowadzenie; R.1 Zasady prowadzenia szkół i placówek oświatowych; R.2 Organizacja roku szkolnego; R.3 Kontrole uprawnione; R.4 Dokumentacja organizacji pracy w szkole i placówce oświatowej; R.5 Narzędzia informatyki w organizacji i zarządzaniu szkołą; R.6 Przykładowe dokumenty (wzory).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wstęp do wyd. 2 i wyd. 3: Wprowadzenie; R.1 Zasady prowadzenia szkół i placówek oświatowych; R.2 Organizacja roku szkolnego; R.3 Kontrole uprawnione; R.4 Dokumentacja organizacji pracy w szkole i placówce oświatowej; R.5 Narzędzia informatyki w organizacji i zarządzaniu szkołą; R.6 Przykładowe dokumenty (wzory).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wstęp; R.1 Prowadzenie szkół i placówek przez jednostki samorządu terytorialnego; R.2 Organizacja roku szkolnego; R.3 Kontrole uprawnione; R.4 Dokumentacja organizacji pracy w szkole i placówce oświatowej; R.5 Narzędzia informatyki w organizacji i zarządzaniu szkołą; R.6 Przykładowe dokumenty (wzory).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej