Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Borkowski Stanisław
(1)
Campbell Ian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Normy ISO 9001
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Czas pracy
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Hotelarstwo
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Ochrona środowiska -- zarządzanie
(1)
Odlewnictwo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo -- a ochrona środowiska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Public relations -- badanie -- Polska
(1)
Sekurytyzacja -- Polska
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
6 results Filter
Authority data
Normy ISO 9001 - zagadnienia (hasło przedmiotowe)
Authority data
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88690-69-8
1. Jakość i system jakości - podstawowe terminy, 2. Dlaczego warto wdrażać system zarządzania jakością (SZJ) w przedsiębiorstwie turystycznym?, 3. ISOS czyli sens normalizacji, 4. Działalność ISO a normalizacja systemów zarządzania, 5. Czy istnieje certyfikat jakości? Czy warto o niego zabiegać?, 6. W kierunku TQM, czyli 8 zasad zarządzania jakością, 7. Narzędzia jakości, 8. Rola audytorów w doskonaleniu systemu, 9. Działania poprzedzające procedurę certyfikacyjną, 10. Przebieg procedury certyfikacyjnej, 11. ISO 9001 w małej i średniej firmie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie / Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-7601-931-4
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 6-2/2004)
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again