Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(2)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(13)
Autor
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Ury William
(2)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Casse Pierre
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fuchs Bolko
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lektor
(1)
Hamer Hanna
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kennedy Gavin (1940- )
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Malwina Bartosz
(1)
Mastenbroek Willem F.G. (1942- )
(1)
Morek Rafał
(1)
Motylski Maciej
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Poklek Robert
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Spence Gerry (1929- )
(1)
Szapiro Ewa
(1)
Szapiro Tomasz (1950- )
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wręga Michał
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Negocjacje
(18)
Konflikt
(7)
Komunikacja społeczna
(4)
Organizacja
(3)
Psychologia
(3)
Rozwiązywanie konfliktów
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Decyzje
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przywództwo
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Dyskusja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konformizm
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Miłość
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Negocjacje policyjne
(1)
Negocjajce
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pamięć
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prakseologia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Rozstrzyganie sporów (prawo)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Sukces
(1)
Służba więzienna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Więziennictwo
(1)
Władza
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przykład z życia wykorzystywany jako test; Planowanie negocjacji. Etap wstępny; Prowadzenie negocjacji. Etap zasadniczy; Ocena negocjacji. Etap finalny; Nauka u negocjatorów przebiegłych; Trudne momenty; Sprawdź sam siebie i ... powodzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomoc społeczna w Polsce- modele polityki społecznej, zasady i regulacje prawne oraz zadania pracownika socjalnego; 2. Konflikty i polubowne formy ich rozwiązywania; 3. Komunikacyjne i psychologiczne aspekty konfliktu; 4. Negocjacje0 zagadnienia ogólne; 5. Mediacja - zagadnienia uniwersalne; 6. Postępowanie mediacyjne- przebieg, rola mediatora, relacje stron; 7. Zastosowanie negocjacji w zawodzie pracownika socjalnego; 8. Zastosowanie mediacji w zawodzie pracownika socjalnego; 9. Prawne regulacje negocjacji i mediacji w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Słowo wstępne; Wprowadzenie; Czym są negocjacje; Cztery etapy negocjacji; Etap pierwszy: przygotowanie; Etap drugi: prowadzenie dyskusji; Etap trzeci: składanie propozycji; Etap czwarty: zawieranie transakcji; Porozumienie; Style negocjacji; Znaczenie sztuczek manipulacyjnych; Negocjowanie trudnych sporów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. OBLIGATORYJNOŚĆ MEDIACJI. PERSPEKTYWA INTERDYSCYPLINARNA: Rozdział 1. Komunikowanie i manifestowanie jako dwie strategie - mediacja i wojna kulturowa; Rozdział 2. Mediacje rodzinne obligatoryjne z perspektywy stron konfliktu - oczekiwania i kontrowersje; Rozdział 3. Obowiązkowe mediacje w przestrzennych procedurach planistycznych i w konfliktach przestrzennych; Rozdział 4. Mediacje obligatoryjne a gotowość stron do współdziałania w mediacji. Perspektywa psychologiczna. Część II. OBLIGATORYJNE MEDIACJE W POLSCE. PERSPEKTYWA PRAWNA: Rozdział 1. Wyzwania stawiane pełnomocnikom w reprezentowaniu klientów w mediacji obligatoryjnej; Rozdział 2. Obligatoryjność działań sądu w zakresie upowszechniania mediacji w sprawach cywilnych; Rozdział 3. Mediacja jako obligatoryjny etap procedury ogłoszenia strajku; Rozdział 4. Mediacje w odpowiedzialności zawodowej lekarzy. Analiza i propozycje zmian w kierunku obligatoryjności; Rozdział 5. Obligatoryjne postępowanie mediacyjne przed sądem rodzinnym i nieletnich. CzęŚĆ III. OBLIGATORYJNE MEDIACJE NA PRZYKłADZIE WYBRANYCH KRAJÓW: Rozdział 1. Mediacje obowiązkowe a prawo do sądu w Stanach Zjednoczonych: standardy wprowadzania ograniczeń co do postępowań mediacyjnych i implikacje dla Unii Europejskiej; Rozdział 2. Aktualny stan prawny w zakresie mediacji obowiązkowych we Włoszech; Rozdział 3. System rokowań zbiorowych w Finlandii i rola mediacji obowiązkowych; Rozdział 4. Obligatoryjne mediacje w Rumunii; Mediacje obligatoryjne - wnioski z analiz prawnych, interdyscyplinarnych oraz międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia z biologicznych podstaw psychiki: Budowa mózgu; Neuron- mechanizm funkcjonowania; Rola poszczególnych struktur mózgu; Płeć mózgu; Inne aspekty funkcjonowania mózgu człowieka; Biologia agresji; 2. Pamięć i uczenie się: Fazy procesów pamięciowych; Przykład zadania badającego pamięć; Rodzaje pamięci; Nadczynność pamięci; Zasady efektywnego wykorzystania pamięci; 3. Myślenie i rozwiązywanie problemów: Rodzaje myślenia; Operacje myślowe; Rozwiązywanie problemów; Zadania badające skuteczność rozwiązywania problemów; Czy urządzenia informatyczne są zdolne do myślenia?; 4. Emocje i stres: Charakterystyka emocji; Najważniejsze rodzaje i formy emocji; Stres; Asertywność; 5. Inteligencja i zdolności: Zdolności, ich specyfika i rodzaje; Zdolności- wrodzone czy nabyte?; Inteligencja ogólna; Testy inteligencji ogólnej; Teorie inteligencji ogólnej; Znaczenie badania inteligencji ogólnej; Inne rodzaje inteligencji; 6. osobowość: Różne sposoby rozumienia pojęcia "osobowość"; Teorie osobowości; 7. Negocjacja, manipulacja i konflikty: Pojęcie negocjacji; Konflikt i jego cechy; Negocjacje sposobem osiągania porozumienia; Typy i style negocjacji; Fazy negocjacji; Podmiotowe uwarunkowania skuteczności negocjacji; Manipulacja; Obrona przed manipulacją; 8. Kierowanie karierą: Fazy procesu kadrowego; Sposoby efektywnego poszukiwania pracy; 9. Człowieka w społeczeństwie informacyjnym: Geneza i historia Internetu; Człowiek w dobie Internetu; Psychologiczne zagrożenia w kształtującym się społeczeństwie informacyjnym; Kryteria diagnostyczne rozpoznania uzależnienia od Internetu; Krótka historia badań nad uzależnieniem od Internetu, czyli kto jest najbardziej zagrożony uzależnieniem?; Przykłady indywidualnych przypadków osób uzależnionych od Internetu, które zgłosiły się do Ośrodka Psychologiczno- Psychiatrycznego w Krakowie; Poszukiwanie przyczyn uzależnień komputerowych; Teoria uzależnień komputerowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem; 2. Metoda; 3. Tak, aleů; 4. Na zakończenie; 5. Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do TAK.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem, 2. Metoda, 3. Tak, ale...., 4. Na zakończenie, 5.Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do tak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Nie ma znaczenia, czy to w pracy, w szkole, czy w domu- negocjujemy zawsze. Możesz negocjować podwyżkę, wyższą ocenę w szkole, albo miejsce, gdzie spędzisz z ukochaną wakacje. Najwyższy czas i pora, abyś nauczył się zbierać argumenty oraz wykorzystywał je z korzyścią dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjowanie / Willem Mastenbroek ; przekł. Ewa Szapiro, Tomasz Szapiro. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 185, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: WSTĘP: Geneza i struktura; Cz.II: MODEL NEGOCJACJI: Negocjowanie, Osiąganie istotnych wyników, Wpływanie na równowagę sił, Tworzenie konstruktywnego klimatu, Osiąganie elastyczności w postępowaniu, Wywieranie wpływu na mocodawców, Negocjowanie skuteczne; CZ.III: NIETYPOWE SYTUACJE I PROBLEMY : Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, Przygotowanie negocjacji, Przewodniczenie negocjacjom, negocjowanie z silniejszym, Od walki do negocjacji, Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania, Negocjacje: kilka recept, Manipulowanie emocjami podczas negocjacji, Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisałem tę książkę. Początek. Cz.1 Przygotowanie do zwycięstwa. Dlaczego mamy się spierać. Kiedy prowadzić spory i dowodzić racji. Zrozumienie władzy. Niesamowita siła wiarygodności. Siła słuchania. Siła uprzedzenia. Potęga snów. Cz.2 Przedstawienie decydującego argumentu. Układanie rozstrzygającego wystąpienia. Otwieranie słuchaczy. Jak przedstawić rozstrzygający argument. Czarodziejskie wystąpienie. Wystąpienie o sile nie do pokonania. Cz.3 Spory w miłości i wojnie. Przekonywanie najbliższych. Polemiki z dziećmi. Walka o swoje w miejscu pracy. Walka o sprawiedliwość. Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie 1. Negocjacyjny elementarz 1.1. Istota negocjacji 1.2. Fazy i ich przebieg 1.3. Strategie i style negocjacji 1.4. Badania nad negocjacjami 1.5. Podsumowanie 2. Mechanizmy poznawcze w negocjacjach 2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny 2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach 2.3. Siła w negocjacjach 2.4. Podsumowanie 3. Emocje w negocjacjach 3.1. Esencja emocji 3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość 3.3. Emocje a przebieg negocjacji 3.4. Podsumowanie 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach 4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja 4.2. Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach 4.3. Modele procesu komunikacji 4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją 4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach 4.6. Podsumowanie 5. Kompetencje negocjacyjne 5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych 5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych 5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych 5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych 5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje 5.6. Podsumowanie 6. Płeć w negocjacjach zawodowych 6.1. Między biologią a socjalizacją 6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych? 6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią 6.4. Podsumowanie 7. Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe 7.1. Istota kultury narodowej 7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny 7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień 7.4. Podsumowanie 8. Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym 8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach 8.2. Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach 8.3. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Spis bloków rozszerzających; Indeks rzeczowy. rozszerzających; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje policyjne i więzienne / Robert Poklek, Magdalena Chojnacka. - Warszawa : Difin SA , 2017. - 174 strony : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Rozdział 1. Wprowadzenie do negocjacji policyjnych: 1.1. Specyfika negocjacji policyjnych; 1.2. Zadania zespołu negocjacyjnego; 1.3. Zasady prowadzenia negocjacji policyjnych; 1.4. Wybrane rodzaje incydentów podlegających negocjacjom policyjnym; 1.4.1. Wzięcie i przetrzymywanie zakładników; 1.4.2. Zapowiedź popełnienia samobójstwa; 1.4.3. Zdarzenia związane z protestami społecznymi; 1.5. Taktyka prowadzenia negocjacji policyjnych; 1.5.1. Elementy taktyczne negocjacji; 1.5.2. Przeszkody, wskaźniki postępu i zakończenie negocjacji; 1.6. Typy sprawców incydentu; 1.6.1. Wskazówki do rozmowy pomagające w rozpoznaniu typu sprawcy; 1.6.2. Wskazówki do negocjacji z kryminalistami o osobowości antyspołecznej; 1.6.3. Wskazówki do negocjacji z kryminalistami o osobowości nieadekwatnej; 1.6.4. Wskazówki do negocjacji z osobami chorymi na schizofrenię paranoidalną; 1.6.5. Wskazówki do negocjacji z osobami maniakalno-depresyjnymi; 1.6.6. Wskazówki do negocjacji z osobami w kryzysie; 1.6.7. Wskazówki do negocjacji z terrorystą. Rozdział 2. Wprowadzenie do negocjacji w więzieniu: 2.1. Specyfika środowiska więziennego; 2.2. Sytuacje kryzysowe w więzieniu; 2.2.1. Przyczyny indywidualnych sytuacji kryzysowych w więzieniu; 2.2.2. Przyczyny zbiorowych sytuacji kryzysowych w więzieniu; 2.3. Cele działań negocjacyjnych w więzieniu; 2.4. Rodzaje incydentów w więzieniu wymagające działań negocjacyjnych; 2.5. Przeciwdziałanie zagrożeniom w więzieniu; 2.5.1. Ochrona dynamiczna jako profilaktyka zdarzeń nadzwyczajnych; 2.5.2. Postępowanie w sytuacji naruszenia dyscypliny i zagrożenia dla bezpieczeństwa. Rozdział 3. Problematyka higieny psychicznej funkcjonariuszy narażonych na incydenty i sytuacje ekstremalne: 3.1. Stres w pracy funkcjonariuszy więziennych; 3.2. Rozwój badań nad wpływem sytuacji ekstremalnych i traumatycznych na zdrowie psychiczne człowieka; 3.3. Działanie stresu oraz traumy na kondycję zdrowotną personelu więziennego; 3.4. Sytuacje ekstremalne w warunkach więziennych i ich wpływ na psychofizyczne funkcjonowanie personelu; 3.5. Odległe następstwa przeżywania sytuacji ekstremalnych związanych z pełnieniem służby w warunkach izolacji więziennej; 3.6. Aktualne trendy opieki psychologicznej a model postępowania z funkcjonariuszami doświadczającymi traumy. Rozdział 4. Podsumowanie i wskazania na przyszłość: 4.1. Porównanie negocjacji policyjnych i więziennych; 4.2. Wyzwania przyszłości i propozycja szkolenia funkcjonariuszy Służby Więziennej w zakresie działań negocjacyjnych; 4.3. Przygotowanie warsztatu z negocjacji; 4.3.1. Metodyczne aspekty zajęć warsztatowych; 4.3.2. Scenariusze wybranych zajęć warsztatowych z negocjacji; 4.4. Warsztat negocjatorów więziennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej